Работал в 2 компаниях   25 лет 2 месяца

Государственный сектор

Провідний фахівець з питань зайнятості, профконсультант

Чернігівський обласний центр зайнятості

Государственный сектор

17 лет 7 месяцев

07.2005 - 02.2023

Організація роботи щодо проведення консультування клієнтів проведення співбесід з клієнтами проведення оцінки професійних навичок шукачів роботи за допомогою тестових методик підготовка шукача роботи до співбесіди з роботодавцем, допомога в складанні резюме, супровідних листів організація та проведення семінарів, тренінгів з клієнтами щодо сприяння плануванню кар єри та активному пошуку роботи формування банку нормативних, інформаційних, методичних матеріалів, необхідних для здійснення консультування та психологічної підтримки громадян ведення встановленої документації, звітності ведення ділового листування, робота з кореспонденцією прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків досвід роботи з клієнтами та публічних виступів ( семін арів, тренінгів ) вміння працювати з базами даних маю навички ефективної комунікації, ділового етикет у та корпоративної етики вміння ефективно планувати та організовувати робочий час н авички веде ння документообігу ( листування, складання зв ітності, ведення електронної бази даних ) грамотна письмова та усна мова

Провідний спеціаліст відділ у консультативної роботи

Борзнянський районний центр соціальних служб для молоді

Государственный сектор

7 лет 5 месяцев

07.1997 - 12.2004

• Проведення інформаційно, консультативної роботи з особами, що потрапили в складні життєві ситуації ( особи з інвалідністю, малозабезпечені, діти позбавлені батьківського піклування та ін. ) надання комплексу соціальних послуг відповідно до їх потреб з метою подолання складних життєвих обставин та мінімізації негативних наслідків таких обставин.
Провідний спеціаліст- бухгалтер
12.06.2002 - 31.12. 2003
• ведення бухгалтерського обліку (облік матеріальних цінностей, нарахування заробітної плати, розрахунок і сплата податкових платежів і внесків у бюджетні фонди;
• Заключення договорів, перевірка рахунків- фактур, складання актів виконаних робіт;
• складання фінансової звітності.

Ключевая информация

• досвід роботи з клієнтами та публічних виступів (семінарів, тренінгів);
• маю навички ефективної комунікації, ділового етикету та корпоративної етики;
• вміння ефективно планувати та організовувати робочий час;
• навички ведення документообігу (листування, складання звітності, ведення електронної бази даних);
• грамотна письмова та усна мова;
• вміння працювати з базами даних.

Учился в 1 заведении

Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Викладач педагогіки та психологіі

Глухів, 1996

Владеет языками

Немецкий

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

IT Recruitment & HR

Київ, 2023

- складання ефективних описів вакансій та іх розміщеня на різних ресурсах; - процес пошуку та найму кандидатів(залучення, відбір і найм працівників); - оцінка ефективності роботи співробітників

Ефективна комунікація

Чернігів, 2021

- навички активного слухання; - навички переконання; -навички управління конфліктами; - навички співпраці.

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальність, комунікабельність, пор ядність, орієнтація на результат. Вмію працювати в команді, ефективно підтримую ділові контакт и, легко навчаюсь та адаптуюсь до нових умов, готова до навчання та розвитку

Тетяна Миколаівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Ирпень

Готов переехать: Киев

20 000 грн.

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 недели назад