Работала в 4 компаниях   17 лет 10 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Менеджер з супроводу закупівель та продажу (ЗЗР, насіння, МкД)

Украгроком

АПК (Агропромышленный комплекс)

9 лет 4 месяца

02.2015 - 06.2024

  • Оформлення в 1С процесів по закупці та реалізації товару. Формування рахунків, прибуткових, видаткових накладних, переміщення товару, коригування, розпорядження. Створення та заповнення карточки номенклатури нового товару та нових контрагентів, внесення прайсів, сертифікатів та інших документів і даних необхідні для обліку процесів по закупці та продажах товару. Контроль коректності відображення даних у звітах за своїм напрямком.
  • Робота з постачальниками. Замовлення товару для забезпечення продажів відповідно до планів або оперативної потреби. Замовлення рахунків, координація та контроль доставки товару. Проведення звірок, виставлення претензій, контроль взаєморозрахунків. Ведення документообігу по угодах. (Договори, специфікації, сертифікати та ін.).
  • Аналіз складських залишків. Контроль та забезпечення коректного відображення товарів у розрізі серій/партій. Розподіл товару по регіональним представництвам, відповідно до оперативних замовлень та планів. Інформування торгової команди що до наявності товару вільного до продажу та термінів поставки відсутнього товару. Резервування дефіцитних позицій.

Керівник відділу оперативного обліку, аналізу та планування / Аналітик

Торгова Аграрна Компанія (Продаж насіння)

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 8 месяцев

07.2011 - 03.2014

07.2012–03.2014 Керівник відділу оперативного обліку, аналізу та планування

  • Контроль внесення інформації до бази даних (1С, Excel);
  • Оформлення в 1С продажів (договір, замовлення, рахунок, видаткова, акти звірки, розпорядження на відвантаження);
  • Робота з залишками товару (прихід, рух ТМЦ, списання, переміщення);
  • Розробка звітів, стандартів, впровадження методів автоматизованої обробки інформації з продажу;
  • Співпраця з Фінансовим відділом та бухгалтерією з питань підготовки та надання документів/звітів що до виконання/невиконання договірних відносин з клієнтами.

20011-2012 Аналітик консолідованої інформації
Статистичне планування продажів; складання підсумкових та проміжних звітів, збір інформації від менеджерів з продажу необхідної для планування, розрахунок суми винагороди по закритих угодах.

Спеціаліст відділу інформаційного забезпечення

ТОВ "Агроскоп Україна"

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 10 месяцев

08.2008 - 06.2011

  • Ведення обліку ТМЦ в 1С. Оприбуткування та списання товару, контроль коректності оформлення відповідних документів. Робота з номенклатурою товару. Введення нових позицій, блокування тимчасово не потрібних до використання, внутрішнє узгодження процедури.
  • Контроль за правильним внесенням та відображенням у системі обліку договорів з продажу (тип договору, кредитна лінія та ін.
  • Робота з поверненнями, взаємозаліками. Робота із замовниками для вирішення спірних моментів.
  • Щільна співпраця з відділом бухгалтерського обліку. Обов'язкові щомісячні звіряння між базами обліку.
  • Участь у написанні бізнес–процесів з оптимізації обліку та руху ТМЦ, документального супроводу операцій із ТМЦ.

Директор Регіонального розподільчого центру / Логіст

ТОВ «Хозмаркет» (Продаж хозтоварів)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 8 месяцев

10.2005 - 06.2008

2006 -2008 Директор Регіонального розподільчого центру
Оперативне управління підрозділом (склад, транспорт, бухгалтерія. 25 осіб). Формування бюджету та забезпечення його дотримання, контроль та поповнення залишків товару на складі, розробка та контроль виконання базових маршрутів, стандартних термінів та умов доставки, Координація та забезпечення оптимальної взаємодії співробітників транспортної та складської команд між собою та з іншими підрозділами Компанії, організація та контроль документообігу по роботі філії, участь у підготовці та проведенні інвентаризацій, формування звітної документації щодо роботи відділу.

2005-2006 Менеджер з логістики

Формування, обробка заявок на доставку товару, організація та контроль доставок, контроль запасів товару складі.

Ключевая информация

Я давно займаюсь супроводом процесів закупки та продажу в дистриб’юторських компаніях, все що стосується операційної роботи. Маю великий досвід роботи в 1С. Приймала та оформлювала первинні документи. Виписувала рахунки, видаткові накладні та повернення, оприбуткування, переміщення, коригування назв та партій товару, наповнення довідників по номенклатурі, контрагентах, встановлення цін та ін. Супровід договорів по закупці продукції. Комунікації з постачальниками для узгодження організаційних, документальних та інших питань пов’язаних з виконанням договору. Контроль взаєморозрахунків з контрагентами. Завжди тісно співпрацювала з усіма підрозділами компанії для досягнення оперативного результату. Маю досвід роботи з ІТ спеціалістами по розробці звітів та додаткових налаштувань в 1С.
У разі співпраці, впевнена, що зможу з користю для компанії застосувати набутий раніше досвід. Маю здібність швидко освоювати нові навички та бажання навчатись. Сподіваюсь що ці якості стануть запорукою плідної співпраці.

Училась в 1 заведении

НТУУ (КПІ)

Поліграфічний, інженер

Киев, 2001

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Оксана

Менеджер із супроводу продажів та закупівель

Киев

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад