Работал в 2 компаниях   8 лет 2 месяца

Государственный сектор

Менеджер з персоналу

ЗСУ

Государственный сектор

4 года 11 месяцев

06.2019 - 05.2024

Підбирав посади від особисті характеристики та індивідуальні якості осоьового складу, проводив відбір кандидатів на навчання та просування по кар?єрі. Розробляв проєкти документів в таких застосунках як MS Word на Excel. Вів облікові таблиці на бази данних на увесь особовий склад. Створював особові справи на особовий склад та усе, що пов?язано з розробкою та веденням облікових документів. Працював в системі електронного документообігу Аскод СЕДО. Вів облік журналів на книг наявних у відділі. Приймав людей на службу по мобілізації та за контрактом. Організовував та підтримував нетаємне діловодство у частині.
Вмію працювати з кількома завданнями одночасно і дотримуватися термінів, приймати рішення і брати на себе відповідальність. Уважний до деталей і акуратність у виконанні завдань. Здатний швидко адаптуватися до змін і нових вимог. Готовий вчитися і освоювати нові технології та методики. Вмію працювати в умовах невизначеності та приймати рішення в нестандартних ситуаціях. Працював з велики об?ємами даних та проводив аналіз вхідної інформації.
Займався аналізом, обробкою та веденням статистичних таблиць.
• Підбір та найм співробітників
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Ведення кадрового діловодства
• Оцінка ефективності роботи співробітників
• Консультування керівників по управлінню персоналом
• Забезпечення дотримання трудового законодавства
• Збір та систематизація даних
• Використання статистичних та аналітичних інструментів
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Діловод

ЗСУ

Государственный сектор

3 года 1 месяц

03.2016 - 04.2019

• Організація документообігу в установі
• Реєстрація та облік документації
• Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
• Забезпечення збереження конфіденційної інформації
• Контроль за виконанням документів в установлених термінах
• Підготовка звітів та аналітичних відомостей
• Оновлення та ведення баз даних

Ключевая информация

• Контроль виконання завдань
• Підбір персоналу та оцінка особистих характеристик.
• Відбір кандидатів на навчання та кар'єрне просування.
• Розробка проектів документів у MS Word та Excel.
• Ведення облікових таблиць та баз даних особового складу.
• Створення та ведення особових справ і облікових документів.
• Робота в системі електронного документообігу Аскод СЕДО.
• Ведення обліку журналів та книг.
• Прийом людей на службу за мобілізацією та контрактом.
• Організація та підтримка нетайємного діловодства.
• Управління документальним забезпеченням відділу.

Учился в 1 заведении

Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

Комп’ютерна інженерія

Миколаїв, 2024

Владеет языками

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Маю посвідчення водія категорії В

Особисті якості

Звільнений з військової служби у відставку, виключений з військового обліку.

Виктор Андрійович

Заступник начальника відділу

Херсон

30 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад