Працювала в 4 компаніях   4 роки 11 місяців

Офіс - менеджер

3 роки 3 місяці

09.2020 - 12.2023

Виконання різноманітних завдань та доручень керівника з дотриманням встановлених строків і стандартів якості надання консультацій клієнтам по телефону та ведення електронного листування з метою вирішення їхніх питань і потреб забезпечення ефективного функціонування офісу , включаючи адміністративні та господарські завдання

Фахівець з обслуговування фізичних та юридичних осіб

Нова пошта , тов

5 місяців

04.2020 - 09.2020

Забезпечення клієнтської підтримки з питань продуктів і послуг компанії , включаючи консультації щодо умов і процедур , вирішення технічних проблем , обробку скарг координація з іншими відділами для забезпечення своєчасного та ефективного вирішення клієнтських запитів

Фахівець з обслуговування клієнтів

Novapay

1 рік 2 місяці

02.2019 - 04.2020

Надання консультацій клієнтам щодо умов надання послуг компанії "нова пошта" реєстрація всіх звернень клієнтів та вирішення питань , пов'язаних з транспортуванням відправлень супровід клієнтів до повного вирішення їхніх питань із залученням всіх необхідних відділів

Офіс - менеджер

Ощадбанк

3 місяці

09.2019 - 12.2019

Консультація клієнтів , що стосується пільгових умов : нові програми , акції робота в архіві банку з документацією ( кредитні договори

Ключова інформація

word , excel , powerpoint , outlook , управління часом , вміння працювати в умовах багатозадачності , вміння працювати в команді

Навчалась в 2 закладах

Державний університет "Житомирська політехніка"

Підприємницто, торгівля та біржова діяльність

Житомир, 2019

Державний університет "Житомирська політехніка"

Економіки та менеджменту/управління персоналом та економіка праці

Житомир, 2018

Курси, тренінги, сертифікати

Комунікативна компетентність

Київ, 2019

Додаткова інформація

Особисті якості

Я енергійний та цілеспрямований працівник з освітою в сфері "управління персоналом" прагну розпочати кар'єру в рекрутингу. Незважаючи на відсутність прямого досвіду, маю велике бажання навчатися та розвиватися в цій галузі. Володію відмінними комунікативними навичками, вмінням працювати в команді, умінням аналізувати інформацію, що дозволяє швидко освоювати нові знання та ефективно застосовувати їх на практиці. Прагну здобути новий досвід та стати кваліфікованим спеціалістом, готова активно брати участь у професійному розвитку.

Софія Олександрівна

Офісний працівник

Житомир

15 000 грн.

27 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому