Работала в 6 компаниях 11 лет 1 месяц
Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Другое, Финансовые услуги
Керівник колл центру
Транс Аква
Торговля розничная / Retail
1 год 3 месяца
08.2023 - по настоящее время
Створення колл центру з "0". Підбір персоналу, стажування співробітників. Побудова структури колл центру. Забезпечення безперебійної роботи відділу. Визначення ключоваих показників ефективності. Звітність з продажів.Написання скриптів, стратегії візиту. Проведення атестації персоналу. Впровадження KPI, IP-телефонії. Розрахунок плану продажів на команду. Стратегія розвитку колл центру. Розрахунок заробітної плати. Робота з програмами Telesales, Saleswork? zimbra (пошта), Googl Docs, CRM Binotel.
Вміння працювати з високою навантаженням
Керівник колл центру
Fruit Time
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 месяца
02.2023 - 06.2023
Налаштування роботи колл центру. Пошук співробітників. Написання скриптів. Робота з відділом маркетингу. Запуск відділу продажів по телефону, продажі B2C. Контроль роботи операторів. Перевірка оформлених замовлень операторами. Бюджетування відділу. Встановленя плану продажів та його виконання. Розрахунок заробітної плати. Введення KPI. Обробка скарг від клієнтів. Робота з програмою 1С та Binotel.
Керівник колл центру
ТОВ "ПлейФанІнвестмен"
Другое
1 год 7 месяцев
07.2021 - 02.2023
Робота в сфері гемблінгу та бетингу.
Організація робочого процесу колл центру. Контроль та перевірка якості роботи операторів. Написання скриптів. Складання графіків роботи операторів. Щомісячна звітність. Мотивація співробітників.Навчання операторів. Розвиток напрямку рітеншн (вихідна лінія). Фінансовий план на відділ. Стратегія розвитку. Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.Робота з CRM Bitrix24, ІР-телефонія stream telecom, zendesk.
Супервайзер кол-центру
FS
Другое
4 года 7 месяцев
12.2016 - 07.2021
Робота в компанії з напряму бетингу та гемблінгу. Прийом вхідних дзвінків, обробка повідомлень в чаті, по електронній пошті. Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів. Надання всієї потрібної інформації клієнту з послуг та акцій компанії. Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів. Пошук та пропозиція оптимальних рішень, у зв'язку з питаннями, що виникли. Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування клієнтів. Здійснення вихідного інформативного обдзвону. Стажуваннянових опеаторів. Щоденна звітність.
Спеціаліст ломбарду
Royal Credit
Финансовые услуги
1 год 1 месяц
10.2015 - 11.2016
Забезпечення безперервної роботи каси ломбарду, суворе додержання касової дисципліни й належний порядок зберігання грошових документів та грошей. Здійснює операції з приймання і видавання коштів та цінних паперів. Складання касового звіту за встановленою формою. Робота в програмі 1С
Оператор колл-центра
Фаворит
Другое
1 год 11 месяцев
08.2011 - 07.2013
Прийом вхідних дзвінків. Обробка звернень через чат, електронну пошту. Надання інформації за продуктам та послугами компанії. Робота зі скаршами. Вирішення спірних ситуацій. Обробка запитів клієнтів із сайту. Підготовка звітів про виконану роботу.
Ключевая информация
Училась в 1 заведении
Київський національний університет технологій та дизайну
Економіка підприємства
Київ, 2011
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В.
Комп'ютерні навички
Бітрікс24
CRM
Zimbra
Google Docs
ms office
Свій розділ
Працювала в сфері бетингу біля 10 років. Вміння працювати в команді. У складній ситуації здатна прийняти одноосібне рішення. Висока стресстійкість. Відкрита до інновцій. Вчасно виконую поставлені задачі. Поважаю чужі думки, вмію йти на компроміси.Відповідально ставлюся до роботи. Пунктуальна. Маю лідерські якості.
Оксана
Оксана
Керівник колл центру
Киев
полная занятость
Характер работы: посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 месяца назад