Работала в 8 компаниях   13 лет 1 месяц

Транспорт и Логистика, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Фармацевтика, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое

Quality control, Германія, Мюнхен

ITG logistic

Транспорт и Логистика

4 месяца

07.2024 - по настоящее время

Досвід роботи:

Перевірка великих партій одягу, на якість згідно вимог якості тканини, браку, розміру, та відповідність маркуванню товару.

Робота с системах: Geodaten-Erfassung CBR (це зважування одиниці виробу), Citrix Intex PA-Etiketten (це роздрук етикеток)

Заповнення документів на перевірку якості даного товару (Gualitatsergebnis)

Після перевірки передача партії до відділу розкладки та передача на зберігання на складах

На цій ділянці роботи маю підлеглих три чоловіки

  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Guest Relation, Єгипет, Хургада

Rixos Magawish

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 месяца

04.2024 - 06.2024

Guest Relation, Єгипет, Хургада

Stella Makadi Resort

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

11.2023 - 03.2024

Tourist guide, Єгипет, Хургада

Sun International

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

1 год 1 месяц

10.2022 - 11.2023

Директор по персоналу

Herbion

Фармацевтика

9 месяцев

05.2021 - 02.2022

  1. Ведення в повному обсязі всіх кадрових процедур (прийняття на роботу, звільнення з роботи, переведення на іншу посаду, ведення карток П-2, та оформлення особових справ працівників, розрахунок трудового стажу, ведення трудових книжок, журнали реєстрації кадрових наказів, табеля обліку робочого часу, графік відпусток)
  2. Ведення штатного розкладу ( 2 ТОВ)
  3. Накази з відрядження що мають роз'їдний характер
  4. Написання посадових інструкцій
  5. Консультація співробітників компанії з кадрових питань
  6. Звітність 1-ПВ (місячна, квартальна)
  7. Оформлення листка непрацездатності, подача заявки в ФСС
  8. Внутрішній звіт з нарахуванням заробітної плати та обліку
  9. Переговори та листування з англійською мовою з співробітниками компанії в Пакистані та Канаді
  10. Пошук та підбір персоналу
  11. Проведення співбесід
  12. Формування організаційної структури та підготовка бюджету з персоналу
  13. Досвід роботи з іноземними співробітниками, оформлення дозволу на працю іноземним громадянам.

Бухгалтер з первинної документації

АГТ ПЛЮС, ООО

Промышленность и Производство

7 месяцев

09.2020 - 04.2021

  1. Работа з первичною документацією: підготовка, приймання, відправка, сканування, реєстрація в системі і т.п.

    2. Подготовка документів до архіву

    3. Комунікація з клієнтами та постачальниками з загальних питань, за запитами взаєморозрахунків та документів

    4. Работа з електронним документооборотом Вчасно, Фредо, Медок

    5. Работа с платежами з дебіторської заборгованості

    7. Звірка з контрагентами

    8. Работа в 1С 8.3


Інспектор з кадрів

Суши Хаус Украина, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

05.2019 - 09.2019

Ведення кадрового документооборота;

Оформлення прийому, переводів, звільнення работників згідно з трудовим законодавством України;

Формування та ведення особових справ працівників, карточек П-2;

Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;

Оформлення всіх видів відпусток, контроль за дотриманням графіку відпусток;

Табеля обліку робочого часу;

Оформлення листів непрацездатності;

Видача довідок з трудової діяльності співробітників;

Підготовка кадрових документів до архіву;

Надання консультацій керівникам і працівникам компанії з кадрових питань

Заступник директора

ФОП, ателье "Универсал"

Услуги для населения - другое

8 лет 11 месяцев

05.2010 - 04.2019

  • Координація роботи підрозділів компанії
  • Розробка та впровадження стратегічних планів
  • Контроль за виконанням планів та завдань
  • Підбір та навчання персоналу
  • Вирішення конфліктних ситуацій
  • Ведення звітності та аналіз результатів роботи
  • Розробка та впровадження нових проектів
  • Взаємодія з керівництвом та підлеглими
  • Ключевая информация

    Відповідальність, старанність, хороша організація роботи, швидка адаптація до нових умов, аналітичне мислення, легкість навчання новому, лідерські здібності.

    Вільне володіння ПЗ, знання інструментів MS Office/

    Училась в 1 заведении

    Львовский банковский институт

    Банковское дело

    Киев, 2007

    Владеет языками

    Английский

    выше среднего

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Головний бухгалтер

    Київ, 2019

    Бухгалтерський облік ТОВ, ФОП

    Дополнительная информация

    Водійське посвідчення

    Маю авто

    Олеся Сергіївна

    Логіст, Помічник бухгалтера, Тестувальник ПЗ, Sales manager

    Другие страны

    22 000 грн.

    44 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 1 час назад