Працювала в 5 компаніях   7 років 5 місяців

Реклама та PR-послуги, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво

Офіс-менеджер

top Digital

Реклама та PR-послуги

6 місяців

11.2023 - 05.2024

Набір текстових документів; робота з комп'ютерними програмами та в інтернеті; підготовка договорів, рахунків та актів для клієнтів; підготовка звітів для клієнтів у програмі Figma; систематизація офісної документації; отримання та відправлення кореспонденції й посилок; реєстрація наказів; ведення табеля відвідування офісних працівників; пошук та систематизація інформації в інтернеті; робота з офісною технікою; ведення кадрового відділу (особові картки, оформлення договорів наймання, підготовка та реєстрація наказів найму); забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцелярія, господарчі товари); контроль чистоти офісу; виконання поточних завдань керівника.

Помічник керівника

Avalon

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 5 місяців

10.2018 - 03.2020

Підбір персоналу та проведення первинних співбесід; контроль стажування нових співробітників; періодичний контроль якості знань офіціантів закладу; оцифрування документації для забезпечення коректної роботи закладу; пошук та обробка інформації в інтернеті; допомога в веденні інтернет-сторінки закладу; контактування з контрагентами; підтримування адекватного розподілу вхідної інформації між усіма закладами мережі, контроль телефонних рахунків, виконання поточних завдань керівника.

Адміністратор ресторану

Tsarsky City Resort

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

07.2018 - 10.2018

Контроль роботи персоналу ресторану (бармени, офіціанти, ранери, мийниці); підбір персоналу і контроль стажування; контроль чистоти та зовнішнього вигляду працівників; вирішення конфліктних ситуацій; контролювання стану робочих зон; оперативне розв'язання господарських питань (виклик майстрів з ремонту і сервісного обслуговування, забезпечення витратними матеріалами та інвентарем).

Адміністратор офісу

КНИЖКОВИЙ РИНОК, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки

01.2014 - 01.2018

Контроль руху документів для керівника; приймання відвідувачів; приймання та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з кореспонденцією; поповнення карти на паливо; реєстрація документації; складання та реєстрація наказів; ведення табеля відвідування офісних працівників; пошук та систематизація інформації в інтернеті; робота з офісною технікою; забезпечення життєдіяльності офісу; виконання поточних завдань керівника.

Помічник керівника

Союз Проект Менеджмент, строительная компания

Будівництво

11 місяців

05.2012 - 04.2013

Приймання відвідувачів; приймання та розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС); реєстрація вхідних і вихідних документів і кореспонденції; робота з поточною документацією; ведення табеля на офісних працівників; оформлення відряджень працівникам (накази про відрядження, посвідчення та їх реєстрація); робота з офісною технікою, пошук та обробка інформації в інтернеті; організація переговорів та зустрічей; забезпечення офісу канцелярським приладдям, водою; виконання поточних доручень керівника.

Навчалась в 1 закладі

Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"

Фінанси

Вінниця, 2010

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальна; наполеглива; тактовна; вмію чітко визначати мету, в роботі орієнтуюся на максимальний результат; ефективно працюю в умовах багатозадачності; завжди дотримуюся термінів здачі проєктів; відкрита до дружнього спілкування в колективі; завжди стежу за порядком на робочому місці; підвищую кваліфікацію та постійно вдосконалюю свої навички.

Інна

Адміністратор

Хмільник

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому