Работал в 1 компании 1 год 5 месяцев
IT
Game designer
Antgod
IT
1 год 4 месяца
03.2023 - 07.2024
Miro :
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
Ключевая информация
Miro :
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
Учился в 1 заведении
Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради "Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького"
Вчитель
Богуслав, 2020
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Hillel It School “Game Design”
Богуслав, 2022
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Граю на гітарі та створюю музику
Bohdan
Bohdan
Game designer
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика
Обновлено 3 недели назад