Работал в 8 компаниях   20 лет 9 месяцев

Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство, Недвижимость и Девелопмент, Энергетика и Энергоносители

HRD

"Копійочка"

Торговля розничная / Retail

3 года 6 месяцев

12.2020 - 06.2024

  • Створено HR стратегію
  • Впроваджена аналітика HR-метрик: %ФОП в реалізації, комплектність, плинність, конверсія воронки кандидатів, продуктивність, eNPS, швидкість закриття вакансії, «термін життя» працівника і інше
  • Покращено дистанційне навчання (Moodle): зміст актуальний, навчальні матеріали доступні з будь-якого гаджета.
  • Впроваджені навчальні курси за допомогою Articulate Storyline
  • Впроваджена оцінка задоволеності внутрішнього клієнта функцією HR
  • Впроваджена оцінка персоналу компанії два рази на рік
  • Створено наставництво і система навчання для керівних посад мережі Збільшено % комплекту штату (96,8%)
  • Оптимізовано витрати на пошук персоналу (вартість закриття вакансії), визначені найефектніші канали пошуку
  • Автоматизовано процес пошуку (АТС Binotel)
  • Впроваджена «Політика оплати праці»
  • Описані профілі посад для пошуку, оцінки та найму персоналу;

Проектний менеджер. HR-консалтинг.

HR-консалтинг

Промышленность и Производство

2 года 10 месяцев

01.2018 - 11.2020

Успішно реалізовані проекти:

  • HR-стратегія на основі стратегії бізнесу.
  • Побудова системи керування ефективністю через KPI.
  • Реформування системи оплати праці та зростання продуктивності.

Компанії, з якими співпрацював:

Виробничо-поліграфічний комплекс VESNA, Дніпро (https://vesnaph.com/o-kompanii).Alma — ритейлер, Закарпаття, мережа магазинів формату «біля дому» (https://www.facebook.com/alma.zakarpattya/) та інші.Є рекомендаційні листи, які підтверджують факт співпраці та успішність завершених проектів.

HRD

«ЕКО Маркет»

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

03.2017 - 12.2017

  • Створено HR стратегію на 2 роки (документ із чітко прописаними цілями, розкладеними на завдання та конкретними заходами, з вимірними метриками успішності виконання, з термінами, відповідальними, задіяними особами та ризиками).
  • Побудовано систему KPI у HR-департаменті.
  • Описано та впроваджено процедури найму та адаптації працівників магазинів.
  • Бюджетування витрат на персонал: точність планування 2–3% відхилення план/факт.
  • Скорочено витрати на нерезультативні канали пошуку.
  • Скорочення плинності персоналу, збільшення укомплектованості штатів LFL до 2016 р.: за перші три місяці частка маркетів з некомплектом 10% і більше склала 36%, було 76%.
  • Реалізовані проекти: навчання директорів магазинів (модуль формування управлінських знань та навичок, модуль управління персоналом).

HRD

ALEF

Недвижимость и Девелопмент

4 месяца

11.2016 - 03.2017

  • Зміна оргструктури та процесів.
  • Оптимізація чисельності персоналу на 15%.
  • Скорочення ФОП на 11,2%.
  • Оцінка та рекомендації щодо розвитку top- та middle management.

HRD

«Український Рітейл»

Торговля розничная / Retail

5 лет 1 месяц

03.2011 - 04.2016

- Створено HR стратегію, позитивну динаміку ключових HR метрик: % плинності торгового персоналу у 2012 р. становив 9,34%, а у 2015 р. — 5,6%.

- Товарообіг/чисельність: зростання у 2015 р. порівняно з 2011 р. на 156%. % ФОП (вся компанія) у товарообігу: у 2015 р. порівняно з 2011 р. було скорочено на 31,8%.

- м2 торгової площі/ чисельність: зростання у 2015 р. порівняно з 2012 р. на 12,5%.

- Товарообіг/фонд робочого часу торговельного персоналу: зростання у 2015 р. порівняно з 2011 р. на 166% (без ефекту інфляції).

- У 2015 р. успішно завершено проект «Кадровий резерв»: 65% та 82,6% резервістів у чисельності: зростання у 2015 р. порівняно з 2014 р. на 17%.

- Впроваджено ефективні системи оплати праці ключових функцій (у тому числі операції та логістика). Регламентовані та описані ключові HR процеси. Описано ключові компетенції торгового персоналу.

- Розроблено та впроваджено методичні матеріали та тренінги:

  • інструкції для роботи з програмним забезпеченням для адмін. персоналу магазину;
  • впроваджено стандарти роботи торгового персоналу;
  • створено робочі зошити (пам’ятки) для торгового персоналу;
  • розроблено та проведено тренінги: «основи управлінської діяльності», «підбір та оцінка адміністративного персоналу», «навички ефективної комунікації», «ефективне управління персоналом», «тренінг для тренерів» у рамках програми наставництва;
  • розроблено та проведено тренінги для співробітників департаменту розвитку, тренінги з тайм-менеджменту та комунікативності, «основи ефективної організації діяльності» та «навички ефективної комунікації». Перехід від функціонального до проектного управління (проєктний офіс).

HRD

«Паралель М ЛТД»

Энергетика и Энергоносители

3 года 2 месяца

01.2008 - 03.2011

  • Створено навчальний центр: описано ключові компетенції та ступінь їхньої виразності для посад АЗК.
  • Створено профіль резервіста, створено навчальні та розвиваючі програми для кадрового резерву управлінських посад.
  • Впроваджено систему нормування оптимальної чисельності АЗК.
  • Розроблено та впроваджено систему KPI, створено мотивуючі системи оплати праці для кожного структурного підрозділу.
  • Створено регламенти процесів пошуку, підбору та адаптації персоналу офісу + «молодший оператор АЗК», «ст. оператор», «менеджер АЗК».
  • Створено модель роботи з ВНЗ із залучення особливо талановитих молодих спеціалістів до резерву управлінських посад.

Заступник генерального директора з персоналу

«Донецький комбінат заморожених продуктів»

Промышленность и Производство

1 год 6 месяцев

06.2006 - 12.2007

  • Регламентовано процеси пошуку, відбору, адаптації персоналу.

Провідний спеціаліст з психології служби кадрової політики

«Концерн Стирол»

Промышленность и Производство

3 года 1 месяц

12.2002 - 01.2006

  • Пошук і залучення молодих спеціалістів (робота з вишами). Пошук висококваліфікованих кадрів хімічної та фармацевтичної галузі. Дослідження впливу психофізіологічних особливостей персоналу на помилки в процесі виробництва. Тестування рівня працездатності, особистісних і професійно важливих якостей працівників виробництва аміаку.

Ключевая информация

  • Створення і реалізація HR стратегії
  • Впровадження project management
  • Ефективність роботи персоналу: системи оплати праці, KPI, грейди- оцінка персоналу: 360, assessment centre.
  • Навчання персоналу (дистанційне і offline)
  • HR бренд і внутрішні комунікації: вимірювання лояльності (eNPS) і залученості персоналу (Q12) і т.д.
  • Найм, адаптація та наставництво

Учился в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"

«Менеджмент організацій»

Донецьк, 2005

1996—2001 рр. — Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов.

«Практична психологія та англійська мова».

Горлівка, 2001

Курсы, тренинги, сертификаты

KMBS «Основні вміння управлінця»

Київ, 2023

«Особиста ефективність керівника»

Київ, 2018

«HRD роздрібної мережі": вивчення досвіду Lidl, Tesco, Aldi

Будапешт , 2013

«Основи проектного управління»

Київ, 2012

DYB «ДНК компанії»

Львів, 2002

Дополнительная информация

Свій розділ

(1) Facebook

Свій розділ

https://www.facebook.com/profile.php?id=100012248046447

Євген Олександрович

HRD

Киев

45 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 месяца назад