Работала в 4 компаниях   7 лет 8 месяцев

Государственный сектор, Красота / Фитнес / Спорт, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail

Діловод

Павлівська СР

Государственный сектор

2 года 3 месяца

04.2021 - 07.2023

•Прийом кореспонденції, підготовка відповідей на офіційні листи(Національна поліція, Юстиція, адвокати, Реєстр виборців)
•Підготовка офіційних довідок (про состав сім'ї, реєстрацію місця проживання, на землю, характеристики і т.п…), реєстрація в журналі вихідної кореспонденції
•Встановлення контрольних термінів виконання документів, контроль виконання
Робота з кур' єрськими службами
• Ведення діловодства: оформлення пакета документів по соціальним послугам. Реєстрація документів в програмі "Соціальна Громада". Контроль своєчастності подачі документів людей до Пенсійного фонду та Райсобесу для нарахування виплат
•Здійснення реєстрації місця проживання/зняття з реєстрації у програмі “Реєстр територіальных громад”. Видача офіційних документів про реєстрацію/зняття
•Підготовка звітів для Реєстра виборців та Головного управління статистики(про зареєстрованих/знятих з реєстрації)
•Контроль своєчасності підписання документів керівниками

Менеджер по роботі з клієнтами

Еteria

Красота / Фитнес / Спорт

2 года

05.2019 - 05.2021

• Телефонні продажі послуг, здійснення вихідних дзвінків
•Консультування клієнтів щодо послуг
•Розвиток існуючої бази клієнтів
•Супроводження клієнтів
•Внесення інформації про клієнтів в CRM-систему

Помічник Президента компанії та виконавчого директора

ПАТ "Одесавинпром"

Промышленность и Производство

1 год

05.2018 - 05.2019

•Прийом відвідувачів та телефонних дзвінків в прийомній Президента
• Приготування чая та кофе керівникам та гостям
•Організація телефонних переговорів Президента компанії
•Прийом та обробка кореспонденції, доведення ії до виконавців
•Організація проведення зібрань в прийомній Президента
•Оплата комунальных послуг (світло, вода, газ), охрана об'єкта для Президента компанії
•Виконання доручень виконавчого директора(оплата послуг з інтернету, закупка кофе та інше)
•Контроль своєчасності підписання документів виконавчим директором та координація роботы водіїв з метою своєчасності доставки/повернення цих документів в офіс
•Організація відряджень: бронювання готелів,замовлення білетів Президенту та виконавчому директору
•Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення кофе та чаю для приймальні Президента
•Контроль своєчасності підпису документів генеральним директором згідно розпорядження Президента
•Ведення документообігу: обробка документів, розподіл по відділах
•Пошук різноманітної інформації
та виконання доручень Президента компанії

Помічник керівника

АВТОмум

Торговля розничная / Retail

2 года 5 месяцев

12.2015 - 05.2018

•Прийом клієнтів,розподіл телефонних дзвінків
• Приготування чаю та кофе керівнику компанії та гостям
•Організація проведення нарад для керівника компанії
•Помічь керівнику компанії в роботі з сайтами Work.ua, rabota.ua з пошуку персоналу, підбірі кандидатів, організація співбесід
•Підготовка звітів для керівника компанії
•Поміч у вирішенні різноманітних питань по 8 магазинах компанії(пошив спец.одежі, виготовлення шевронів, ремонту приміщень, заказу канцтоварів)
•Ведення документообігу, оформлення документів
•Проведення корп.заходів та подій
•Прийом, обробка, реєстрація кореспонденції, доведення ії до виконавців
•Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення води, канцтоварів,чаю, кофе, хоз.товарів
•Забезпечення своєчасності доставки документів постачальникам
•Стежения за порядком в кабінетах керівників та температурним режимом у приміщеннях
•Пошук та структурування різноманітної інформації
•Виконання доручень керівника компанії

Ключевая информация

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ.

-4 роки досвіду роботи помічником керівника
-Навички ведення діловодства
-Навички ділового спілкування та переписки
-Організаторські здібності
-Навички планування
-Навички проведення заходів
-Грамотна усна і письмова мова
-Впевнений користувач MS Office(Word,Exel),Internet
-Навички роботи з оргтехнікою
-Вміння працювати з клієнтами та партнерами
-Навички тайм-менеджменту(керування часом)
-Знання ділового етикету
-Навички роботи в режимі багатозадачності

ПРО СЕБЕ.

Приємний зовнішній вигляд.
Офісний стиль одягу.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ.

Висока самоорганізація та працьовитість, цілеспрямованість, самостійність, комунікабельність, оперативність, відповідальність, орієнтація на результ

Училась в 1 заведении

ОНУ ім.І.І. Мечникова

фізичний(фізика)

Одесса, 2001

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінг "Планування.Управління часом.Постановка цілей та завдань".

Одесса, 2015

Інна

Помічник керівника

Одесса

44 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад