Работала в 7 компаниях   6 лет 10 месяцев

Медицина и Здравоохранение, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Красота / Фитнес / Спорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Фармацевтика

Асистент стоматолога

Крамаренко А.П., ФЛП

Медицина и Здравоохранение

4 месяца

07.2024 - по настоящее время


• Допомога стоматологу під час прийомів
• Підготовка робочого місця та інструментарію
• Стерилізація та дезінфекція інструментів
• Забезпечення комфорту пацієнта під час лікування
• Забезпечення комфорту пацієнта під час лікування
• Підготовка матеріалів для пломбування та відбитків
• Контроль за наявністю та замовленням медичних матеріалів

Менеджер з продажу

EASE

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

8 месяцев

03.2023 - 11.2023

  • Обдзвонити клієнтів
  • Продаж резиденції
  • Зустріч з клієнтами та супровід
  • Відрядження
  • Участь у заходах, організація

В рамках цієї роботи я отримала свій перший досвід організаціїподії:

1) Планування: визначення мети і теми заняттяконференції. Включає вибір відповідної теми, яка приверне зацікавлену аудиторію та визначення цілей заходу

2) Бюджетування: розробка детального бюджету

3) Вибір дати та місця: оберіть зручний час тамісце, яке буде комфортним і доступним для всіхучасників

4) Реєстрація учасників: створення реєстраціїсистема

Менеджер з продажу

Aura SPA

Красота / Фитнес / Спорт

8 месяцев

08.2018 - 04.2019

  • Виконання плану продажів
  • Робота з документами
  • Обслуговування клієнтів
  • Впевнене користування комп'ютером
  • Робота з документообігом

Примітка: протягом місяця роботи в компанії вона булаперейшов на посаду старшого менеджера з продажувідділом і займав керівну посаду

Бариста

Coffeelaktika

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 6 месяцев

02.2016 - 08.2018

Обов'язки включали:

1) Приготування різних видів кави, в тому числі еспресо,капучіно, латте та авторські напої

2) Обслуговування клієнтів, консультації по асортименту та допомога ввибір напоїв

3) Робота з касою, здійснення розрахунків іоблік фінансових операцій

4) підтримання чистоти і порядку на робочому місці,дотримання санітарних норм

5) Налагодження та обслуговування кавового обладнання, виконпрофілактичне обслуговування6) Навчання нових співробітників основам роботи зкава та стандарти обслуговування

Адміністратор фітнес клубу

Sport Club Unifecht

Красота / Фитнес / Спорт

5 месяцев

06.2014 - 11.2014

В мої обов'язки входило:

1) привітання клієнтів та надання інформації про клубі його послуги

2) Обробка записів на навчання та заняття, веденнярозклади

3) Продаж абонементів та додаткових послуг, консультації попитання оплати

4) Ведення касових операцій та облік коштів

5) Контроль за дотриманням порядку і чистоти вклуб

6) Проведення інвентаризації та замовлення необхідних матеріалівта обладнання

7) Підтримання високого рівня обслуговування та клієнтазадоволення

Адміністратор рецепції

Kharkiv & hostels

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

10.2013 - 04.2014

Робота портьє готелю вимагає високого рівнявідповідальність.

Основні обов'язки:

1) Прийом та розміщення гостей - реєстрація,видача ключів, надання інформації про приміщення таготельні послуги

2) Обробка бронювання - робота з системами бронювання,перевірка наявності номерів.

3) Консультації та допомога гостям - відповідаючипитання, вирішення проблем, організація додаткових послуг

4) Ведення документації - звітність, реєстрація гостейпаспортні дані, робота з касою

5) Робота зі скаргами - вислуховування скарг, оперативноїх вирішення, підтримання позитивного іміджу готелю

Провізор, фармацевт

Класна Аптека

Фармацевтика

1 год 3 месяца

05.2011 - 08.2012

Робота в аптеці передбачає кілька основних обов’язків,таких як прийом, зберігання та видача товарів, а такожпідтримання порядку на складі.

1) Прийом товару - перевірка відповідності доставкипри замовленні перевіряйте також кількість і якість товаруяк контроль за наявністю необхідних документів

2) Зберігання - товари повинні зберігатися відповідно достандарти та вимоги

3) Видача товару - оперативно видавати товар в торговий зал призапит провізорів і провізорів

4) Інвентаризація - проводиться з метою перевірки фактичної наявностітоварів і звірка з даними бухгалтерського обліку

5) Підтримка порядку - важливо підтримувати чистотута замовлення на складі

Училась в 2 заведениях

Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Менеджмент гостинного курортного і туристичного сервісу

Харків, 2018

Коледж Національного фармацевтичного університету

Фармація

Харків, 2013

Владеет языками

Английский

выше среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

UI/UX Design

Харків, 2018

Після проходження курсів по дизайну були набуті  наступні навики:

1. Графічний дизайн:   

- Володіння інструментами для створення та редагування зображень (Adobe Photoshop, Illustrator).   -

- Розуміння  основ композиції, теорії кольору та типографіки.  

 - Можливість створення логотипів, реклами

2. UX/UI дизайн:  

  • Дослідження користувачів і збір вимог.  

  • Создание пользовательских персонажей и пользовательских сценариев.   

 • Навики прототипування та тестування прототипів.  

  • Основи візуального дизайну та інтерфейсу.  

  • Робота з інструментами для дизайну UX/UI (Axure, InVision).

Дополнительная информация

Мотивація та ставлення

До роботи мене спонукає бажанняпрофесійне зростання та розвиток новихнавички, бажання зробити значвнесок у проекти та командудосягнень, а також задоволення відвирішення складних завдань і досягнення поставленогоцілі. Я ціную можливість працювати в aдинамічне середовище, де мої зусиллявизнані та нагороджені.

Додатковий досвід

Маю досвід організації заходів.

Участь у тренінгах та майстер-класах.

Шлях від спілкування з клієнтомдо укладання угоди та спільної роботикомпанія.

Була обличчям бренду одягу Karamel lux

Наталія

Менеджер з продажу

Харьков

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад