Работала в 2 компаниях   13 лет 10 месяцев

Банки

Фахівець 1 категорії з портфельного обслуговування клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу

Sense Bank

Банки

13 лет 9 месяцев

08.2010 - 05.2024

• Робота в програмах: Сібель,Б2, IS-Card, Fleks, Microsofrt (Office/Exel), 
• Пошук та залучення нових клієнтів; надання консультацій та інформування щодо послуг та тарифів банку, здійснення перехресних продажів.
• Розвиток клієнтів МСБ, закріплених за портфелем, шляхом продажу додаткових продуктів та послуг банку; укладання договорів щодо ЗКП, еквайрінгу, ЕЦП, банківських гарантій та інших банківських продуктів.
• Проведення ідентифікації клієнтів.
• Сервісне обслуговування клієнтів, ведення юридичних справ клієнтів, контроль своєчасного отримання документів, укладання договорів
• Збір документів для відкриття поточних/ депозитних/ карткових рахунків та моніторинг подальших змін при обсуговуванні юридичних осіб/ ФОП, перевірка повноти та правильності оформлення документів, згідно норм НБУ.
• Здійснення перевірки суб'єктів під час супроводження фінансових операцій, що мають ознаки фінанасового моніторингу та інформування про них відповідальних осіб.

Фахівець 1 категорії з портфельного обслуговування клієнтів МСБ

Ощадбанк

Банки

8 месяцев

12.2018 - 08.2019

  • Робота в програмах: БАРС, Microsofrt (Office/Exel),
  • Пошук та залучення нових клієнтів; надання консультацій та інформування щодо послуг та тарифів банку, здійснення перехресних продажів.
  • Розвиток клієнтів МСБ, закріплених за портфелем, шляхом продажу додаткових продуктів та послуг банку; укладання договорів щодо ЗКП, еквайрінгу, ЕЦП, банківських гарантій та інших банківських продуктів.
  • Проведення ідентифікації клієнтів.
  • Сервісне обслуговування клієнтів, ведення юридичних справ клієнтів, контроль своєчасного отримання документів, укладання договорів
  • Збір документів для відкриття поточних/ депозитних/ карткових рахунків та моніторинг подальших змін при обсуговуванні юридичних осіб/ ФОП, перевірка повноти та правильності оформлення документів, згідно норм НБУ.
  • Здійснення перевірки суб'єктів під час супроводження фінансових операцій, що мають ознаки фінанасового моніторингу та інформування про них відповідальних осіб

Ключевая информация

  • Високі комунікативні навички та навички активного слухання (здатність ефективно спілкуватись та чути, адаптувати стиль спілкування до різних аудиторій).
  • Навички організації та проведення зустрічей та презентацій клієнтам.
  • Збір інформації та аналіз клієнтів для визначення їх основних потреб та підбору найбільш ефективної стратегії роботи з ними.
  • Організація та контроль ефективного документообігу.
  • Виконання планів продажів та основних KPI.
  • Робота з великим об’ємом інформації.
  • Навички Тайм-менеджменту та приорітизації задач, проактивність, ініціативність.
  • Емпатія (вміння сприймати та розпізнавати емоції, виявляти очікування та реагувати відповідно).
  • Вміння комунікувати зі спеціалістами з різних відділів.
  • Глибокі знання продуктів та послуг банку.
  • Системність у роботі.
  • Досвід у вирішенні конфліктних ситуацій та стресостійкість.
  • Позитивне та критичне мислення.

Училась в 1 заведении

Сумський державний університет

Економіка підприємчтва

Суми, 2004

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Наталія

Фахівець з обслуговування клієнтів МСБ

Киев

51 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад