Работала в 5 компаниях 7 лет 5 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail, Строительство
Офіс-менеджер
top Digital
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
6 месяцев
11.2023 - 05.2024
Набір текстових документів; робота з комп'ютерними програмами та в інтернеті; підготовка договорів, рахунків та актів для клієнтів; підготовка звітів для клієнтів у програмі Figma; систематизація офісної документації; отримання та відправлення кореспонденції й посилок; реєстрація наказів; ведення табеля відвідування офісних працівників; пошук та систематизація інформації в інтернеті; робота з офісною технікою; ведення кадрового відділу (особові картки, оформлення договорів наймання, підготовка та реєстрація наказів найму); забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцелярія, господарчі товари); контроль чистоти офісу; виконання поточних завдань керівника.
Помічник керівника
Avalon
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 5 месяцев
10.2018 - 03.2020
Підбір персоналу та проведення первинних співбесід; контроль стажування нових співробітників; періодичний контроль якості знань офіціантів закладу; оцифрування документації для забезпечення коректної роботи закладу; пошук та обробка інформації в інтернеті; допомога в веденні інтернет-сторінки закладу; контактування з контрагентами; підтримування адекватного розподілу вхідної інформації між усіма закладами мережі, контроль телефонних рахунків, виконання поточних завдань керівника.
Адміністратор ресторану
Tsarsky City Resort
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 месяца
07.2018 - 10.2018
Контроль роботи персоналу ресторану (бармени, офіціанти, ранери, мийниці); підбір персоналу і контроль стажування; контроль чистоти та зовнішнього вигляду працівників; вирішення конфліктних ситуацій; контролювання стану робочих зон; оперативне розв'язання господарських питань (виклик майстрів з ремонту і сервісного обслуговування, забезпечення витратними матеріалами та інвентарем).
Адміністратор офісу
КНИЖКОВИЙ РИНОК, ТОВ
Торговля розничная / Retail
4 года
01.2014 - 01.2018
Контроль руху документів для керівника; приймання відвідувачів; приймання та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з кореспонденцією; поповнення карти на паливо; реєстрація документації; складання та реєстрація наказів; ведення табеля відвідування офісних працівників; пошук та систематизація інформації в інтернеті; робота з офісною технікою; забезпечення життєдіяльності офісу; виконання поточних завдань керівника.
Помічник керівника
Союз Проект Менеджмент, строительная компания
Строительство
11 месяцев
05.2012 - 04.2013
Приймання відвідувачів; приймання та розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС); реєстрація вхідних і вихідних документів і кореспонденції; робота з поточною документацією; ведення табеля на офісних працівників; оформлення відряджень працівникам (накази про відрядження, посвідчення та їх реєстрація); робота з офісною технікою, пошук та обробка інформації в інтернеті; організація переговорів та зустрічей; забезпечення офісу канцелярським приладдям, водою; виконання поточних доручень керівника.
Училась в 1 заведении
Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"
Фінанси
Вінниця, 2010
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
Відповідальна; наполеглива; тактовна; вмію чітко визначати мету, в роботі орієнтуюся на максимальний результат; ефективно працюю в умовах багатозадачності; завжди дотримуюся термінів здачі проєктів; відкрита до дружнього спілкування в колективі; завжди стежу за порядком на робочому місці; підвищую кваліфікацію та постійно вдосконалюю свої навички.
Інна
Інна
Адміністратор
Хмельник
полная занятость
Обновлено 3 месяца назад