Работала в 2 компаниях   8 лет 5 месяцев

Государственный сектор

Адміністратор-черговий (за сумісництвом)

Центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Деснянського району міста Києва

Государственный сектор

4 года 3 месяца

10.2015 - 01.2020

Черговий адміністратор

Центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Деснянського району міста Києва,

Государственный сектор

4 года

09.2011 - 09.2015

Перед тим, як прийти працювати у заклад там декілька років вже працювала моя мама. Через два роки, після закінчення середньої школи, після звернення моєї мами до її тодішньої директорки, я пішла працювати у цей же заклад. Він займався соціалізацією та адаптацією дітей та молоді у суспільство та надавав безплатні послуги Психолога, Реабілітолога,

Соціального педагога.

Також у закладі проводилися концертні програми, майстер-класи, вистави у яких діти та молодь, беручи у них участь, проявляли себе та свої таланти (подібні заходи проводили також і друзі-партнери з якими співпрацював заклад).

У мої обов'язки входило:

ЩОДЕННО: (відповідно до графіка змін)1. Відкриття/закриття Центру. 2. Зустріч клієнтів. 3. Згідно з запитом надання відповідної інформації щодо послуг та заходів Центру новим клієнтам. 4. Надання відповідної інформації щодо оформлення до закладу новим клієнтам. 5. Друк необхідних матеріалів для оформлення клієнтів до Центру. 6. За необхідності друк необхідних матеріалів для роботи працівникам з допомогою оргтехніки. 7. За необхідності та згідно з запитом друк необхідних для роботи матеріалів для директора за допомогою оргтехніки. 8. Приймання вхідних дзвінків (без скриптів). 9. Здійснення вихідних дзвінків. 10. Ведення звітності про відвідування клієнтів Центру. 11. За необхідності та за запитом переадресування дзвінків до відповідних працівників Центру. 12. Розробка (внесення правок) до проєктів наказів з особового складу (на прийняття, відпустки, переведення, звільнення працівників). 13. Розробка (внесення правок) до проєктів наказів із загальних питань (зарахування клієнтів, відрахування клієнтів, про проходження практики студентами, Дні інформування). 14. Розробка (внесення правок) до проєкту вихідних листів (відповіді на вхідні листи, листи на відвідування на безплатній основі закладів). 15. Приймання та реєстрація заяв від громадян. 16. Ведення сторінок у мережі Фейсбук та Вайбер.17. Робота із системою електронного документообігу АСКОД.

ЩОТИЖНЕВІ: (орієнтовно до 2014 року) Замовлення спеціалізованого транспорту для дітей та молоді+обов'язки із категорії ЩОДЕННІ

ЩОМІСЯЧНО:(відповідно до графіка змін)1. Друк за допомогою оргтехніки необхідних матеріалів для формування звітів. 2. Збір коштів на Дні народження працівників. 3. Ведення табелів обліку робочого часу.+обов'язки із категорії ЩОДЕННІ

ЩОКВАРТАЛЬНО:(відповідно до графіка змін)1.Надання звіту щодо висвітлення інформації у соц. мережах.+ обов'язки із категорії ЩОДЕННІ Під час роботи у закладі взяла на себе ініціативу та відповідальність за адаптацію та переформатування звітності в електронний формат, яка велася на базі закладу та істотно прискорили темпи її ведення. Виглядало це приблизно так. Перед адаптацією звітності працівники, після закінчення консультацій та занять, вносили записи у паперовий журнал з відповідними даними та відмітками. Зміни полягали у тому, що у програмі Excel було розроблено форми звітності в електронному форматі ідентичні паперовому з певними удосконаленнями функцій. Посилання на електронні матеріали тут: https://drive.google.com/drive/folders/1--4995bzDmY4m40OKjpb0xa5CYNKFSIJ?usp=drive_link Думаю, що після цього досвіду у мене почала розвиватися навичка змінювати тактику виконання певних завдань в плані оперативності...

Ключевая информация

Вмію користуватись:

MS Word

Користувач

Internet

MS PowerPoint

Gmail

Google Forms

Google Sheets

Google calendar

Google docs

Користувач ПК

Уміння користуватись оргтехнікою

Прийом вхідних дзвінків

Доброзичливість

Відповідальність

Бажання вчитися і розвиватися

Неконфліктність

Маю навички:

Ведення соціальних мереж

Написання постів

Hand made

Вишивка бісером

Бісероплетіння

Здійснення вихідних дзвінків

Проведення зустрічей в Zoom та MS Teams

Училась в 2 заведениях

СЗШ 275

Київ, 2009

СЗШ 42

Київ , 2002

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Безкоштовні вебінари

Київ, 2020

Після звільнення у 2020-му році був період такого собі "відновлення".)) Після цього я почала задумуватися про свій власний інтернет-магазин дитячого одягу, і стала збирати на просторах інтернету інформацію, яка могла б знадобитися мені у процесі роботи (законодавчі акти по фінансах, податкова і т.д.), також відвідувала безкоштовні вебінари для власників інтернет магазинів, здебільшого це була компанія 7eminar.com, AVS, Factor Academy. Зрештою, так минуло 4 роки. До цілі відкриття своєї справи я так і не дісталася... Але я все ще не покинула ідею його собі відкрити. Посилання на зібраний матеріал по бізнесу тут: https://drive.google.com/drive/folders/1y5kyOrBlHNQ8nDK-QjksQZ_02QCSATxnСловом, досвіду роботи в інтернет-торгівлі не маю, але дуже б хотілося здобути навички роботи у цій сфері, і збору та обробки замовлень, заявок в CRM системі, аби у майбутньому відкрити власний дитячий інтернет-магазин та підтримувати його життєдіяльність.

Дополнительная информация

Додатково

Маю інвалідність з дитинства. Пересуваюся в інвалідному візку, тому шукаю місце, де можна було б менше контактувати з людьми, які вже працюють у компанії.

Конкретно цікавить працевлаштування у дитячих інтернет-магазинах, магазинах товарів для творчості, оскільки знаюся на певних техніках Hand Made, ДИСТАНЦІЙНО, з вільним графіком роботи тривалістю 5 годин.

Для роботи маю:

Гарнітуру дротову Sennheiser EPOS PC 5 CHAT, 3.5 mm

Ноутбук Asus DDESKTOP-3NVDDE1

Процесор Intel (R) Celeron (R) CPU В815 @ 1.60GHz

ОЗП 2,00гб

Олеся

Оператор контакт-центру інтернет-магазину дитячих товарів (віддалено)

Киев

13 000 грн.

33 года

Активно ищет работу

проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа

Обновлено 3 часа назад