Працювала в 3 компаніях   17 років 3 місяці

Медицина та Охорона здоров'я

Начальник відділу координації , моніторингу і оцінки вчасності та ефективності придбання для потреб

Кнп обласна клінічна лікарня ім. о.ф. гербачевського житомирської обласної ради

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 5 місяців

12.2021 - 05.2023

Здійснення загального керівництва діяльністю відділу. визначення пріоритетних напрямків з моніторингу та оцінки вчасності та ефективності придбання для потреб закладу лікарських засобів , виробів медичного призначення , медичного обладнання , інших товарів , робіт та послуг. участь у плануванні закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення , медичного обладнання , всіх товарів , робіт та послуг , які необхідні для забезпечення сталого функціонування кнп. участь у проведенні моніторингу ринку лікарських засобів , виробів медичного призначення , медичного обладнання , інших товарів , робіт та послуг , необхідних для забезпечення роботи закладу охорони здоров я , на основі заявки ( затвердженого зразку ) структурного підрозділу. участь у формуванні потреб кнп в лікарських засобах та виробах медичного призначення , медичного обладнання , інших товарів , робіт та послуг на підставі поданих від структурних підрозділів заявок та включення даних потреб в розрахунки до фінансового плану. забезпечення оприлюднення інформації про використання публічних коштів на єдиному веб - порталі використання публічних коштів e - data , в порядку визначеному законом україни "про відкритість використання публічних коштів". організація навчань та підвищення професійного рівня працівників відділу. виконання інших функцій в межах напряму діяльності кнп

Бухгалтер і категорії

Кнп обласна клінічна лікарня ім. о.ф. гербачевського житомирської обласної ради

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 2 місяці

09.2019 - 11.2021

Самостійне і в повному обсязі ведення обліку необоротних активів , запасів , коштів , розрахунків та інших активів , власного капіталу та зобов'язань , доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних підготовка даних для включення їх до фінансової звітності , здійснення складання окремих її форм , а також форм іншої періодичної звітності , яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку

Бухгалтер і категорії

Ку житомирська обласна дитяча клінічна лікарня житомирської обласної ради

Медицина та Охорона здоров'я

13 років 5 місяців

04.2006 - 09.2019

Самостійне і в повному обсязі ведення обліку необоротних активів , запасів , коштів , розрахунків та інших активів , власного капіталу та зобов'язань , доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних підготовка даних для включення їх до фінансової звітності , здійснення складання окремих її форм , а також форм іншої періодичної звітності , яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку

Ключова інформація

впевнений користувач пк , бухгалтерський програм парус , 1с , exсel , word , знання бухгалтерського обліку , п ( с ) бо , законодавства україни

Навчалась в 2 закладах

Пвнз київський інститут бізнесу та технологій

Економіка підприємства

Житомир, 2009

Житомирський автомобільно - дорожній коледж

Бухгалтерського обліку

Житомир, 2005

Володіє мовами

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Розвинена пам'ять , аналітичне , логічне мислення , високий рівень математичних здібностей , уміння концентрувати увагу на результат. легко та охоче адаптуюсь до нових умов , цілеспрямована , комунікабельна , пунктуальна , постійно самовдосконалююся , володію вмінням швидко вникнути в суть поставленого завдання і визначити , як краще і доцільніше виконати його

Маргарита Володимирівна

Бухгалтер по зарплаті

Житомир

20 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому