Работала в 3 компаниях   8 лет 8 месяцев

Услуги для бизнеса - другое, Недвижимость и Девелопмент, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Старший валідатор

4Service Group

Услуги для бизнеса - другое

3 года 9 месяцев

05.2018 - 02.2022

Компанія 4Service — міжнародний дослідницький холдинг у сфері клієнтського сервісу, у тому числі ми є однією з найбільш динамічних та інноваційних спеціалізованих агенцій з надання послуг Mystery Shopping у Європі.

  1. Прийшла в компанію на посаду Перебивача.
  2. Через три місяці була підвіщена і переведена на посаду Валідатора-координатора.
  3. Підвіщена до посади Старшого валідатора.

Обов'язки:

  • Перевірка достовірності, відповідності та стилістичності інформації.
  • Керування робочими процесами в відповідності з методиками.
  • Аналітика процессів, підвіщення ефективності процесів.
  • Ведення клієнтів компанії в частині валідації.
  • Керування персоналом (навчання, контроль).
  • Розробка, складання та оптимізація інструкцій.
  • Перенесення анкетних даних із нашого сайту на сайт клієнта.
  • Підготовка презентацій та звітності.

Досягнення: виконувала найбільший обсяг роботи у своїй команді перебивачів. Допомагала організувати роботу перебивачів підвищення ефективності.

Адміністратор сайту

Metr.ua

Недвижимость и Девелопмент

3 года

10.2016 - 10.2019

Обов'язки:

  • Активна участь у розвитку сайту "з нуля" з моменту започаткування компанії.
  • Складання, редагування текстів та розміщення контенту.
  • Моніторинг та аналіз роботи сайту.
  • Робота з клієнтами у телефонному режимі.
  • Просування послуг.
  • Перевірка оголошень на грамотність та стилістику.
  • Модерація на достовірність інформації.
  • Підготовка звітності та аналітики.
  • Взаємодія з розробниками та дизайнерами.

Досягнення: Активно допомагала у розвитку сайту починаючи з одного маленького села та до охоплення ринку нерухомості всього міста Одеса та області. А також вихід на ринок нерухомості міста Харків. Створення стійкої позитивної думки про компанію за допомогою якісної роботи з клієнтами.

Власник та керівник

ФОП Лабжинская О.Ю.

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

3 года 2 месяца

02.2010 - 04.2013

Обязанности:

  • Координація роботи всієї компанії.
  • Розробка та організація промоакцій для різних компаній.
  • Пошук клієнтів, презентація послуг.
  • Пошук персоналу, навчання та управління.
  • Розробка маршрутів.
  • Контроль за виконанням замовлень.
  • Співпраця з іншими рекламними компаніями та організаціями із супутньою діяльністю (поліграфія, розробка інтернет-сайтів) для надання ширшого спектру послуг.
  • Упорядкування та підготовка статистик.

Досягнення: Розвиток рекламного агентства від початку існування до конкурентоспроможної компанії. Позитивні відгуки клієнтів та рекомендації від них іншим компаніям.

Ключевая информация

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Навчання персоналу методикам роботи.
  • Розробка інструкцій в рамках існуючих процесів.
  • Розробка презентацій.
  • Виступ перед аудиторією.
  • Редагування текстів.
  • Керування персоналом.
  • Організація робочих процесів по існуючим методикам.
  • Підготування статистики.
  • Якісне обслуговування відвідувачів.

Впевнений користувач програм MS Office. Впевнений користувач графічних редакторів Paint та PaintNet. Пошук інформації в Інтернеті. Маю досвід роботи з різними апаратами РРО.

4 рази посідала місце «Найкращий валідатор» у внутрішньому конкурсі. Виконувала найбільший обсяг роботи серед валідаторів. Приймала активну участь у розробці способів підвищення ефективності роботи.

Училась в 1 заведении

НФ КНУКиИ

Библиотекарь. Библиограф. Книговед. Менеджер.

Миколаїв, Миколаївська область, 2005

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Ефективна презентація товарів та послуг

2013

Маркетингові комунікації, який передбачає демонстрацію ключових характеристик, властивостей товару та послуг.

Мікроменеджмент: организація робочих процесів

2007

Контроль етапів робочих процесів, шляхом систематичного впорядкування ресурсів. Розробка інструкцій.

Дополнительная информация

Особисті якості

Активний співробітник, орієнтований на результат. Постійно ставлю себе на місце кінцевого споживача для аналізу задоволеності результатом. Вмію працювати в команді, шукати компроміси і відстоювати свою точку зору, наводячи конкретні факти та об'єктивні аргументи. Стійка до стресів, і в критичних ситуаціях відсуваю особисті справи, для залагодження проблеми. Готова працювати у ненормованому графіку. Чесна. Завжди відкрита новими знаннями та можливостями. Від компанії очикую на можливість кар'єрного зростання. Навчання та розвиток. Хочу працювати в компанії, де цінують ефективних співробітників. Позитивний настрой.

Ольга

Офіс-менеджер

Одесса

18 000 грн.

39 лет

полная занятость

Характер работы: посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 5 дней назад