Працювала в 2 компаніях   4 роки

Нерухомість та Девелопмент, Транспорт та Логістика

Менеджер з адміністративної діяльності

Назву компанії приховано

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 6 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

Прийом грошових коштів від власників квартир за спожиту е/е,ведення та контроль господарчих товарів працівників ,а також формування замовленнь,подавати заявки про несправеість ліфтової кабіни у аварійну службу ОТІС, приймати телеіонні дзвінки , надавати первинну консультацію , опрацьовувати та реєструвати заявки . Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,створювати умови для вирішення питань, з якими вони звернулися. Займатися опрацьовуванням виконаних заявок по додатковим послугам та електронним магнітним ключам. Вживати заходів запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій. Своєчасно інформувати керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні , яке надає Товариство. Щоденний контроль двірників,прибиральниць,садівниці комплексу. Ведення вхідної та вихідної коресподенції .Готувати довідки за запитом. Заключення договорів з мешканцями . Закуповувати канцелярські товари . Надавати відповіді через месенджери . Проведення роз?яснювальні роботи з мешканцями у яких є заборгованість.Регулярне ведення звітності.Виконання додаткрвих доручень від керівництва
• Ведення ділової кореспонденції
• Підготовка документації та звітності
• Взаємодія з клієнтами та партнерами
• Контроль за виконанням планів та завдань
• Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
• Допомога керівнику у виконанні завдань

Оператор касир

Назву компанії приховано

Транспорт та Логістика

2 роки 4 місяці

09.2020 - 01.2023

• Обслуговування клієнтів на касі
• Прийом та обробка платежів
• Контроль за правильністю проведення операцій
• Ведення касової документації
• Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
• Підготовка звітності та звірка каси
• Підтримання чистоти та порядку на робочому місці
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів

Ключова інформація

• Адаптивність
• Відкритість до навчання
• Комунікативні навички
• Ініціативність
• Адміністратор офісу
• • Відповідальність та орієнтованість на результат
• Вміння працювати в команді та самостійно
• Креативне мислення та здатність знаходити нестандартні рішення
• Висока мотивація до саморозвитку та навчання

Навчалась в 2 закладах

Університет державної фіскальної служби України

Право

Ірпінь, 2025

Університет державної фіскальної служби України

Інститут права, спеціальність Правове регулювання публічних та приватних відносин

Ірпінь, 2023

Володіє мовами

Українська

рідна

Анонімний пошукач

Офісний працівник

Ірпінь

20 000 грн.

22 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому