Працював в 2 компаніях 8 років 2 місяці
Державний сектор
Менеджер з персоналу
ЗСУ
Державний сектор
4 роки 11 місяців
06.2019 - 05.2024
Підбирав посади від особисті характеристики та індивідуальні якості осоьового складу, проводив відбір кандидатів на навчання та просування по кар?єрі. Розробляв проєкти документів в таких застосунках як MS Word на Excel. Вів облікові таблиці на бази данних на увесь особовий склад. Створював особові справи на особовий склад та усе, що пов?язано з розробкою та веденням облікових документів. Працював в системі електронного документообігу Аскод СЕДО. Вів облік журналів на книг наявних у відділі. Приймав людей на службу по мобілізації та за контрактом. Організовував та підтримував нетаємне діловодство у частині.
Вмію працювати з кількома завданнями одночасно і дотримуватися термінів, приймати рішення і брати на себе відповідальність. Уважний до деталей і акуратність у виконанні завдань. Здатний швидко адаптуватися до змін і нових вимог. Готовий вчитися і освоювати нові технології та методики. Вмію працювати в умовах невизначеності та приймати рішення в нестандартних ситуаціях. Працював з велики об?ємами даних та проводив аналіз вхідної інформації.
Займався аналізом, обробкою та веденням статистичних таблиць.
• Підбір та найм співробітників
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Ведення кадрового діловодства
• Оцінка ефективності роботи співробітників
• Консультування керівників по управлінню персоналом
• Забезпечення дотримання трудового законодавства
• Збір та систематизація даних
• Використання статистичних та аналітичних інструментів
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Вмію працювати з кількома завданнями одночасно і дотримуватися термінів, приймати рішення і брати на себе відповідальність. Уважний до деталей і акуратність у виконанні завдань. Здатний швидко адаптуватися до змін і нових вимог. Готовий вчитися і освоювати нові технології та методики. Вмію працювати в умовах невизначеності та приймати рішення в нестандартних ситуаціях. Працював з велики об?ємами даних та проводив аналіз вхідної інформації.
Займався аналізом, обробкою та веденням статистичних таблиць.
• Підбір та найм співробітників
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Ведення кадрового діловодства
• Оцінка ефективності роботи співробітників
• Консультування керівників по управлінню персоналом
• Забезпечення дотримання трудового законодавства
• Збір та систематизація даних
• Використання статистичних та аналітичних інструментів
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Діловод
ЗСУ
Державний сектор
3 роки 1 місяць
03.2016 - 04.2019
• Організація документообігу в установі
• Реєстрація та облік документації
• Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
• Забезпечення збереження конфіденційної інформації
• Контроль за виконанням документів в установлених термінах
• Підготовка звітів та аналітичних відомостей
• Оновлення та ведення баз даних
• Реєстрація та облік документації
• Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
• Забезпечення збереження конфіденційної інформації
• Контроль за виконанням документів в установлених термінах
• Підготовка звітів та аналітичних відомостей
• Оновлення та ведення баз даних
Ключова інформація
• Контроль виконання завдань
• Підбір персоналу та оцінка особистих характеристик.
• Відбір кандидатів на навчання та кар'єрне просування.
• Розробка проектів документів у MS Word та Excel.
• Ведення облікових таблиць та баз даних особового складу.
• Створення та ведення особових справ і облікових документів.
• Робота в системі електронного документообігу Аскод СЕДО.
• Ведення обліку журналів та книг.
• Прийом людей на службу за мобілізацією та контрактом.
• Організація та підтримка нетайємного діловодства.
• Управління документальним забезпеченням відділу.
• Підбір персоналу та оцінка особистих характеристик.
• Відбір кандидатів на навчання та кар'єрне просування.
• Розробка проектів документів у MS Word та Excel.
• Ведення облікових таблиць та баз даних особового складу.
• Створення та ведення особових справ і облікових документів.
• Робота в системі електронного документообігу Аскод СЕДО.
• Ведення обліку журналів та книг.
• Прийом людей на службу за мобілізацією та контрактом.
• Організація та підтримка нетайємного діловодства.
• Управління документальним забезпеченням відділу.
Навчався в 1 закладі
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
Комп’ютерна інженерія
Миколаїв, 2024
Володіє мовами
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю посвідчення водія категорії В
Особисті якості
Звільнений з військової служби у відставку, виключений з військового обліку.
Виктор Андрійович
Виктор Андрійович
Заступник начальника відділу
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/63c686a1-6136-4952-b4dd-9bdfcd7f9ee4.jpg)
Херсон
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому