Работала в 1 компании   6 лет

Страхование

Провідний фахівець департаменту врегулювання збитків

Граве, Страхова компанія

Страхование

5 лет 11 месяцев

10.2018 - по настоящее время

  • З жовтня 2018 - до тепер.
  • Провідний фахівець департаменту врегулювання збитків СК "Граве" врегулювання збитків за договорами КАСКО, ОСЦПВ (майно, життя та здоров’я), Зелена карта, ДМС, НВ, НВХ, ДМС при ДТП, ВЗК, DCVN. Вхідні регресні вимоги/перестрахування. Майно. Фінансові ризики.Основні функціональні обов’язки:прийом комплекту документів- необхідних для врегулювання збитків, Консультація клієнта, перевірка термінів та умов договорів страхування; визначення страхової/не страхової події;оформлення запитів до компетентних органів;розрахунок суми страхової виплати з врахуванням умов, лімітів договору страхування. Підготовка актів та розпоряджень на виплату, а також відмов у виплаті страхового відшкодування, листів розрахунку виплати. Відповіді на адвокатські запити, нотаріальні листи. Підготовка відповідей на звернення клієнтів та потерпілих осіб. Розрахунок суми прогнозованої виплати для судових спорів.Внесення даних в операційну систему для здійснення виплати відшкодування; постановка задач в колл-центр для інформування клієнтів по різним питанням; інформування клієнта про статус виплатної справи.Взаємодія з організаціями (правоохоронними, юридичними компаніями, незалежними експертними, асистанс і іншими) в частині збору документів по справах. Підготовка щотижневої звітності.Підготовка необхідних документів для реалізації права Страховика на регрес.Робота з великими корпоративними клієнтами, супровід договорів. Робота з VIP-клієнтами, повний супровід.Ведення «складних випадків»; ведення конфліктних клієнтів.Комунікація з брокерами та представниками банків. Врегулювання скарг і претензій, що надходять від брокерів, з розгорнутими відповідями та відправки до умов договорів страхування.Знання бухгалтерської, фінансової звітності, участь в бюджетуванні.Знання основ податкового кодексу.Знання основ перестрахування: вхідного / вихідного, облігаторного, факультативного. Робота з архівними справами.

З 2010 - жовтень 2018 р. ТОВ «іноземна компанія «Альтернатива» Начальник комерційного відділу.Основні функціональні обов’язки:Участь у тендерних закупівлях, продажах (підготовка збір документів, отримання ліцензій дозволів, ліцензій, сертифікатів якості); складання фінансових планів;звітів про виконання фінансових планів та захист у профільному Міністерстві;складання стратегічних планів розвитку;складання план-факторних відхилень;розрахунок та формування цін;розробка тарифних планів по послугам;облік та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;розробка штатного розпису; складання наказів на преміювання та доплат до посадових окладів;

2003-2005р. ЗАТ «СК «УСГ»Начальник відділу експертиз та розслідування страхових випадків

2001-2003 Страхова група «ТАС»Провідний фахівець відділу майнового та особистого страхування.

Ключевая информация

Знання ПК:MS Office, Profitsoft, СЦВЗ, КІС, 1С, Архіваріус, Qwins, Bitrix.

Училась в 1 заведении

КНЕУ

феф/страхова справа

Київ, 2003

Владеет языками

Английский

средний

Польский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Цифровий маркетинг

2023

Аналітика

2020

Тендерні закупівлі

2018

Ольга

провідний/головний фахівець врегулювання збитків

Киев

Святошинский район, Шевченковский район

43 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад