Работала в 6 компаниях   15 лет 5 месяцев

Торговля розничная / Retail, Телекоммуникации / Связь

Адміністратор магазину одягу

БНС ТРЕЙД, ТОВ

Торговля розничная / Retail

4 года 3 месяца

05.2020 - 08.2024

Керуючий залом магазиназину

CalvinKleinJeans, Київ

•Організація ,підтримка та супровід робочих процесів магазину одягу преміум сегменту на території торгівельного центру.

•Заохочення нових клієнтів до постійного відвідування магазину. Складання системності інформування покупців на підставі попередніх покупок тощо.Формування нової клієнтської бази, підтримка зв'язку з клієнтами.

•Виконання вимог щодо відповідності стандартів франчайзингу.А саме :-мерчендайзинг згідно діючим гайд лайнам сезону , відповідно тренду та актуальності.-виконання персоналом стандартів роботи з клієнтами.-розробка текстових ,скриптів для донесення цінностей та переваг бренду.

• допомога в навчанні ,підготовка необхідних матеріалів (РРО , ПРРО, шаблони дій при екстрених випадках, етапи технік продажів для розвитку виявлення потреб , SMART постановка целей, надання ?максимально доступних матеріалів про якісні характеристики товарів, сезонність )- складання графіків роботи персоналу, розрахунок заробітної плати- допомога персоналу при адаптації-участь у проведенні спеціалізованих тренінгів для навчання персоналу- аналіз та планування наповненості асортименту у розрізі колір/розмір шляхом збирання аналітичних данних в межах груп(АБС)-оцінка КПІ персоналу із урахуванням місячної статистичної аналітики•Контроль конкурентів у межі сегменту

•Виконання плану бюджетного,комерційного. Вплив на показники шляхом аналітичного розбору даних продажів.•Складання облікової звітності щомісячно, щоквартально•Розрахунок заробітної плати.

Робота з клієнтами/персоналом щодо врегулювання конфліктних ситуацій

•Робота із аудиторами під час проведення перевірок магазину

•Складання супровідної документації під час надзвичайних подій: затоплення приміщення\пошкодження товару.

• Забезпечення збереження ТМЦ , контроль відсутності розходження облікових даних із складськими залишками .

•Проведення інвентаризацій, облік товару .- Аналіз даних шляхом роботи з масивами , виявлення відхилень, закономірностей для впливу на результат.

Якщо ви дочитали до цих пір , то:Насправді, я та людина, яка дійсно любить свою роботу .Додатково до рідної мови ,вільно спілкуюся англійською , також володію німецькою на рівні достатньому для читання новин , мануалів ,тощо. Цей скіл дозволяє мені легко знаходити актуальну та цікаву інформацію ,корисну для спільної роботи .

  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Продавець касир

    БНС ТРЕЙД, ТОВ

    Торговля розничная / Retail

    1 год 5 месяцев

    12.2019 - 05.2021

    •Робота з товарами преміум сегменту

    •Обслуговування гостей магазину в залі, примірочних та на касі.

    •Проведення інкасацій

    •Робота з касовими книгами

    •Оцінка власних показників для можливості подальшого удосконалення при роботі з клієнтами( на підставі власного кпі та в порівнянні з колегами)

    •Навчання теорії продаж

    •Знання якісних показників товарів•Знання технічних показників•Постійна підтримка стандартів обслуговування•Участь в інвентарізаціях

    •Прийом товару

    •Перевірка товару на загальний відповідний вигляд

    •Підтримка чистоти та відповідного мерчендайзингу залу магазина

    .• Допомога в адаптації та навчанні нового персоналу.

    • Виконання власних планів продажів та командних

    .Досягнення- висока довіра кола постійних клієнтів, підтримка контакту для встановлення довгострокових робочих відносин.

    Старший продавець

    Інтероко

    Торговля розничная / Retail

    3 года 5 месяцев

    06.2015 - 11.2018

    -)консультація клієнтів при підборі оптичних лінз для очкової корекції (прогресивні, біфокальні, спортивні, монофокальні)-

    оформлення бланків замовлення для виготовлення індивідуальних оптичних лінз

    - Оцінка можливості встановлення або підбору того чи іншого виду оптики згідно з рецептом.

    - робота з касовим апаратом-

    Порівняльний аналіз обороту товару- замовлення товару- робота з касовою документацією

    Врегулювання спірних ситуацій з клієнтами.

    - підбір медичних оправ та сонцезахисних окулярів відповідно до рецептів та потреб клієнтів

    .-інвентаризація-порівняльний аналіз ринку конкурентів-консультація при підборі м'яких контактних лінз та супутніх аксесуарів

    -Контроль наповненості салону оптики відповідним товаром

    .-робота з клієнтами при адаптації до носіння оптичних окулярів або мкл-робота 1С 8

    - робота з еквайринговим терміналом-навчання персоналу магазину-Врегулювання внутрішніх конфліктів

    -складання графіків робочого часу-ведення внутрішньої порівняльної періодичної звітності-навчання касової дисципліни

    фахівець відділу оренди так експлуатації нежитлових приміщень

    Укртелеком, АТ

    Телекоммуникации / Связь

    4 года 1 месяц

    03.2011 - 04.2015

    - Складання та повний супровід договорів оренди нежитлового приміщення для встановлення обладнання, розташування центрів обслуговування. ( В роботі більш ніж 400 договорів відповідно обраному регіону)

    - Відповідно до наданих технічних звітів перевірка можливості та доцільності оренди

    .-Участь при складанні договорів, контроль за термінами, за актуальністю реквізитів

    - Контроль та складання за необхідності додаткових угод .

    -Розірвання договорів, проведення остаточних розрахунків

    .-Контроль вчасного отримання рахунків, актуальності реквізитів, правильності нарахування пені та можливість її нарахування, актуальність діючих тарифів

    - Оформлення рахунків для подальшої передачіи розрахунковому відділу

    -Підтримка контакту із арендодавцем

    -Участь при розгляді конфлітних сітуацій

    -Перевірка дотримарння умов договору сторонами

    -Складання та розрахунок податкової звітності-Розрахунок податку

    - Встановлення фактів порушень умов договору, оформлення пакету документів для відділу юридичного супровіду

    .-Встановлення можливості досудового урегулювання спору.

    -Работа в Клиент Банк, 1с

    Досягнення -Недопущення заборгованності за періодами гранічних термінів до сплати, вчасне отримання рахунків , постійна актуалізація даних для недопущення проведення некоректних розрахунків.

    Фахівець відділу впровадження та продажу послуг

    Укртелеком

    Телекоммуникации / Связь

    1 год 6 месяцев

    09.2009 - 03.2011

    - проведення роз'яснень серед працівників підпорядкованих міжміських філій умов проведення акційних пропозицій

    - робота із пошуком технічних , майнових тощо можливостей для розміщення обладнання для підключення нових абонентів .

    -розрахунок доцільності проведення робіт для окремо обраного регіону.-контроль дотримання стандартів з обслуговування, перевірка наявності на відділеннях флаєрів з роз'ясненнями до клієнтів-робота з холодними дзвінками- наповнення сайту філії-контроль за перевіркою актуальністю викладених тарифів,акцій

    -графічне Оформлення презентацій

    -розміщення контенту стосовноно діяльності філії

    -замовлення затвердженого інформаційного, рекламного матеріалу, робота з рекламними агенціями, порівняння цін, складання звітності із використання коштів.

    - Ведення звітності з аналізу роботи роботи підрозділів

    -порівняння пропозицій конкурентів

    - виявлення можливостей для використання сучаснішого обладнання, розрахунок окупаємості-

    -Холодні продажи по телефону

    -проведення роз'яснення стосовно мотивувальних частин працівникам філій,операторам відділень

    - участь у проведенні заходів

    -Робота з базами даних

    -Контроль роботи обласних підрозділів -формування рахунків , оформлення для подальшої сплати за реквізитами

    Менеджер зі сбуту

    Дїнаком

    Торговля розничная / Retail

    1 год 5 месяцев

    06.2007 - 11.2008

    - підбір та комплектація комп'ютерної техніки та програмного забезпечення відповідної до потреб клієнта - збирання -встановлення програмного забезпечення - подключення та заміна додаткового обладнання - оцінка стану товару при отриманні та при зверненні за гарантійним обслуговуванням - перевірка виданих зі складу комплектуючих на відповідність товарним накладним- оцінка динаміки потреб та максимальне представлення відповідного асортименту - работа з оптовими постачальниками

    Училась в 2 заведениях

    Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

    Экономіка та фінанси

    Луганськ, 2013

    Відокремлений підрозділ "Брянківський коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка"

    Маркетинг

    Луганськ, 2010

    Владеет языками

    Английский

    свободно

    Аліна

    Керуючий магазину, менеджер

    Киев

    Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район

    35 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 1 месяц назад