Работала в 3 компаниях 13 лет 8 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Услуги для населения - другое
Головний бухгалтер з функціями фінансового директора
КНП "Якушинецький ЦПМСД"
Медицина и Здравоохранение
6 лет 2 месяца
09.2018 - по настоящее время
Побудова фінансової служби та організація фінансової діяльності з нуля: Створення та розвиток фінансової служби, а також впровадження ефективних фінансових процесів та процедур з нуля. Забезпечення міцної основи для фінансового управління підприємством. Впровадження системи автоматизації управління підприємством: Розробка та інтеграція комплексної системи автоматизації управління та обліку, що покращує операційну ефективність та забезпечує прозорість даних для ухвалення рішень.
Управління фінансовою діяльністю: Планування фінансової діяльності, складання та контроль фінансових планів і звітності, забезпечення відповідності стандартам та регламентам.
Бюджетне управління: Розробка, впровадження та контроль за виконанням бюджетів, кошторисів, забезпечення ефективного використання ресурсів підприємства.
Розробка стратегічних планів: Створення довгострокових фінансових і стратегічних планів, спрямованих на сталий розвиток та зростання бізнесу.
Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку: Забезпечення точного та своєчасного ведення обліку, підготовка облікових політик, положень та інструкцій. Організація процесів для формування та подання фінансової, статистичної, податкової звітності, а також звітності з заробітної плати.
Робота з контролюючими органами та проходження перевірок: Забезпечення взаємодії з контролюючими органами, успішне проходження перевірок і дотримання всіх регуляторних вимог. Керівництво та розподіл обов'язків бухгалтерії: Ефективне керівництво командою з 5 осіб, забезпечення розподілу обов'язків та координації роботи для досягнення максимальних результатів. Підтримка високого рівня точності та своєчасності виконання завдань.
Кадровий облік: Організація та ведення кадрового обліку, забезпечення дотримання всіх законодавчих вимог та внутрішніх політик компанії. Управління процесами реєстрації, обліку та збереження інформації про працівників, а також ведення документації, пов'язаної з трудовими відносинами.
Головний бухгалтер
КЗ ВОКТС "Смерічка"
Медицина и Здравоохранение
7 лет 4 месяца
04.2011 - 08.2018
Керівництво бухгалтерським відділом: Управління та розподіл обов'язків у команді з 4 осіб, забезпечення ефективної роботи відділу та досягнення встановлених цілей.
Складання податкової, статистичної, фінансової та управлінської звітності: Підготовка та подання комплексної звітності, включаючи податкову, статистичну, фінансову та управлінську, для забезпечення прозорості та відповідності нормативним вимогам.
Розробка фінансових планів та техніко?економічних обґрунтувань: Створення фінансових планів та техніко?економічних обґрунтувань для підтримки стратегічних рішень і планування бізнес?розвитку.
Співпраця з казначейством як одержувач коштів: Управління процесом отримання коштів через казначейство, забезпечення належного обліку та використання фінансових ресурсів.
Головний бухгалтер
Кп"Селищне комунальне підприємство"
Услуги для населения - другое
1 год 5 месяцев
11.2016 - 04.2018
Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку: Забезпечення точності та своєчасності ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку. Підготовка документів, що регламентують діяльність підприємства, таких як облікові політики, положення та інструкції.
Формування облікової політики та штатного розпису: Створення та впровадження облікової політики підприємства, розробка штатного розпису з урахуванням потреб підприємства. Проведення перевірки та затвердження графіку обліку робочого часу та табелів обліку робочого часу для забезпечення точності та відповідності нормативним вимогам. Облік ТМЦ, МПНА, основних засобів: Забезпечення правильного оприбуткування та списання товарно?матеріальних цінностей (ТМЦ), малоцінних та швидкозношуваних предметів (МПНА) та основних засобів. Проведення інвентаризацій та контроль за збереженням матеріальних цінностей.
Облік готівки та касова дисципліна: Організація та контроль за проведенням авансових звітів, забезпечення дотримання касової дисципліни відповідно до чинного законодавства та внутрішніх процедур підприємства.
Формування управлінських звітів для керівництва: Підготовка управлінських звітів, що включають прогнозування доходів та збитків, для забезпечення керівництва актуальною інформацією для прийняття рішень.
Формування звітності: Забезпечення своєчасного та точного подання необхідної звітності до органів місцевого самоврядування, відповідно до вимог законодавства та внутрішніх стандартів підприємства. Формування та подання звітності по заробітній платі: Підготовка та подання статистичної та податкової звітності з заробітної плати, забезпечення точності та своєчасності подання.
Підготовка звітності до органів самоврядування: Підготовка та подання звітності до органів місцевого самоврядування, а також складання звіту директора з виконання фінансового плану та інших фінансових показників підприємства. Забезпечення своєчасного та точного подання необхідної звітності до органів місцевого самоврядування, відповідно до вимог законодавства та внутрішніх стандартів підприємства.
Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку: Забезпечення точності та своєчасності ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку. Підготовка документів, що регламентують діяльність підприємства, таких як облікові політики, положення та інструкції.
Співпраця з юристом підприємства: Співпраця з юридичним відділом у проведенні претензійної роботи з боржниками, розрахунок штрафних санкцій та інфляційних нарахувань.
Розрахунок тарифів на комунальні послуги: розрахунок тарифів на комунальні послуги, включаючи теплопостачання, водопостачання, водовідведення та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ).
Ключевая информация
Кваліфікований керівник вищої ланки в сфері бухгалтерського та фінансового менеджменту з 12-річним досвідом успішного управління фінансами та операційною діяльністю. Ефективно оптимізую бізнес-процеси, що сприяють сталому зростанню та підвищенню ефективності організацій. Володію значним досвідом у розробці та впровадженні фінансового контролю, що забезпечує прозорість і підвищення продуктивності. Демонструю відмінні лідерські якості, комунікативні та міжособистісні навички, які дозволяють налагоджувати конструктивні стосунки з усіма рівнями персоналу та керівництва. Професійні навички: ведення складних перемовин, ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку, досвід впровадження автоматизації бухобліку, діловодства на базі Системи IsPro (дозволило ефективніше контролювати процеси на підприємстві та зменшити штат бухгалтерії на 25%,) знання «Клієнт-Банк», «M.E.Doc», SAP NetWeaver Business Client,впевнене володіння MS Excel, Google Sheets; супроводжувала аукціони з оренди майна та інших закупівель в системі публічних закупівель ProZorro; знання бухгалтерського та податкового законодавства України.
Училась в 1 заведении
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Спеціальність : економіка підприємства Освітня програма: Стратегічний менеджемнт
Київ, 2009
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
Економічні аспекти роботи КНП
Військовий облік на підприємствах
Вища школа Головбуха
Ганна
Ганна
Фінансовий менеджер
Винница
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 10 часов назад