Працював в 2 компаніях   25 років 2 місяці

Державний сектор

Провідний фахівець з питань зайнятості, профконсультант

Чернігівський обласний центр зайнятості

Державний сектор

17 років 7 місяців

07.2005 - 02.2023

Організація роботи щодо проведення консультування клієнтів проведення співбесід з клієнтами проведення оцінки професійних навичок шукачів роботи за допомогою тестових методик підготовка шукача роботи до співбесіди з роботодавцем, допомога в складанні резюме, супровідних листів організація та проведення семінарів, тренінгів з клієнтами щодо сприяння плануванню кар єри та активному пошуку роботи формування банку нормативних, інформаційних, методичних матеріалів, необхідних для здійснення консультування та психологічної підтримки громадян ведення встановленої документації, звітності ведення ділового листування, робота з кореспонденцією прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків досвід роботи з клієнтами та публічних виступів ( семін арів, тренінгів ) вміння працювати з базами даних маю навички ефективної комунікації, ділового етикет у та корпоративної етики вміння ефективно планувати та організовувати робочий час н авички веде ння документообігу ( листування, складання зв ітності, ведення електронної бази даних ) грамотна письмова та усна мова

Провідний спеціаліст відділ у консультативної роботи

Борзнянський районний центр соціальних служб для молоді

Державний сектор

7 років 5 місяців

07.1997 - 12.2004

• Проведення інформаційно, консультативної роботи з особами, що потрапили в складні життєві ситуації ( особи з інвалідністю, малозабезпечені, діти позбавлені батьківського піклування та ін. ) надання комплексу соціальних послуг відповідно до їх потреб з метою подолання складних життєвих обставин та мінімізації негативних наслідків таких обставин.
Провідний спеціаліст- бухгалтер
12.06.2002 - 31.12. 2003
• ведення бухгалтерського обліку (облік матеріальних цінностей, нарахування заробітної плати, розрахунок і сплата податкових платежів і внесків у бюджетні фонди;
• Заключення договорів, перевірка рахунків- фактур, складання актів виконаних робіт;
• складання фінансової звітності.

Ключова інформація

• досвід роботи з клієнтами та публічних виступів (семінарів, тренінгів);
• маю навички ефективної комунікації, ділового етикету та корпоративної етики;
• вміння ефективно планувати та організовувати робочий час;
• навички ведення документообігу (листування, складання звітності, ведення електронної бази даних);
• грамотна письмова та усна мова;
• вміння працювати з базами даних.

Навчався в 1 закладі

Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Викладач педагогіки та психологіі

Глухів, 1996

Володіє мовами

Німецька

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

IT Recruitment & HR

Київ, 2023

- складання ефективних описів вакансій та іх розміщеня на різних ресурсах; - процес пошуку та найму кандидатів(залучення, відбір і найм працівників); - оцінка ефективності роботи співробітників

Ефективна комунікація

Чернігів, 2021

- навички активного слухання; - навички переконання; -навички управління конфліктами; - навички співпраці.

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальність, комунікабельність, пор ядність, орієнтація на результат. Вмію працювати в команді, ефективно підтримую ділові контакт и, легко навчаюсь та адаптуюсь до нових умов, готова до навчання та розвитку

Тетяна Миколаівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Ірпінь

Готовий переїхати: Київ

20 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому