Работала в 1 компании   16 лет 8 месяцев

Банки

Заступник начальника відділу організації роздрібного кредитування

АТ ОЩАДБАНК

Банки

16 лет 7 месяцев

09.2007 - 04.2024

- аналіз правовстановлюючих та інших документів на нерухомість на предмет їх відповідності законодавству та вимогам банку та в разі виявлення помилок – надання практичних рекомендацій щодо їх виправлення

- вирішення проблемних питань різного рівня складності щодо документів по нерухомості (невідповідність фактичної площі/кількості кімнат/призначення кімнат правовстановлюючим документам, помилки в ПІБ власників, адресі нерухомості, велика кількість часток в квартирі, оформлених неналежним чином, власниками являлися малолітні/неповнолітні діти та проблеми отримання опікунської ради та ін.)

- підготовка всієї необхідної документації для реалізації угоди (договори, довіреності, заяви)

- повне планування угод ( підписання договорів купівлі-продажу, узгодження всіх нюансів зі всіма учасниками проекту ( в т.ч. партнерами Банку), підготовка та підписання договорів з Банком, контроль погодження документів бек-офісом, видача /перерахунок коштів)

- організація роботи з нотаріусами, страховими компаніями, рієлторами, експертами з оцінки майна.

- організація та контроль роботи менеджерів відділень області, контроль за виконанням планових показників, проведення нарад

- надання консультацій, практичних роз'яснень та допомоги менеджерам відділень області з питань кредитування фізичних осіб

- залучення клієнтів роздрібного бізнесу- пошук ділових партнерів- ведення переговорів, налагодження ділових стосунків

Дополнительная информация

Особисті якості

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навики роботи з Internet і E-mail (Outlook Express), знання оргтехніки (телефон, принтер, сканер), діловий етикет, досвід спілкування з людьми, вміння чітко організувати складний робочий процес. Володію раціональним мисленням, організаторськими здібностями, високою працездатністю та орієнтацією на успішний результат, умінням налагоджувати контакти з людьми (люблю інколи побути психологом), володію технологіями спілкування з клієнтами, методами переконання. Володію відмінними навиками планування і організації робочого часу, комунікабельна, відповідальна, з почуттям гумору і бажанням добре заробляти. Активна позитивна життєва позиція. Люблю музику і багато ходити пішки. Не палю.Знання мов: українська – рідна; англійська – +/- середній рівень.

Марина

керівник відділу/заступник керівника

Ужгород

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад