Працювала в 5 компаніях 7 років 5 місяців
Реклама та PR-послуги, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво
Офіс-менеджер
top Digital
Реклама та PR-послуги
6 місяців
11.2023 - 05.2024
Набір текстових документів; робота з комп'ютерними програмами та в інтернеті; підготовка договорів, рахунків та актів для клієнтів; підготовка звітів для клієнтів у програмі Figma; систематизація офісної документації; отримання та відправлення кореспонденції й посилок; реєстрація наказів; ведення табеля відвідування офісних працівників; пошук та систематизація інформації в інтернеті; робота з офісною технікою; ведення кадрового відділу (особові картки, оформлення договорів наймання, підготовка та реєстрація наказів найму); забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцелярія, господарчі товари); контроль чистоти офісу; виконання поточних завдань керівника.
Помічник керівника
Avalon
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 5 місяців
10.2018 - 03.2020
Підбір персоналу та проведення первинних співбесід; контроль стажування нових співробітників; періодичний контроль якості знань офіціантів закладу; оцифрування документації для забезпечення коректної роботи закладу; пошук та обробка інформації в інтернеті; допомога в веденні інтернет-сторінки закладу; контактування з контрагентами; підтримування адекватного розподілу вхідної інформації між усіма закладами мережі, контроль телефонних рахунків, виконання поточних завдань керівника.
Адміністратор ресторану
Tsarsky City Resort
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 місяці
07.2018 - 10.2018
Контроль роботи персоналу ресторану (бармени, офіціанти, ранери, мийниці); підбір персоналу і контроль стажування; контроль чистоти та зовнішнього вигляду працівників; вирішення конфліктних ситуацій; контролювання стану робочих зон; оперативне розв'язання господарських питань (виклик майстрів з ремонту і сервісного обслуговування, забезпечення витратними матеріалами та інвентарем).
Адміністратор офісу
КНИЖКОВИЙ РИНОК, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки
01.2014 - 01.2018
Контроль руху документів для керівника; приймання відвідувачів; приймання та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з кореспонденцією; поповнення карти на паливо; реєстрація документації; складання та реєстрація наказів; ведення табеля відвідування офісних працівників; пошук та систематизація інформації в інтернеті; робота з офісною технікою; забезпечення життєдіяльності офісу; виконання поточних завдань керівника.
Помічник керівника
Союз Проект Менеджмент, строительная компания
Будівництво
11 місяців
05.2012 - 04.2013
Приймання відвідувачів; приймання та розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС); реєстрація вхідних і вихідних документів і кореспонденції; робота з поточною документацією; ведення табеля на офісних працівників; оформлення відряджень працівникам (накази про відрядження, посвідчення та їх реєстрація); робота з офісною технікою, пошук та обробка інформації в інтернеті; організація переговорів та зустрічей; забезпечення офісу канцелярським приладдям, водою; виконання поточних доручень керівника.
Навчалась в 1 закладі
Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"
Фінанси
Вінниця, 2010
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальна; наполеглива; тактовна; вмію чітко визначати мету, в роботі орієнтуюся на максимальний результат; ефективно працюю в умовах багатозадачності; завжди дотримуюся термінів здачі проєктів; відкрита до дружнього спілкування в колективі; завжди стежу за порядком на робочому місці; підвищую кваліфікацію та постійно вдосконалюю свої навички.
Інна
Інна
Адміністратор
Хмільник
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому