Работала в 1 компании   21 год 3 месяца

Промышленность и Производство

Начальник відділу канцелярії

АТ "Дніпровагонрембуд"

Промышленность и Производство

21 год 2 месяца

01.2003 - 03.2024

- Планування та запровадження робочого графіка керівника.

- Ведення табельного обліку керівників підприємства.

- Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, нарад.

- Забезпечення вхідних та вихідних дзвінків.

-Організація та контроль діловодства у всіх підрозділах (відділах та цехах) підприємства.

- Систематизація вхідної та вихідної документації (відстеження надходження документів, кореспонденції, реєстрація та своєчасна передача виконавцям).

- Здійснення контролю за виконанням протоколів, наказів, розпоряджень керівника.

- Організація обліку, що видаються на підприємстві наказів та розпоряджень, їх реєстрація та передача у відповідні структурні підрозділи.

- Оформлення документів на службові відрядження співробітникам підприємства.

- Узгодження та оформлення документів на участь у виставках, конференціях.

-Участь у роботі тендерного комітету із закупівлі ТМЦ, оформлення документів тендерної комісії, висновків.

- Ділове листування, підготовка супровідних листів, актів виконаних робіт та інших документів.

- Складання реєстрів на оплату платежів.

- Складання специфікацій на придбання ТМЦ.

- Досвід у роботі щодо укладання договорів.

- Забезпечення життєдіяльності офісу.

Ключевая информация

Стаж роботи 21 рік. Знання сфери роботи та документообігу на високому рівні. Досвід роботи у тендерному комітеті із закупівлі матеріалів. Досвід у роботі з укладання договорів. Впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel), IT-Підприємство, Internet, оргтехніка.

Училась в 1 заведении

Національна Гірнича Академія України

Інженер-маркшейдер

Дніпро, 2000

Курсы, тренинги, сертификаты

Спеціалізований курс «Бухгалтерський облік» Спеціалізований курс «Оподаткування»

Харків, 2001

Отримала диплом бухгалтера, та рекомендаційний лист. 

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, швидко освоюю нову інформацію, стрес стійка, працюю на результат та якісно виконую поставлені завдання, навички ділового спілкування, прагнення до вдосконалення знань та практичних навичок у роботі, уміння аналізувати інформацію та приймати рішення.

Наявність прав категорії "B" та власного автомобіля.

Оксана

начальник отдела канцелярии, офис-менеджер, менеджер

Днепр

20 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад