Работал в 4 компаниях   9 лет 6 месяцев

Фармацевтика

Менеджер корпоративного управління (Управляюча компанія)

ЮРіЯ-ФАРМ, Фармацевтична Корпорацiя

Фармацевтика

9 лет

04.2015 - 04.2024

  • Курував управління транспортною та складською логістикою, а також виробництвом. Реалізація інвентаризації виробничих процесів, що привела до оптимізації витрат на транспорт, оновлення автопарку, підвищення ефективності використання складських приміщень і запуску нових виробничих ліній.
  • Безпосередньо співпрацював з ключовими лідерами компанії, включно з власниками бізнесу та топ-менеджментом. Відповідав за оперативне та стратегічне планування діяльності, підготовку звітів та аналізу, а також забезпечував виконання задач відповідно до встановлених планів.
  • Відігравав одну з ключових ролей як учасник Бюджетного та Тендерного комітетів та Комітету змін, де вніс значний вклад у стратегічне планування та оптимізацію витрат.
  • Виступав у ролі секретаря Інвестиційного комітету, координуючи важливі інвестиційні рішення та забезпечуючи ефективне управління корпоративними активами.
  • Перебував на чолі кількох стратегічних проектів, зокрема впровадження системи електронного документообігу, розробки та імплементації комплексної системи безпеки-форензік, а також реалізації проекту консолідації корпоративної звітності, значно підвищивши ефективність внутрішніх процесів.

Начальник департаменту казначейства (Фінансова дирекція)

ЮРіЯ-ФАРМ, Фармацевтична Корпорацiя

Фармацевтика

5 лет 9 месяцев

05.2016 - 02.2022

  • Засновник департаменту казначейства, розробив і впровадив його структуру та фінансові політики "з нуля". Відповідав за бюджетування і контроль грошових потоків на міжнародному рівні, охоплюючи 21 юридичну особу в 11 країнах і 116 звітних центрів. Значно покращив фінансову ефективність і прозорість.

Консультант-аналітик (ІТ відділ)

ЮРіЯ-ФАРМ, Фармацевтична Корпорацiя

Фармацевтика

4 месяца

01.2016 - 05.2016

  • Розробляв та впроваджував фінансову ІТ архітектури, зосереджену на обміні даними і масштабуванні системи на нові країни та види бізнесу. Лідерство в плануванні і реалізації технологічних інновацій, що сприяли ефективності і росту компанії.

Економіст

Юрія-Фарм, Фармацевтична Корпорацiя

Фармацевтика

1 год 2 месяца

11.2014 - 01.2016

  • Відповідав за проведення та відображення господарських операцій у управлінській системі 1С, включаючи бюджетування та інвентаризацію. Гарантування точності фінансових записів і забезпечення відповідності операцій внутрішнім стандартам і законодавству.

Ключевая информация

Soft skills:

  1. Аналітичне та критичне мислення
  2. Орієнтація на безпрограшний результат
  3. Багатозадачність і висока гнучкість
  4. Постановка чітких цілей і пріоритетів
  5. Підприємливість
  6. Вирішення проблем
  7. Гарне спілкування та переговори
  8. Відповідальна особа

Hard skills:

  1. Управління грошовими коштами
  2. Бюджетування та контроль
  3. Систематизація BigData
  4. Управління змінами
  5. Управління проектами
  6. Управління персоналом
  7. Управління часом

Інструменти:

  1. ERP 1C 8.2 (8.3)
  2. Excel Advanced
  3. КБ: iFobs, iTiny, Приват24
  4. Waterfall, Agile
  5. Wrike, Trello, Jira, ServiceDesk
  6. QlikView, PowerBI
  7. ЭДОКс, Птаха, FlyDoc
  8. 1С УНФ, QuickBooks
  9. Teams, Skype, Zoom
  10. Google Sheets, Forms, Slides
  11. iOS Siri Shortcuts

Учился в 2 заведениях

Киевский Национальный Экономический Университет им.В.Гетьмана

Международная экономика и менеджмент

Киев, 2013

Частное высшее учебное заведение "Европейский университет"

Юридический факультет

Киев, 2013

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Немецкий

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Account Management (Дія.Освіта)

2024

  • Soft Skills:
    • Комунікаційні навички: ефективне спілкування з клієнтами та колегами.
    • Управління часом: планування та пріоритизація завдань.
    • Розв'язання конфліктів: врегулювання суперечок та пошук компромісів.
    • Емпатія та емоційний інтелект: розуміння емоцій клієнтів та колег.
  • Hard Skills:
    • Управління проектами: знання методологій та інструментів.
    • Аналітичні навички: збір та аналіз даних.
    • Технічні знання: робота з CRM-системами та іншими програмами.
    • Продажі та маркетинг: розробка стратегій та робота з комерційними пропозиціями.

Спеціаліст з партнерства / Partnership management (Дія.Освіта)

2024

Hard Skills:

  • Аудит та оцінка партнера
  • Безпека бренду
  • Використання концепції WIN-WIN
  • Діловий етикет
  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
  • Інфлюенс-маркетинг
  • Оптимізація процесів партнерства
  • Оцінка ризиків партнерства
  • Робота з різними типами партнерств
  • Слідування корпоративній культурі
  • Стратегії партнерств
  • Управління ризиками

Soft Skills:

  • Комунікація з партнерами
  • Критичне мислення
  • Переговори
  • Творче мислення
  • Управління зацікавленими сторонами

Financial analysis (EY)

2020

  • Финансовый анализ и отчетность
  • Управленческий учет
  • Моделирование и прогнозированиеУ
  • правление рисками
  • Анализ рыночной среды
  • Навыки презентации

Аккаунт менеджмент (КАМА)

Киев, 2019

  • Навыки общения и взаимодействия с клиентами
  • Управление проектами
  • Продажи и развитие бизнеса
  • Стратегическое мышление
  • Управление клиентскими ожиданиями
  • Аналитические навыки
  • Работа в команде

Управление производством. Управление Качеством (Kaizen)

2012

Управление производством:

  • Планирование и организация производства: оптимизация процессов и ресурсов.
  • Управление цепочками поставок: эффективное управление логистикой.
  • Производственный контроль: мониторинг и контроль производственных показателей.
  • Оптимизация процессов: внедрение методологий Lean и Just-In-Time.

Управление качеством:

  • Непрерывное улучшение: использование методов Kaizen для постоянного повышения качества.
  • Анализ данных: применение статистических методов для контроля качества.
  • Вовлечение сотрудников: создание культуры качества и мотивация персонала.
  • Решение проблем: выявление и устранение причин дефектов и сбоев.

Дополнительная информация

Личные качества

  • здатний працювати як в команді, так і індивідуально, часто проявляю ініціативу;
  • відповідальний за справи які веду; свої погляди відстоюю аргументовано;
  • легко знаходжу спільну мову з людьми, комунікабельний;
  • маю гнучке мислення і аналітичний склад розуму, але люблю креативність, яка допомагає вирішувати складні завдання по-новому;
  • уважний до деталей, стресостійкий.

Шкідливих звичок не маю.

Займаюсь спортом, веду активний і здоровий спосіб життя

Kyryl

Аккаунт менеджер / Account Manager

Киев

1 750 $

33 года

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад