Работала в 1 компании   27 лет

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

Секретар-діловод, секретар керівника, завідувач канцелярії, заступник директора з агр

Краєзнавчий музей

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

26 лет 11 месяцев

07.1997 - по настоящее время

секретар;- друкарка;- кадровик;- діловод;- адміністратор;- завідувач канцелярії;- заступник директора з адміністративно-господарчої роботи.

Ключевая информация

Веду діловодство, організовую та проводжу роботу з реєстрації, обліку документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва.

Друкую, за вказівкою директора, службові матеріали, необхідні для його роботи, опрацьовую необхідну інформацію для прийняття рішень. Володію ПК та комп’ютерними технологіями у межах, необхідних для своєї роботи.

Проводжу сканування та ксерокопіювання документів, друкування і розмножування службових документів.

Проводжу оформлення документації при прийомі на роботу та при звільненні: (особові картки, особові листи, договори про матеріальну відповідальність, трудові книжки, заяви про застосування податкової соціальної пільги, дозвіл-заяви на застосування та нерозголошення персональних даних і т.д.) на працівників.

Веду особові справи працівників + форма П-2.

Подаю звітності до центру зайнятості, податкової та бухгалтерії управління освіти.

Складаю графіки роботи на працівників та складаю графіки відпусток, обідньої перерви працівників і т.п.

Складаю табель обліку робочого часу на працівників.Веду журнал реєстрації військовозобов’язаних.

Веду журнал реєстрації трудових книжок та трудові книжки.Оформляю періодичні видання.

Оформляю та веду документацію що стосуються господарської роботи (акти, відомості, протоколи і т.п.)

Проводжу інвентаризацію майна, списання непридатних матеріальних цінностей, і т.п.

Проводжу, збираю та вношу щотижневий моніторинг показників споживання енергоносіїв, тепла, водопостачання, газопостачання у музеї та його відділах через мережу Інтернет до програмного продукту «Система щоденного моніторингу споживання енергоносіїв «Енергосвіт».

Є матеріально-відповідальною особою, організовую контроль за раціональним використанням, зберіганням матеріальних цінностей.

За виробничої необхідності виконую вказівки адміністрації.За відсутності директора доводжу отримую поточну інформацію та організовую доведення прийнятих розпоряджень та рішень до відповідних виконавців.

Спрямовую і координую роботу підпорядкованого персоналу.

В межах своєї компетенції заміщаю директора та приймаю управлінські рішення.

Готувала проекти: посадових інструкцій працівників, положення про платні послуги, та ін.

Проводила реєстрацію земельних ділянок.

Була головою первинної профспілкової організації з 2011 - 2021 рр.

За час роботи: відповідальна, старанна, комунікабельна, стресостійка, акуратна, пунктуальна.

Постійно стараюся набувати нові знання та навички, практично застосовувати їх у повсякденному житті та професійній діяльності (прагну до розвитку).

Училась в 1 заведении

Уманський державний аграрний університет

економічний

Умань, 2004

Олена

секретар; - друкарка; - кадровик; - діловод; - адміністратор; - завідувач канцелярії; - заступник ди

Умань

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад