Работала в 1 компании   8 лет 4 месяца

Промышленность и Производство

Начальник відділу

ПрАТ "Запоріжабразив"

Промышленность и Производство

8 лет 3 месяца

03.2016 - по настоящее время

Галина Кошова

36 років

koshevayag@ukr.net

+38 (097) 808 30 88

ОсвітаЗапорізька державна інженерна академія

2005-2009 – бакалавр

2009-2010 – магістрІнженер-механік

Особисті якості· аналітичні здібності;· вміння організовувати та контролювати роботу; · вміння працювати в команді та керувати командою; · комунікабельність; · відповідальність; · стресостійкість;· досконале володіння продуктами Microsoft Office (Word, Excel).· вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання посадових обов’язків; · вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації.Володіння мовамиУкраїнська — вільноРосійська — вільноАнглійська — pre-intermediate (зараз вивчаю на курсах)

ДОСВІД РОБОТИ

Начальник відділу соціально-культурного побутуПрАТ «Запоріжабразив» січень 2023 – теп.час· Організація розробки та розробка кошторисної документації по відповідним структурним підрозділам та здійснення контролю за її виконанням.· Супроводження договорів та взаємодія із зберігачем та Національним депозитарієм цінних паперів.· Супроводження питань, пов'язаних з цінними паперами.· Супроводження питань в разі зміни вищого керівництва, отримання електронних цифрових ключів, підготовка документів на заміну розпорядника рахунку в цінних паперах.· Підготовка пакету документів, необхідних для організації та проведення загальних зборів акціонерів, а також здача всіх необхідних звітів після проведення зборів.· Приймання та реєстрування кореспонденції від фізичних осіб, ФОП, організацій, державних організацій, за необхідності направлення її до структурних підрозділів та підготовка відповідей на дані запити.· Надсилання обробленої документації за адресатами.· Ведення обліку одержаної та відправленої кореспонденції, систематизація та зберігання документів поточного архіву.· Забезпечення збереження основних документів (статуту та інших внутрішніх нормативних актів) та видача на запит підрозділів їх копій (нотаріально засвідчені).· Здійснення контролю за роботою структурних підрозділів управління відповідно до положення про облік соціально-культурного побуту.· Здійснення організації торговельного обслуговування та громадського харчування працівників.· Ведення роботи по добровільному медичному страхуванню працівників.· Оформлення рахунків та актів відповідно до потреб.· Утримування у належному порядку документації відповідно до номенклатури справ управління.

Провідний інженер управління з кадрів та побутуПрАТ «Запоріжабразив» лютий 2017 – січень 2023 • Здійснення контролю за роботою структурних підрозділів управління• Контроль за організацією та проведенням робіт з благоустрою, прибирання території підприємства.• Контроль за дотриманням санітарно-побутових норм та порядку в структурних підрозділах.• Організація проведення культурно-масових та оздоровчих заходів серед працівників підприємства.• Підбір постачальників та організація укладання договорів на постачання необхідної продукції.• Підготовка пакету документів, необхідних для складання річного звіту, зборів акціонерів, оформлення їх відповідно до вимог законодавства.• Організація та розробка кошторисної документації структурними підрозділами управління та здійснення контролю за їх виконанням.• Розробка алгоритму оформлення «є-електронних лікарняних листів» працівникам підприємства.• Отримання з ПФУ інформації про ел

Галина

Фахівець із соціальної роботи

Запорожье

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад