Працював в 5 компаніях   11 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Охорона та Безпека, HR, Державний сектор

Менеджер з підбору та адаптації персоналу

Агрохолдинг

Промисловість та Виробництво

11 місяців

07.2019 - 06.2020

Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;

Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;

Проведення особистих співбесід із кандидатами;

Якісне та своєчасне закриття вакансій;

Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;

Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;

Формування кадрового резерву;

Ведення кадрової документації;

Формування звітності для керівника;

Допомога у створенні корпоративних заходів;

Рекрутер

ТОВ Іберія груп

Охорона та Безпека

1 рік 11 місяців

07.2017 - 06.2019

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Здійснення прийому громадян з кадрових питань;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування;

Регіональний представник

КА "Легальна робота в Польщі", м.Коростень

HR

1 рік 6 місяців

07.2017 - 01.2019

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Допомога у оформленні візових документів;

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця; Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;

Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;

Ведення особових справ працівників;

Регіональний представник

Кадрова агенція «Workin PL» в м.Коростень

HR

7 місяців

12.2016 - 07.2017

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Надання усних інформаційних консультацій з питань можливостей працевлаштування;

Надання усних інформаційних консультацій з питань умов та розмірів оплати праці;

Надання інформації про найменування та місцезнаходження роботодавців;

Допомога у оформленні візових документів;

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань, що стосуються тимчасової візи для іноземців, роз'яснення Правил та процедур Посольств України та держави перебування потенційного роботодавця;

Виготовлення ксерокопій (фотокопій) із оригіналів документів, необхідних для оформлення працевлаштування на роботу за кордоном; Пересилання документів, які необхідні для відкриття робочої візи до країни працевлаштування;

Надання консультацій щодо порядку отримання закордонного паспорта;

Ведення особових справ працівників;

Завідуючий сектору персоналу

Коростенська ОДПІ

Державний сектор

7 років 6 місяців

10.2005 - 04.2013

Пошук та підбір кваліфікованих працівників;

Розміщення оголошень у ЗМІ та інтернет;

Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад;

Здійснення прийому громадян з кадрових питань;

Забезпечення направлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників інспекції;

Організація ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовка графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, складання звітності;

Контроль за веденням діловодства, зберіганням документів та справ відділу;

Контроль за веденням табеля робочого часу працівників інспекції;

Підготовка документів щодо атестації державних службовців інспекції, проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань;

Координація систематичного підвищення кваліфікації працівників, контроль за станом трудової та виконавчої дисципліни в інспекції;

Інша робота у сфері застосування законодавства про працю та державну службу.

Ключова інформація

Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня: Складання опису посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення перевірки СБ, організація та проведення фінальних співбесід з керівником.;

Досвід пошуку кандидатів на Топові вакансії;

Проведення особистих співбесід із кандидатами;

Якісне та своєчасне закриття вакансій;

Контроль та організація проходження адаптаційного періоду;

Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;

Формування кадрового резерву;

Ведення кадрової документації;

Формування звітності для керівника;

Допомога у створенні корпоративних заходів;

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1С 8.3, ABBYY FineReader

Права водія категорії В. Маю авто.

Навчався в 1 закладі

Національна академія Державної податкової служби України

Юридичний

Ірпінь, 2005

Володіє мовами

Польська

середній

Російська

вільно

Юрій Миколайович

Регіональний представник, HR-менеджер, рекрутер.

Коростень

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому