Працював в 5 компаніях   11 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Охорона та Безпека, HR, Державний сектор

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

Агрохолдинг

Промисловість та Виробництво

11 місяців

07.2019 - 06.2020

Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;

Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;

Проведення особистих співбесід із кандидатами;

Якісне та своєчасне закриття вакансій;

Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;

Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;

Формування кадрового резерву;

Ведення кадрової документації;

Формування звітності для керівника;

Допомога у створенні корпоративних заходів;

Рекрутер

ТОВ Іберія груп

Охорона та Безпека

1 рік 11 місяців

07.2017 - 06.2019

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Здійснення прийому громадян з кадрових питань;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування;

Регіональний представник

КА "Легальна робота в Польщі", м.Коростень

HR

1 рік 6 місяців

07.2017 - 01.2019

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Допомога у оформленні візових документів;

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця; Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;

Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;

Ведення особових справ працівників;

Регіональний представник

Кадрова агенція «Workin PL» в м.Коростень

HR

7 місяців

12.2016 - 07.2017

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Допомога у оформленні візових документів;

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця;

Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;

Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;

Ведення особових справ працівників;

Завідуючий сектору персоналу

Коростенська ОДПІ

Державний сектор

7 років 6 місяців

10.2005 - 04.2013

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад;

Здійснення прийому громадян з кадрових питань;

Забезпечення направлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників інспекції;

Організація ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовка графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, складання звітності;

Контроль за веденням діловодства, зберіганням документів та справ відділу;

Контроль за веденням табеля робочого часу працівників інспекції;

Підготовка документів щодо атестації державних службовців інспекції, проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань;

Координація систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль за станом трудової та виконавчої дисципліни в інспекції;

Інша робота у сфері застосування законодавства про працю та державну службу.

Ключова інформація

Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: Складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;

Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;

Проведення особистих співбесід із кандидатами;

Якісне та своєчасне закриття вакансій;

Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;

Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;

Формування кадрового резерву;

Ведення кадрової документації;

Формування звітності для керівника;

Допомога у створенні корпоративних заходів;

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1С 8.3, ABBYY FineReader

Права водія категорії В. Маю авто.

Навчався в 1 закладі

Національна академія Державної податкової служби України

Юридичний

Ірпінь, 2005

Володіє мовами

Польська

середній

Російська

вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Права водія категорії В. Маю авто.

Юрій Миколайович

Регіональний представник, HR-менеджер, рекрутер.

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Коростень

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 5 днів тому