Работала в 2 компаниях   4 года

Недвижимость и Девелопмент, Транспорт и Логистика

Менеджер з адміністративної діяльності

Название компании скрыто

Недвижимость и Девелопмент

1 год 6 месяцев

01.2023 - по настоящее время

Прийом грошових коштів від власників квартир за спожиту е/е,ведення та контроль господарчих товарів працівників ,а також формування замовленнь,подавати заявки про несправеість ліфтової кабіни у аварійну службу ОТІС, приймати телеіонні дзвінки , надавати первинну консультацію , опрацьовувати та реєструвати заявки . Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,створювати умови для вирішення питань, з якими вони звернулися. Займатися опрацьовуванням виконаних заявок по додатковим послугам та електронним магнітним ключам. Вживати заходів запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій. Своєчасно інформувати керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні , яке надає Товариство. Щоденний контроль двірників,прибиральниць,садівниці комплексу. Ведення вхідної та вихідної коресподенції .Готувати довідки за запитом. Заключення договорів з мешканцями . Закуповувати канцелярські товари . Надавати відповіді через месенджери . Проведення роз?яснювальні роботи з мешканцями у яких є заборгованість.Регулярне ведення звітності.Виконання додаткрвих доручень від керівництва
• Ведення ділової кореспонденції
• Підготовка документації та звітності
• Взаємодія з клієнтами та партнерами
• Контроль за виконанням планів та завдань
• Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
• Допомога керівнику у виконанні завдань

Оператор касир

Название компании скрыто

Транспорт и Логистика

2 года 4 месяца

09.2020 - 01.2023

• Обслуговування клієнтів на касі
• Прийом та обробка платежів
• Контроль за правильністю проведення операцій
• Ведення касової документації
• Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
• Підготовка звітності та звірка каси
• Підтримання чистоти та порядку на робочому місці
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів

Ключевая информация

• Адаптивність
• Відкритість до навчання
• Комунікативні навички
• Ініціативність
• Адміністратор офісу
• • Відповідальність та орієнтованість на результат
• Вміння працювати в команді та самостійно
• Креативне мислення та здатність знаходити нестандартні рішення
• Висока мотивація до саморозвитку та навчання

Училась в 2 заведениях

Університет державної фіскальної служби України

Право

Ірпінь, 2025

Університет державної фіскальної служби України

Інститут права, спеціальність Правове регулювання публічних та приватних відносин

Ірпінь, 2023

Владеет языками

Украинский

родной

Анонимный соискатель

Офісний працівник

Ирпень

20 000 грн.

22 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад