Работала в 4 компаниях   4 года 11 месяцев

Офіс - менеджер

3 года 3 месяца

09.2020 - 12.2023

Виконання різноманітних завдань та доручень керівника з дотриманням встановлених строків і стандартів якості надання консультацій клієнтам по телефону та ведення електронного листування з метою вирішення їхніх питань і потреб забезпечення ефективного функціонування офісу , включаючи адміністративні та господарські завдання

Фахівець з обслуговування фізичних та юридичних осіб

Нова пошта , тов

5 месяцев

04.2020 - 09.2020

Забезпечення клієнтської підтримки з питань продуктів і послуг компанії , включаючи консультації щодо умов і процедур , вирішення технічних проблем , обробку скарг координація з іншими відділами для забезпечення своєчасного та ефективного вирішення клієнтських запитів

Фахівець з обслуговування клієнтів

Novapay

1 год 2 месяца

02.2019 - 04.2020

Надання консультацій клієнтам щодо умов надання послуг компанії "нова пошта" реєстрація всіх звернень клієнтів та вирішення питань , пов'язаних з транспортуванням відправлень супровід клієнтів до повного вирішення їхніх питань із залученням всіх необхідних відділів

Офіс - менеджер

Ощадбанк

3 месяца

09.2019 - 12.2019

Консультація клієнтів , що стосується пільгових умов : нові програми , акції робота в архіві банку з документацією ( кредитні договори

Ключевая информация

word , excel , powerpoint , outlook , управління часом , вміння працювати в умовах багатозадачності , вміння працювати в команді

Училась в 2 заведениях

Державний університет "Житомирська політехніка"

Підприємницто, торгівля та біржова діяльність

Житомир, 2019

Державний університет "Житомирська політехніка"

Економіки та менеджменту/управління персоналом та економіка праці

Житомир, 2018

Курсы, тренинги, сертификаты

Комунікативна компетентність

Київ, 2019

Дополнительная информация

Особисті якості

Я енергійний та цілеспрямований працівник з освітою в сфері "управління персоналом" прагну розпочати кар'єру в рекрутингу. Незважаючи на відсутність прямого досвіду, маю велике бажання навчатися та розвиватися в цій галузі. Володію відмінними комунікативними навичками, вмінням працювати в команді, умінням аналізувати інформацію, що дозволяє швидко освоювати нові знання та ефективно застосовувати їх на практиці. Прагну здобути новий досвід та стати кваліфікованим спеціалістом, готова активно брати участь у професійному розвитку.

Софія Олександрівна

Офісний працівник

Житомир

15 000 грн.

27 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад