Працювала в 8 компаніях   14 років 5 місяців

Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Фармацевтика, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для населення - інше

Quality control, Германія, Мюнхен

ITG logistic

Транспорт та Логістика

4 місяці

07.2024 - до теперішнього часу

Досвід роботи:

Перевірка великих партій одягу, на якість згідно вимог якості тканини, браку, розміру, та відповідність маркуванню товару.

Робота с системах: Geodaten-Erfassung CBR (це зважування одиниці виробу), Citrix Intex PA-Etiketten (це роздрук етикеток)

Заповнення документів на перевірку якості даного товару (Gualitatsergebnis)

Після перевірки передача партії до відділу розкладки та передача на зберігання на складах

На цій ділянці роботи маю підлеглих три чоловіки

  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Guest Relation Diving Center, Єгипет, Хургада

Rixos Magawish

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 місяці

04.2024 - 06.2024

Досвід роботи:

Зустріч туристів та надання інформації про послуги та правила дайвінг-центру.

Виписка на оплату чеку, на рецепцію в готелі.

Підготовка документів на дозвіл на виїзд у відкрите море на яхтах компанії, згідно вимог контролю охорони готелю та туристичної поліції.

Контроль особового складу персоналу та контроль підготовки в організації перед виїздом в море.

Контроль: чистоти судна, свіжої їжі та напоїв, екіпірування та спорядження, і рушників.

Зустріч гостей після повернення з моря. та опитування, як пройшла екскурсія, і чи задоволенні туристи.

Складання графіка екскурсій на тиждень згідно програм маршрутів за бажанням туристів та зупинок по остовах. Складається окремо для кожного судна, яхт, дайвінгу та серфінгу.

Підготовка звітності, по оплатах на перцепції готелі та відгуків гостей.

Guest Relation, Єгипет, Хургада

Stella Makadi Resort

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

09.2023 - 03.2024

Виписка ордерів замовлень за VIP категоріями

Зустріч та проведення рекламного тура Ftrip

Комунікація з гостями готелю, допомога гостям в різних питаннях пов'язаних з їх перебуванням та відпочинком в готелі. Та допомога в вирішенні конфліктних ситуацій.

Написання звіту про опитування гостей про чистоту в кімнаті, про їжу та загальне задоволення готелем.

Перевірка кімнат на чистоту, та написання звіту згідно вимог прибирання, обладнання та приладдя в кімнатах.

Відповідь на запити від гостей та керівників емейл листування.

Бронювання місць для гостей в ресторанах A La Cart.

Hotel Guide Assistant, Єгипет, Хургада

Sun International

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 3 місяці

05.2022 - 08.2023

На рецепції в готелі згідно ерайвелу, продзвонити гостям в кімнати, запросити туристів на сніданок і нагадати про зустріч з готельним гідом.

Зранку зібрати туристів перед зборами з готельним гідом.

Розсадити гостей у конферанц-залі.

Після проведення зустрічі, допомогли гіду та гостям у заповненні анкет і консультації при виникненні питань.

Запис туристів на поїзду в місто Хургада, організування трансферу та супровід гостей на екскурсію.

Директор по персоналу

Herbion

Фармацевтика

1 рік 9 місяців

05.2020 - 02.2022

  1. Ведення в повному обсязі всіх кадрових процедур (прийняття на роботу, звільнення з роботи, переведення на іншу посаду, ведення карток П-2, та оформлення особових справ працівників, розрахунок трудового стажу, ведення трудових книжок, журнали реєстрації кадрових наказів, табеля обліку робочого часу, графік відпусток)
  2. Ведення штатного розкладу ( 2 ТОВ)
  3. Накази з відрядження що мають роз'їдний характер
  4. Написання посадових інструкцій
  5. Консультація співробітників компанії з кадрових питань
  6. Звітність 1-ПВ (місячна, квартальна)
  7. Оформлення листка непрацездатності, подача заявки в ФСС
  8. Внутрішній звіт з нарахуванням заробітної плати та обліку
  9. Переговори та листування з англійською мовою з співробітниками компанії в Пакистані та Канаді
  10. Пошук та підбір персоналу
  11. Проведення співбесід
  12. Формування організаційної структури та підготовка бюджету з персоналу
  13. Досвід роботи з іноземними співробітниками, оформлення дозволу на працю іноземним громадянам.

Бухгалтер з первинної документації

АГТ ПЛЮС, ООО

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

09.2018 - 04.2020

  1. Работа з первичною документацією: підготовка, приймання, відправка, сканування, реєстрація в системі і т.п.

    2. Подготовка документів до архіву

    3. Комунікація з клієнтами та постачальниками з загальних питань, за запитами взаєморозрахунків та документів

    4. Работа з електронним документооборотом Вчасно, Фредо, Медок

    5. Работа с платежами з дебіторської заборгованості

    7. Звірка з контрагентами

    8. Работа в 1С 8.3


Інспектор з кадрів

Суши Хаус Украина, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 4 місяці

05.2016 - 09.2019

Ведення кадрового документооборота;

Оформлення прийому, переводів, звільнення работників згідно з трудовим законодавством України;

Формування та ведення особових справ працівників, карточек П-2;

Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;

Оформлення всіх видів відпусток, контроль за дотриманням графіку відпусток;

Табеля обліку робочого часу;

Оформлення листів непрацездатності;

Видача довідок з трудової діяльності співробітників;

Підготовка кадрових документів до архіву;

Надання консультацій керівникам і працівникам компанії з кадрових питань

Заступник директора

ФОП, ателье "Универсал"

Послуги для населення - інше

5 років 11 місяців

05.2010 - 04.2016

  • Координація роботи підрозділів компанії
  • Розробка та впровадження стратегічних планів
  • Контроль за виконанням планів та завдань
  • Підбір та навчання персоналу
  • Вирішення конфліктних ситуацій
  • Ведення звітності та аналіз результатів роботи
  • Розробка та впровадження нових проектів
  • Взаємодія з керівництвом та підлеглими
  • Ключова інформація

    Відповідальність, старанність, хороша організація роботи, швидка адаптація до нових умов, аналітичне мислення, легкість навчання новому, лідерські здібності.

    Вільне володіння ПЗ, знання інструментів MS Office/

    Навчалась в 1 закладі

    Львовский банковский институт

    Банковское дело

    Киев, 2007

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Головний бухгалтер

    Київ, 2019

    Бухгалтерський облік ТОВ, ФОП

    Додаткова інформація

    Водійське посвідчення

    Маю авто

    Олеся Сергіївна

    Помічник бухгалтера, Тестувальник ПЗ, Кадровик

    Інші країни

    22 000 грн.

    44 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 1 годину тому