Работала в 4 компаниях 16 лет 2 месяца
Финансовые услуги, Охрана и Безопасность, Промышленность и Производство
Аналітик служби безпеки
ТОВ "Ізі Кредіт"
Финансовые услуги
10 лет 10 месяцев
07.2013 - 05.2024
- Здійснення перевірок по наявній інформації по інформаційним базам
- Розгляд питань документального супроводу кадрових переміщень, звільнень, контроль за наданням відповідних актів переміщення матеріальних засобів
- Аналіз, систематизація, формування та доведення співробітникам відділу оперативної інформації
- здійснення контролю за якістю формування матеріалів службових перевірок співробітниками служби безпеки
- Внесення до відповідних програм Компанії інформації про виявлені порушення
- Систематизація та формування інформації, що надходить до СБ
- ведення документообігу в СБ
- здійснення оперативних перевірок інформації щодо клієнтів, підготовка отриманої інформації для керівника СБ
- Підготовка звітів СБ для керівництва Компанії.
Адміністратор
ТОВ "Ізі Кредіт"
Финансовые услуги
10 месяцев
09.2012 - 07.2013
- Консультація клієнтів по телефону про продукти компанії;
- Контроль заповнення документації кредитними консультантами;
- запровадження повної інформації про клієнта у програму, згідно з заявкою, оголошення результату клієнту;
- прийом, облік, видача, зберігання коштів;
- робота з прибутковими, видатковими касовими документами, прийом платежів, заповнення касової книги;
- підготовка документації передачі до архіву;
- Ведення кадрової документації;
- Ведення первинної бухгалтерії;- адміністративна робота.
помічник генерального директора
ТОВ "Промотекс Сістемс"
Охрана и Безопасность
1 год 5 месяцев
04.2011 - 09.2012
- Контроль дотримання внутрішнього трудового розпорядку співробітниками підприємства;
- Контроль внутрішніх наказів по підприємству, підготовка наказів;- Ведення кадрової документації;
- Заповнення трудових книжок співробітників;- формування та ведення особових справ співробітників;
- Складання графіків відпусток, облік надання відпусток;
- Контроль заповнення маршрутних листів службових автомобілів;
- Контроль пробігу службових автомобілів, перевірка ведення журналу виїзду службового транспорту;
- Перевірка стану та працездатності корпоративного сайту, актуалізація дат та оновлень корпоративного сайту;
- Обробка електронної пошти, розподіл вхідної пошти між співробітниками підприємства;
- відстеження ділової документації та листування;- прийом та переадресація телефонних дзвінків, фіксація контактів;
- Організація ділових зустрічей і переговорів;- підготовка рекламних розсилок та буклетів;- ведення господарських справ.
Помічник керівника
ТОВ "ДКС Україна"
Промышленность и Производство
3 года
04.2008 - 04.2011
- Прийом партнерів та відвідувачів
- ведення звітної документації
- Облік приходу та догляду персоналу
- Замовлення квитків/готелів, канцтоварів
- Логістика відряджень співробітників
- Пошук та оренда конференц залів
- Адміністративна робота.
Ключевая информация
Вміння обробляти аналізувати та систематизувати великий обсяг інформації, обов'язковість, пунктуальність, терпіння, стресостійкість, комунікабельність, ввічливість, прагнення працювати на результат, робота в команді та індивідуально, здатність швидко реагувати та знаходити вирішення складних ситуацій, бажання працювати та заробляти.
Працюю MS Office (Word, Excel, Internet; 1:C), міні АТС, факс, ксерокс, принтер.
Училась в 1 заведении
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Філолог української мови та літератури
Київ, 2004
Владеет языками
Английский
свободно
Немецкий
ниже среднего
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В
Юлия
Юлия
Викладач
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Обновлено 2 часа назад