Работала в 2 компаниях 5 лет 6 месяцев
Услуги для населения - другое, Автомобильная промышленность и Автобизнес
Агент з продажу
Ритуальні послуги
Услуги для населения - другое
2 года 11 месяцев
11.2021 - по настоящее время
Оформлення та повний супровід клієнтів
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Адміністратор
Автокомплекс
Автомобильная промышленность и Автобизнес
2 года 5 месяцев
05.2017 - 10.2019
Повний контроль за роботою сто та автомийки, контроль якості , прийом та розрахунок клієнтів, розширення бази клієнтів, організація та повна підготовка та відкриття сто самообслуговування
• Керування офісними процесами
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Координація роботи відділів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Обслуговування клієнтів
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Керування офісними процесами
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Координація роботи відділів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Обслуговування клієнтів
• Прийом дзвінків та кореспонденції
Ключевая информация
Водійське посвідчення кат. В
Комунікаційні навички та здатність швидко реагувати на запити клієнтів.?Здатність розробляти та впроваджувати стратегії утримання та розвитку клієнтів.
Можливість працювати віддалено (з дому).
Аналітичний склад ума, відмінні організаторські та комунікативні навички; Вміння працювати в команді; Висока відповідальність та уважність до деталей;
Впевнений користувач ПК; • Відповідальність та пунктуальність: точне виконання завдань, дотримання графіку роботи.
Комунікабельність та вміння працювати з людьми: здатність налагоджувати контакт з відвідувачами, ввічливість та доброзичливість.
Базові навички роботи з телефоном та соціальними мережами: вміння користуватися смартфоном, досвід роботи з популярними соціальними платформами.
?
• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Організаційні здібності
• Адміністратор офісу
• Адміністратор СТО
Комунікаційні навички та здатність швидко реагувати на запити клієнтів.?Здатність розробляти та впроваджувати стратегії утримання та розвитку клієнтів.
Можливість працювати віддалено (з дому).
Аналітичний склад ума, відмінні організаторські та комунікативні навички; Вміння працювати в команді; Висока відповідальність та уважність до деталей;
Впевнений користувач ПК; • Відповідальність та пунктуальність: точне виконання завдань, дотримання графіку роботи.
Комунікабельність та вміння працювати з людьми: здатність налагоджувати контакт з відвідувачами, ввічливість та доброзичливість.
Базові навички роботи з телефоном та соціальними мережами: вміння користуватися смартфоном, досвід роботи з популярними соціальними платформами.
?
• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Організаційні здібності
• Адміністратор офісу
• Адміністратор СТО
Училась в 1 заведении
Київський національний університет культури і мистецтв
Менеджмент та економіка
Київ, 2014
Владеет языками
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Маю досвід водіння авто з 2017 року
категорія В
Марія
Марія
Адміністратор
Запорожье
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад