Працював в 8 компаніях 20 років 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Нерухомість та Девелопмент, Енергетика та Енергоносії
HRD
"Копійочка"
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 6 місяців
12.2020 - 06.2024
- Створено HR стратегію
- Впроваджена аналітика HR-метрик: %ФОП в реалізації, комплектність, плинність, конверсія воронки кандидатів, продуктивність, eNPS, швидкість закриття вакансії, «термін життя» працівника і інше
- Покращено дистанційне навчання (Moodle): зміст актуальний, навчальні матеріали доступні з будь-якого гаджета.
- Впроваджені навчальні курси за допомогою Articulate Storyline
- Впроваджена оцінка задоволеності внутрішнього клієнта функцією HR
- Впроваджена оцінка персоналу компанії два рази на рік
- Створено наставництво і система навчання для керівних посад мережі Збільшено % комплекту штату (96,8%)
- Оптимізовано витрати на пошук персоналу (вартість закриття вакансії), визначені найефектніші канали пошуку
- Автоматизовано процес пошуку (АТС Binotel)
- Впроваджена «Політика оплати праці»
- Описані профілі посад для пошуку, оцінки та найму персоналу;
Проектний менеджер. HR-консалтинг.
HR-консалтинг
Промисловість та Виробництво
2 роки 10 місяців
01.2018 - 11.2020
Успішно реалізовані проекти:
- HR-стратегія на основі стратегії бізнесу.
- Побудова системи керування ефективністю через KPI.
- Реформування системи оплати праці та зростання продуктивності.
Компанії, з якими співпрацював:
Виробничо-поліграфічний комплекс VESNA, Дніпро (https://vesnaph.com/o-kompanii).Alma — ритейлер, Закарпаття, мережа магазинів формату «біля дому» (https://www.facebook.com/alma.zakarpattya/) та інші.Є рекомендаційні листи, які підтверджують факт співпраці та успішність завершених проектів.
HRD
«ЕКО Маркет»
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
03.2017 - 12.2017
- Створено HR стратегію на 2 роки (документ із чітко прописаними цілями, розкладеними на завдання та конкретними заходами, з вимірними метриками успішності виконання, з термінами, відповідальними, задіяними особами та ризиками).
- Побудовано систему KPI у HR-департаменті.
- Описано та впроваджено процедури найму та адаптації працівників магазинів.
- Бюджетування витрат на персонал: точність планування 2–3% відхилення план/факт.
- Скорочено витрати на нерезультативні канали пошуку.
- Скорочення плинності персоналу, збільшення укомплектованості штатів LFL до 2016 р.: за перші три місяці частка маркетів з некомплектом 10% і більше склала 36%, було 76%.
- Реалізовані проекти: навчання директорів магазинів (модуль формування управлінських знань та навичок, модуль управління персоналом).
HRD
ALEF
Нерухомість та Девелопмент
4 місяці
11.2016 - 03.2017
- Зміна оргструктури та процесів.
- Оптимізація чисельності персоналу на 15%.
- Скорочення ФОП на 11,2%.
- Оцінка та рекомендації щодо розвитку top- та middle management.
HRD
«Український Рітейл»
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 1 місяць
03.2011 - 04.2016
- Створено HR стратегію, позитивну динаміку ключових HR метрик: % плинності торгового персоналу у 2012 р. становив 9,34%, а у 2015 р. — 5,6%.
- Товарообіг/чисельність: зростання у 2015 р. порівняно з 2011 р. на 156%. % ФОП (вся компанія) у товарообігу: у 2015 р. порівняно з 2011 р. було скорочено на 31,8%.
- м2 торгової площі/ чисельність: зростання у 2015 р. порівняно з 2012 р. на 12,5%.
- Товарообіг/фонд робочого часу торговельного персоналу: зростання у 2015 р. порівняно з 2011 р. на 166% (без ефекту інфляції).
- У 2015 р. успішно завершено проект «Кадровий резерв»: 65% та 82,6% резервістів у чисельності: зростання у 2015 р. порівняно з 2014 р. на 17%.
- Впроваджено ефективні системи оплати праці ключових функцій (у тому числі операції та логістика). Регламентовані та описані ключові HR процеси. Описано ключові компетенції торгового персоналу.
- Розроблено та впроваджено методичні матеріали та тренінги:
- інструкції для роботи з програмним забезпеченням для адмін. персоналу магазину;
- впроваджено стандарти роботи торгового персоналу;
- створено робочі зошити (пам’ятки) для торгового персоналу;
- розроблено та проведено тренінги: «основи управлінської діяльності», «підбір та оцінка адміністративного персоналу», «навички ефективної комунікації», «ефективне управління персоналом», «тренінг для тренерів» у рамках програми наставництва;
- розроблено та проведено тренінги для співробітників департаменту розвитку, тренінги з тайм-менеджменту та комунікативності, «основи ефективної організації діяльності» та «навички ефективної комунікації». Перехід від функціонального до проектного управління (проєктний офіс).
HRD
«Паралель М ЛТД»
Енергетика та Енергоносії
3 роки 2 місяці
01.2008 - 03.2011
- Створено навчальний центр: описано ключові компетенції та ступінь їхньої виразності для посад АЗК.
- Створено профіль резервіста, створено навчальні та розвиваючі програми для кадрового резерву управлінських посад.
- Впроваджено систему нормування оптимальної чисельності АЗК.
- Розроблено та впроваджено систему KPI, створено мотивуючі системи оплати праці для кожного структурного підрозділу.
- Створено регламенти процесів пошуку, підбору та адаптації персоналу офісу + «молодший оператор АЗК», «ст. оператор», «менеджер АЗК».
- Створено модель роботи з ВНЗ із залучення особливо талановитих молодих спеціалістів до резерву управлінських посад.
Заступник генерального директора з персоналу
«Донецький комбінат заморожених продуктів»
Промисловість та Виробництво
1 рік 6 місяців
06.2006 - 12.2007
- Регламентовано процеси пошуку, відбору, адаптації персоналу.
Провідний спеціаліст з психології служби кадрової політики
«Концерн Стирол»
Промисловість та Виробництво
3 роки 1 місяць
12.2002 - 01.2006
- Пошук і залучення молодих спеціалістів (робота з вишами). Пошук висококваліфікованих кадрів хімічної та фармацевтичної галузі. Дослідження впливу психофізіологічних особливостей персоналу на помилки в процесі виробництва. Тестування рівня працездатності, особистісних і професійно важливих якостей працівників виробництва аміаку.
Ключова інформація
- Створення і реалізація HR стратегії
- Впровадження project management
- Ефективність роботи персоналу: системи оплати праці, KPI, грейди- оцінка персоналу: 360, assessment centre.
- Навчання персоналу (дистанційне і offline)
- HR бренд і внутрішні комунікації: вимірювання лояльності (eNPS) і залученості персоналу (Q12) і т.д.
- Найм, адаптація та наставництво
Навчався в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
«Менеджмент організацій»
Донецьк, 2005
1996—2001 рр. — Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов.
«Практична психологія та англійська мова».
Горлівка, 2001
Курси, тренінги, сертифікати
KMBS «Основні вміння управлінця»
«Особиста ефективність керівника»
«HRD роздрібної мережі": вивчення досвіду Lidl, Tesco, Aldi
«Основи проектного управління»
DYB «ДНК компанії»
Додаткова інформація
Свій розділ
(1) Facebook
Свій розділ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012248046447
Євген Олександрович
Євген Олександрович
HRD
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому