Работала в 5 компаниях   17 лет 9 месяцев

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Заступник головного бухгалтера

ТОВ

Промышленность и Производство

8 месяцев

07.2023 - 03.2024

Мешкаю в Бучанському районі, село Святопетрівське.
Обов'язки на попередньому місці роботи заступника головного бухгалтера: бухгалтерський та податковий облік виробничого підприємства.

Бухгалтер

Оптова торгівля

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 10 месяцев

07.2017 - 05.2022

Досвід Бухгалтера в компанії імпортера та експортера плівки та клейових матеріалів для дверних та меблевих виробників ТОВ "Інтердекор". Робота на всіх ділянках бухгалтерського обліку. Імпорт, небагато операцій з експорту, валютні операції. Організація та впровадження серійного обліку товарів. Податковий облік.

Детальна інформація по обов'язкам:

Розрахункові операції -платіжні доручення вхідні, вихідні в національній та іноземних валютах, збір та відправка документів для купівлі валюти та надходження коштів на валютний рахунок. Завантаження та проведення в 1С 8.3 УТП. Оплата зарплатного проекту, податків та зборів, митних платежів, добових на відрядження.

Операції з продажу- оформлення та контроль договорів, специфікацій до них та замовлень. Виписка рахунків, видаткових накладних, ТТН до кожного відвантаження, податкових накладних, інвойсів, пакувальних листів, CMR, накладних на повернення товарів ( в т.ч. листи від покупців на повернення, додаткові угоди, акти браку). Ведення реєстру оригіналів завірених первинних документів. Підписання актів звіряння кожного кварталу, за необхідності щомісячно. Документальне оформлення щомісячних безкоштовно наданих зразків товару потенційним чи постійним клієнтам.

Операції з постачання - оформлення та контроль договорів, проведення в базі вхідних рахунків, оприбуткування матеріалів та різних видів отриманих послуг. Пошук авто та підготовка документів для міжнародного перевезення. Контроль від моменту завантаження в країні нерезидента до моменту розмитнення. Оприбуткування імпортного товару (послуг), як на платній основі так і без оплатній: робота з Інвойсами, Проформами, МД, аркушами коригування до МД, CMR, довідками, актами виконаних робіт від перевізників, актами на брокерські послуги та терміналу; актами виконаних робіт від нерезидента. Проведення Кредит-нот, оформлення бухгалтерських довідок. Контроль кредиторської заборгованості.

Облік товарів та запасів- контроль залишків, оформлення браку та списання; щоденна перевірка реалізації товарів не нижче собівартості; щоквартальна інвентаризація товарних запасів (накази, протоколи комісій, порівняльні відомості, описи, списання нестач, оприбуткування лишків, податкові зобов'язання); щомісячне списання матеріалів, в т.ч. ПММ (зі складанням подорожніх листів на два службових легкових автомобіля).

Облік ОЗ- оприбуткування, оформлення наказів та введення в експлуатацію ОЗ, МНМА. Переміщення, оформлення протоколу комісії при їх списанні. Прийняття до обліку НМА. Передача МШП в експлуатацію та їх списання.

Податковий облік - виписка податкових накладних (в т.ч. зведених та компенсуючих податкових зобов'язань), розрахунків коригування до них та їх реєстрація в ЄРПН через Fredo-zvit; завантаження в 1С та проведення вхідних ПН та РК. Контроль ліміту, поповнення ПДВ рахунку. Підготовка даних для формування Податкової декларації з ПДВ.

Операції з підзвітними особами- відкриття карткових рахунків; оформлення наказів, кошторисів на відрядження по Україні та закордон; оформлення та проведення авансових звітів з відрядження, купівлі матеріалів.

Кадровий облік - прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення, різного роду накази, штатний розпис, табелювання.

Розрахунки за виплатами працівникам - перевірка нарахування ЗП, контроль наявності підписаних наказів на преміювання, розрахункових відомостей, бух.довідок для розрахунку середньої під час відрядження працівників, лікарняних, розрахунків під час щорічних відпусток. Контроль надходження коштів від ФСС та їх виплати працівникам.

Управлінський облік - організація та впровадження серійного товарного обліку. Змінено реалізацію товарів відповідно до замовлень та резервів товару. Управлінська звітність.

Бухгалтер

Оптова торгівля

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 3 месяца

01.2013 - 04.2017

Бухгалтер в компанії імпортера ковбасної оболонки, ПЕТ пакетів. Ведення ділянки 281, 361,6811, 631, 3711, 632, 3771, 6412 (6442, 6432) в 1С УТП 8.3. Іншими словами облік товару, робота з МД, Інвойсами, CMR, розрахунки з постачальниками та покупцями, проведення платіжних доручень вхідних та вихідних, передача в підзвіт, списання товару, реєстрація податкових зобов’язань в програмі M.E.Doc., проведення вхідних податковий накладних в 1С(податковий кредит), облік транспортно-експедиційних витрат.

Менеджер по роботі з клієнтами

Мережа будівельних магазинів

Торговля розничная / Retail

4 года 1 месяц

09.2008 - 10.2012

З вересня 2010 року Менеджер по роботі з клієнтами в будівельному магазині МастерОК.
Обов’язки- обслуговування клієнтів по безготівковому розрахунку.
Виписка рахунків, видаткових, податкових накладних, коригування. Звірка оборотів та ПДВ. Контроль дебіторської заборгованості. Складання реєстрів ВН та ПН. Оформлення заявок по інтернет-магазину, та контроль подальшого їх виконання, включаючи доставку до покупця. Виконання функцій адміністратора магазину. Замовлення канцелярських товарів.
З вересня 2008р. Менеджер, помічник керівника відділу інструментів в будівельному супермаркеті МастерОК.
Обов’язки - Співпраця з постачальниками, замовлення товару, оприбуткування товару, націнка, контроль цінової політики, акти звірок, контроль заборгованості, нарахування оплати постачальникам, формування накладних на повернення. Адміністративна робота по відділу.

Бухгалтер

Роздрібний магазин будматеріалів

Торговля розничная / Retail

3 года 5 месяцев

03.2005 - 08.2008

З березня 2007р. Бухгалтер приватної фірми з продажу будівельних матеріалів. Обов'зки- ведення обліку товару, каса, інвентаризації, заповнення книги доходів.
З березня 2005р. Бухгалтер ПФ Анжіо(мережа буд.магазинів)
Обов'язки- обслуговування клієнтів по безготівковому розрахунку. Проведення платіжних доручень,
виписка рахунків, видаткових, податкових накладних. Оприбуткування товару, переміщення, інвентаризація тмц.

Ключевая информация

MS office, BAF Corp, утп 8.3, бухгалтерія 8.3 . Онлайн банкінг. Електронний кабінет, Вчасно, M.E.Doc, Fredo zvit , електронний кабінет пенсійного фонду та митних органів.

Училась в 2 заведениях

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Облік і оподаткування

Київ, 2020

Київський Національний Економічний Університет.

Економіка підприємства. Маркетолог. Маркетинговий менеджмент.

Київ, 2003

Ольга

Бухгалтер

Киев

Готов переехать: Боярка, Вишневое, Киевская обл., Софиевская Борщаговка

40 000 грн.

43 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад