Працювала в 1 компанії   6 років

Страхування

Провідний фахівець департаменту врегулювання збитків

Граве, Страхова компанія

Страхування

5 років 11 місяців

10.2018 - до теперішнього часу

З жовтня 2018 - до тепер. Провідний фахівець департаменту врегулювання збитків СК «ПЗУ Україна" врегулювання збитків за договорами КАСКО, ОСЦПВ (майно, життя та здоров’я), Зелена карта, ДМС, НВ, НВХ, ДМС при ДТП, ВЗК, DCVN. Вхідні регресні вимоги/перестрахування. Майно. Фінансові ризики.Основні функціональні обов’язки:прийом комплекту документів- необхідних для врегулювання збитків, Консультація клієнта, перевірка термінів та умов договорів страхування; визначення страхової/не страхової події;оформлення запитів до компетентних органів;розрахунок суми страхової виплати з врахуванням умов, лімітів договору страхування. Підготовка актів та розпоряджень на виплату, а також відмов у виплаті страхового відшкодування, листів розрахунку виплати. Відповіді на адвокатські запити, нотаріальні листи. Підготовка відповідей на звернення клієнтів та потерпілих осіб. Розрахунок суми прогнозованої виплати для судових спорів.Внесення даних в операційну систему для здійснення виплати відшкодування; постановка задач в колл-центр для інформування клієнтів по різним питанням; інформування клієнта про статус виплатної справи.Взаємодія з організаціями (правоохоронними, юридичними компаніями, незалежними експертними, асистанс і іншими) в частині збору документів по справах. Підготовка щотижневої звітності.Підготовка необхідних документів для реалізації права Страховика на регрес.Робота з великими корпоративними клієнтами, супровід договорів. Робота з VIP-клієнтами, повний супровід.Ведення «складних випадків»; ведення конфліктних клієнтів.Комунікація з брокерами та представниками банків. Врегулювання скарг і претензій, що надходять від брокерів, з розгорнутими відповідями та відправки до умов договорів страхування.Знання бухгалтерської, фінансової звітності, участь в бюджетуванні.Знання основ податкового кодексу.Знання основ перестрахування: вхідного / вихідного, облігаторного, факультативного. Робота з архівними справами.

З 2010 - жовтень 2018 р. ТОВ «іноземна компанія «Альтернатива» Начальник комерційного відділу.Основні функціональні обов’язки:Участь у тендерних закупівлях, продажах (підготовка збір документів, отримання ліцензій дозволів, ліцензій, сертифікатів якості); складання фінансових планів;звітів про виконання фінансових планів та захист у профільному Міністерстві;складання стратегічних планів розвитку;складання план-факторних відхилень;розрахунок та формування цін;розробка тарифних планів по послугам;облік та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;розробка штатного розпису; складання наказів на преміювання та доплат до посадових окладів;

2003-2005р. ЗАТ «СК «УСГ»Начальник відділу експертиз та розслідування страхових випадків

2001-2003 Страхова група «ТАС»Провідний фахівець відділу майнового та особистого страхування.

Ключова інформація

Знання ПК:MS Office, Profitsoft, СЦВЗ, КІС, 1С, Архіваріус, Qwins, Bitrix.

Навчалась в 1 закладі

КНЕУ

феф/страхова справа

Київ, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Цифровий маркетинг

2023

Аналітика

2020

Тендерні закупівлі

2018

Ольга

провідний/головний фахівець врегулювання збитків

Київ

Святошинський район, Шевченківський район

25 000 грн.

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 години тому