Работал в 5 компаниях   11 лет 2 месяца

Промышленность и Производство, Охрана и Безопасность, HR, Государственный сектор

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

Агрохолдинг

Промышленность и Производство

11 месяцев

07.2019 - 06.2020

Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;

Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;

Проведення особистих співбесід із кандидатами;

Якісне та своєчасне закриття вакансій;

Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;

Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;

Формування кадрового резерву;

Ведення кадрової документації;

Формування звітності для керівника;

Допомога у створенні корпоративних заходів;

Рекрутер

ТОВ Іберія груп

Охрана и Безопасность

1 год 11 месяцев

07.2017 - 06.2019

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Здійснення прийому громадян з кадрових питань;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування;

Регіональний представник

КА "Легальна робота в Польщі", м.Коростень

HR

1 год 6 месяцев

07.2017 - 01.2019

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Допомога у оформленні візових документів;

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця; Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;

Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;

Ведення особових справ працівників;

Регіональний представник

Кадрова агенція «Workin PL» в м.Коростень

HR

7 месяцев

12.2016 - 07.2017

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Допомога у оформленні візових документів;

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця;

Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;

Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;

Ведення особових справ працівників;

Завідуючий сектору персоналу

Коростенська ОДПІ

Государственный сектор

7 лет 6 месяцев

10.2005 - 04.2013

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад;

Здійснення прийому громадян з кадрових питань;

Забезпечення направлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників інспекції;

Організація ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовка графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, складання звітності;

Контроль за веденням діловодства, зберіганням документів та справ відділу;

Контроль за веденням табеля робочого часу працівників інспекції;

Підготовка документів щодо атестації державних службовців інспекції, проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань;

Координація систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль за станом трудової та виконавчої дисципліни в інспекції;

Інша робота у сфері застосування законодавства про працю та державну службу.

Ключевая информация

Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: Складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;

Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;

Проведення особистих співбесід із кандидатами;

Якісне та своєчасне закриття вакансій;

Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;

Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;

Формування кадрового резерву;

Ведення кадрової документації;

Формування звітності для керівника;

Допомога у створенні корпоративних заходів;

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1С 8.3, ABBYY FineReader

Права водія категорії В. Маю авто.

Учился в 1 заведении

Національна академія Державної податкової служби України

Юридичний

Ірпінь, 2005

Владеет языками

Польский

средний

Русский

свободно

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Права водія категорії В. Маю авто.

Юрій Миколайович

Регіональний представник, HR-менеджер, рекрутер.

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Коростень

43 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 6 дней назад