Працював в 1 компанії 1 рік 5 місяців
IT
Game designer
Antgod
IT
1 рік 4 місяці
03.2023 - 07.2024
Miro :
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
Ключова інформація
Miro :
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
- Дослідження та аналіз ринку
- Створення ігрової концепції - ідеї прототипу
- Деконструкція ігор
- Розробка ігрових механік
- Створення макетів (Figma)
- Написання сценаріїв, наративний дизайн
- Вивчення найпопулярніших ігор
- Створення бустів та їх взаємодії з персонажем
- Створення ворогів та їх взаємодія з персонажем
- Створення та розробка концепції ігор та ігрових механік
- Розробка сценаріїв та ігрових ситуацій
- Робота з графічним та аудіо контентом гри
- Тестування та налагодження ігрового досвіду
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Розробка та впровадження інноваційних ігрових функцій
- Аналіз та оцінка ефективності геймплею та корекція ігрових механік
- Розвиток інтерфейсу та взаємодії з гравцями
- Управління розробкою ігрових проектів
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Jira :
- Написання задач/завдань
- Відстеження виконаних завдань в Confluence
- Вертикальний зріз
- Гейм - дизайн документація
Unity :
- Налаштування фізичних властивостей персонажів
- Імплементація та налаштування нових персонажів
- Налаштування елементів UX/Ul
- Розміщення об'єктів на сцені
Навчався в 1 закладі
Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради "Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького"
Вчитель
Богуслав, 2020
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Hillel It School “Game Design”
Богуслав, 2022
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Граю на гітарі та створюю музику
Bohdan
Bohdan
Game designer

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика
Оновлено 1 тиждень тому