Працювала в 4 компаніях 1 рік 9 місяців
Реклама та PR-послуги, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика
Проджект, менеджер
Costil agency
Реклама та PR-послуги
3 місяці
03.2024 - 06.2024
Ведення прямої комунікації з клієнтами, комунікація з командою щодо плану роботи по кожному з клієнтів, організація робочих процесів агенції, постановка та контроль завдань команді, готовність та представлення звітності клієнту, вирішення конфліктних та форс, мажорних ситуацій, участь у фото та відеозйомках
Помічник маркетолога
Bado
Торгівля роздрібна / Retail
2 місяці
11.2023 - 01.2024
Якісно організовані та реалізовані складові підготовки до івенту, виконання омовленостей з підрядниками, все змонтовано та доставлено вчасно на локацію., вчасно та якісно реалізовані рекламні кампанії в оон та вітринах магазину, формування плану розвитку підпорядкованих напрямків згідно стратегії компанії, бренду та медіаплану, вибудовування системи співпраці з підрядниками та аутсорсингом., проведення аналітичної діяльності конкурентів бренду на ринку ( онлайн та офлайн ), робота з рекламним кабінетами : google analytics, facebook ads, робота з сайтом : наповнення товару аналітика сайту спілкування з підрядниками, робота з командою, керування усіма процесами та працівниками дотичними до проекту
Project, manager
Greenteam
Транспорт та Логістика
5 місяців
09.2021 - 02.2022
Контроль постановки завдань та їх виконання, створення технічних завдань для відділів компанії, робота з впорядкуванням клієнтської бази, ведення срм системи, здійснення контролю за дотриманням умов проектних договорів, забезпечення ефективної комунікації усіх підрозділів компанії, координація співпраці між сторонами проєкту, ведення звітності для кожного клієнта, проведення загальних зборів для команди та вирішення конфліктних питань, прописування робочих регламентів для кожного з відділів/ працівників
Project, manager
Digital holding
Реклама та PR-послуги
8 місяців
01.2021 - 09.2021
Операційний менеджмент, контроль за виконанням завдань проекту та дедлайнів, створення тз ( технічних завдань ) для відділів, комунікація з клієнтами компанії, ведення звітності та аналізу даних, робота з crm системою, забезпечення безперебійної комунікації між підрозділами компанії, робота над покращенням стратегії розвитку та управління компанії, створення регламенту роботи для кожного з працівників, вирішення конфліктних ситуацій. Основним досягненням я вважаю те, що :, кожного місяця збільшувалася кількість наших клієнтів і результати наших постійних клієнтів, компанія збільшувала свій штат та досягала нового успіху у свій сфері
Ключова інформація
Управління персоналом, ведення документації, ms office, стресостійкість, відповідальність, оперативність, комунікабельність, ms excel, ms word
Навчалась в 1 закладі
Чернівецький національний університет імені юрія федьковича
Факультет історії, політології та міжнародних відносин, бакалавтрат
Чернівці, 2023
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
середній
Польська
базовий
Українська
базовий
Додаткова інформація
Водійські права
Водійське посвідчення категорії а та в
Юлія
Юлія
Помічник маркетолога
Чернівці
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому