Працював в 5 компаніях 11 років 2 місяці
Промисловість та Виробництво, Охорона та Безпека, HR, Державний сектор
Менеджер з підбору та адаптації персоналу
Агрохолдинг
Промисловість та Виробництво
11 місяців
07.2019 - 06.2020
Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;
Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;
Проведення особистих співбесід із кандидатами;
Якісне та своєчасне закриття вакансій;
Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;
Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;
Формування кадрового резерву;
Ведення кадрової документації;
Формування звітності для керівника;
Допомога у створенні корпоративних заходів;
Рекрутер
ТОВ Іберія груп
Охорона та Безпека
1 рік 11 місяців
07.2017 - 06.2019
Пошук та підбір кваліфікованих працівників;
Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;
Здійснення прийому громадян з кадрових питань;
Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;
Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;
Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;
Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування;
Регіональний представник
КА "Легальна робота в Польщі", м.Коростень
HR
1 рік 6 місяців
07.2017 - 01.2019
Пошук та підбір кваліфікованих працівників;
Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;
Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;
Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;
Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;
Допомога у оформленні візових документів;
Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця; Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;
Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;
Ведення особових справ працівників;
Регіональний представник
Кадрова агенція «Workin PL» в м.Коростень
HR
7 місяців
12.2016 - 07.2017
Пошук та підбір кваліфікованих працівників;
Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;
Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;
Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;
Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;
Допомога у оформленні візових документів;
Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця;
Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;
Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;
Ведення особових справ працівників;
Завідуючий сектору персоналу
Коростенська ОДПІ
Державний сектор
7 років 6 місяців
10.2005 - 04.2013
Пошук та підбір кваліфікованих працівників;
Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;
Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад;
Здійснення прийому громадян з кадрових питань;
Забезпечення направлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників інспекції;
Організація ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовка графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, складання звітності;
Контроль за веденням діловодства, зберіганням документів та справ відділу;
Контроль за веденням табеля робочого часу працівників інспекції;
Підготовка документів щодо атестації державних службовців інспекції, проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань;
Координація систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль за станом трудової та виконавчої дисципліни в інспекції;
Інша робота у сфері застосування законодавства про працю та державну службу.
Ключова інформація
Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: Складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;
Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;
Проведення особистих співбесід із кандидатами;
Якісне та своєчасне закриття вакансій;
Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;
Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;
Формування кадрового резерву;
Ведення кадрової документації;
Формування звітності для керівника;
Допомога у створенні корпоративних заходів;
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1С 8.3, ABBYY FineReader
Права водія категорії В. Маю авто.
Навчався в 1 закладі
Національна академія Державної податкової служби України
Юридичний
Ірпінь, 2005
Володіє мовами
Польська
середній
Російська
вільно
Юрій Миколайович
Юрій Миколайович
Регіональний представник, HR-менеджер, рекрутер.
Коростень
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому