Работала в 4 компаниях 1 год 9 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика
Проджект, менеджер
Costil agency
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
3 месяца
03.2024 - 06.2024
Ведення прямої комунікації з клієнтами, комунікація з командою щодо плану роботи по кожному з клієнтів, організація робочих процесів агенції, постановка та контроль завдань команді, готовність та представлення звітності клієнту, вирішення конфліктних та форс, мажорних ситуацій, участь у фото та відеозйомках
Помічник маркетолога
Bado
Торговля розничная / Retail
2 месяца
11.2023 - 01.2024
Якісно організовані та реалізовані складові підготовки до івенту, виконання омовленостей з підрядниками, все змонтовано та доставлено вчасно на локацію., вчасно та якісно реалізовані рекламні кампанії в оон та вітринах магазину, формування плану розвитку підпорядкованих напрямків згідно стратегії компанії, бренду та медіаплану, вибудовування системи співпраці з підрядниками та аутсорсингом., проведення аналітичної діяльності конкурентів бренду на ринку ( онлайн та офлайн ), робота з рекламним кабінетами : google analytics, facebook ads, робота з сайтом : наповнення товару аналітика сайту спілкування з підрядниками, робота з командою, керування усіма процесами та працівниками дотичними до проекту
Project, manager
Greenteam
Транспорт и Логистика
5 месяцев
09.2021 - 02.2022
Контроль постановки завдань та їх виконання, створення технічних завдань для відділів компанії, робота з впорядкуванням клієнтської бази, ведення срм системи, здійснення контролю за дотриманням умов проектних договорів, забезпечення ефективної комунікації усіх підрозділів компанії, координація співпраці між сторонами проєкту, ведення звітності для кожного клієнта, проведення загальних зборів для команди та вирішення конфліктних питань, прописування робочих регламентів для кожного з відділів/ працівників
Project, manager
Digital holding
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
8 месяцев
01.2021 - 09.2021
Операційний менеджмент, контроль за виконанням завдань проекту та дедлайнів, створення тз ( технічних завдань ) для відділів, комунікація з клієнтами компанії, ведення звітності та аналізу даних, робота з crm системою, забезпечення безперебійної комунікації між підрозділами компанії, робота над покращенням стратегії розвитку та управління компанії, створення регламенту роботи для кожного з працівників, вирішення конфліктних ситуацій. Основним досягненням я вважаю те, що :, кожного місяця збільшувалася кількість наших клієнтів і результати наших постійних клієнтів, компанія збільшувала свій штат та досягала нового успіху у свій сфері
Ключевая информация
Управління персоналом, ведення документації, ms office, стресостійкість, відповідальність, оперативність, комунікабельність, ms excel, ms word
Училась в 1 заведении
Чернівецький національний університет імені юрія федьковича
Факультет історії, політології та міжнародних відносин, бакалавтрат
Чернівці, 2023
Владеет языками
Английский
средний
Немецкий
средний
Польский
базовый
Украинский
базовый
Дополнительная информация
Водійські права
Водійське посвідчення категорії а та в
Юлія
Юлія
Помічник маркетолога
Черновцы
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 дня назад