Работал в 2 компаниях 2 года 5 месяцев
Строительство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Керівник магазину
Sadolin Professional
Строительство
6 месяцев
06.2023 - 12.2023
Я прийшов до цієї компанії як помічник менеджера з продажу, і через місяць навчання мене підвищили до посади менеджера з продажів.
Тоді я спеціалізувався на промисловому сегменті в компанії WooDVan. У той самий місяць керівник відкривав Студію фарб Sadolin Professional, але на момент відкриття не встигли найняти менеджера, тому саме мені, як наймолодшому, запропонували перепрофілюватися на побутовий сегмент продукції.
В кінці липня я вже працював у студії, а в серпні ми планували організувати офіційне відкриття. Окрім обов'язків менеджера, я займався організацією заходу і готував семінар для презентації нової продукції професійної лінійки, спрямованої на майстрів.
Мій успіх став відомий, по всьому місту серед будівельників Харкова ходили чутки про нас і про мене. Після семінару мені навіть не доводилося дзвонити, прораби вони самі зверталися до мене за консультацією, із половиною з яких я потім організував колаборації.
Мій успіх сподобався моєму начальнику, і він підвищив мене до посади керівника магазину. На цій посаді я займався навчанням персоналу та, організаційною роботою, в мене з'являлся вільний час тому я зосередився на колабораціях та просуванні нашої студії в соціальних мережах.
Бренд-менеджер
Tokidon
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 9 месяцев
05.2020 - 02.2022
Ключові досягнення:
PR: Розробив та реалізував PR-кампанію, яка збільшила впізнаваність бренду TokiDon на 25% протягом одного року. Кампанія включала публікації в місцевих ЗМІ та організацію подій, що привернули увагу більш ніж 5000 нових відвідувачів.
SMM: Збільшив кількість підписників на соціальних платформах (Facebook, Instagram) на 40% за півроку завдяки креативним контент-кампаніям та активній взаємодії з аудиторією. Коефіцієнт залученості виріс на 35%.
Розробка меню: Проаналізував ринок і впровадив нове сезонне меню, яке привернуло увагу нових клієнтів та збільшило середній чек на 15%. У рамках розробки меню враховував тенденції ринку, смакові уподобання цільової аудиторії та зворотній зв'язок від постійних клієнтів.
Аналіз конкурентів: Провів детальний аналіз конкурентів, включаючи оцінку їх асортименту, цінової політики та маркетингових стратегій. В результаті впровадив нові стратегії просування та спеціальні пропозиції, які дозволили збільшити обсяг продажів на 20% протягом перших трьох місяців після впровадження.
Додатково: Організував кілька успішних тематичних заходів та дегустаційних вечорів, що сприяло збільшенню лояльності клієнтів і привернуло нову аудиторію.
Ключевая информация
SMM, Poster, PR, Организація тематичних заходів, Microsoft Office, Sony Vegas Pro 20, Adobe Photoshop.
Учился в 1 заведении
Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Маркетолог
Харків, 2024
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
родной
Украинский
свободно
Олександр
Олександр
Маркетолог віддалено
Киев
неполная занятость, проектная работа
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа
Обновлено 2 месяца назад