Работала в 1 компании 16 лет 8 месяцев
Банки
Заступник начальника відділу організації роздрібного кредитування
АТ ОЩАДБАНК
Банки
16 лет 7 месяцев
09.2007 - 04.2024
- аналіз правовстановлюючих та інших документів на нерухомість на предмет їх відповідності законодавству та вимогам банку та в разі виявлення помилок – надання практичних рекомендацій щодо їх виправлення
- вирішення проблемних питань різного рівня складності щодо документів по нерухомості (невідповідність фактичної площі/кількості кімнат/призначення кімнат правовстановлюючим документам, помилки в ПІБ власників, адресі нерухомості, велика кількість часток в квартирі, оформлених неналежним чином, власниками являлися малолітні/неповнолітні діти та проблеми отримання опікунської ради та ін.)
- підготовка всієї необхідної документації для реалізації угоди (договори, довіреності, заяви)
- повне планування угод ( підписання договорів купівлі-продажу, узгодження всіх нюансів зі всіма учасниками проекту ( в т.ч. партнерами Банку), підготовка та підписання договорів з Банком, контроль погодження документів бек-офісом, видача /перерахунок коштів)
- організація роботи з нотаріусами, страховими компаніями, рієлторами, експертами з оцінки майна.
- організація та контроль роботи менеджерів відділень області, контроль за виконанням планових показників, проведення нарад
- надання консультацій, практичних роз'яснень та допомоги менеджерам відділень області з питань кредитування фізичних осіб
- залучення клієнтів роздрібного бізнесу- пошук ділових партнерів- ведення переговорів, налагодження ділових стосунків
Дополнительная информация
Особисті якості
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навики роботи з Internet і E-mail (Outlook Express), знання оргтехніки (телефон, принтер, сканер), діловий етикет, досвід спілкування з людьми, вміння чітко організувати складний робочий процес. Володію раціональним мисленням, організаторськими здібностями, високою працездатністю та орієнтацією на успішний результат, умінням налагоджувати контакти з людьми (люблю інколи побути психологом), володію технологіями спілкування з клієнтами, методами переконання. Володію відмінними навиками планування і організації робочого часу, комунікабельна, відповідальна, з почуттям гумору і бажанням добре заробляти. Активна позитивна життєва позиція. Люблю музику і багато ходити пішки. Не палю.Знання мов: українська – рідна; англійська – +/- середній рівень.
Марина
Марина
керівник відділу/заступник керівника
Ужгород
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад