Працювала в 2 компаніях 5 років 6 місяців
Послуги для населення - інше, Автомобільна промисловість та Автобізнес
Агент з продажу
Ритуальні послуги
Послуги для населення - інше
2 роки 11 місяців
11.2021 - до теперішнього часу
Оформлення та повний супровід клієнтів
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Адміністратор
Автокомплекс
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 5 місяців
05.2017 - 10.2019
Повний контроль за роботою сто та автомийки, контроль якості , прийом та розрахунок клієнтів, розширення бази клієнтів, організація та повна підготовка та відкриття сто самообслуговування
• Керування офісними процесами
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Координація роботи відділів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Обслуговування клієнтів
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Керування офісними процесами
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Координація роботи відділів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Обслуговування клієнтів
• Прийом дзвінків та кореспонденції
Ключова інформація
Водійське посвідчення кат. В
Комунікаційні навички та здатність швидко реагувати на запити клієнтів.?Здатність розробляти та впроваджувати стратегії утримання та розвитку клієнтів.
Можливість працювати віддалено (з дому).
Аналітичний склад ума, відмінні організаторські та комунікативні навички; Вміння працювати в команді; Висока відповідальність та уважність до деталей;
Впевнений користувач ПК; • Відповідальність та пунктуальність: точне виконання завдань, дотримання графіку роботи.
Комунікабельність та вміння працювати з людьми: здатність налагоджувати контакт з відвідувачами, ввічливість та доброзичливість.
Базові навички роботи з телефоном та соціальними мережами: вміння користуватися смартфоном, досвід роботи з популярними соціальними платформами.
?
• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Організаційні здібності
• Адміністратор офісу
• Адміністратор СТО
Комунікаційні навички та здатність швидко реагувати на запити клієнтів.?Здатність розробляти та впроваджувати стратегії утримання та розвитку клієнтів.
Можливість працювати віддалено (з дому).
Аналітичний склад ума, відмінні організаторські та комунікативні навички; Вміння працювати в команді; Висока відповідальність та уважність до деталей;
Впевнений користувач ПК; • Відповідальність та пунктуальність: точне виконання завдань, дотримання графіку роботи.
Комунікабельність та вміння працювати з людьми: здатність налагоджувати контакт з відвідувачами, ввічливість та доброзичливість.
Базові навички роботи з телефоном та соціальними мережами: вміння користуватися смартфоном, досвід роботи з популярними соціальними платформами.
?
• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Організаційні здібності
• Адміністратор офісу
• Адміністратор СТО
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет культури і мистецтв
Менеджмент та економіка
Київ, 2014
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю досвід водіння авто з 2017 року
категорія В
Марія
Марія
Адміністратор
Запоріжжя
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому