Працював в 2 компаніях   2 роки 5 місяців

Будівництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Керівник магазину

Sadolin Professional

Будівництво

6 місяців

06.2023 - 12.2023

Я прийшов до цієї компанії як помічник менеджера з продажу, і через місяць навчання мене підвищили до посади менеджера з продажів.

Тоді я спеціалізувався на промисловому сегменті в компанії WooDVan. У той самий місяць керівник відкривав Студію фарб Sadolin Professional, але на момент відкриття не встигли найняти менеджера, тому саме мені, як наймолодшому, запропонували перепрофілюватися на побутовий сегмент продукції.

В кінці липня я вже працював у студії, а в серпні ми планували організувати офіційне відкриття. Окрім обов'язків менеджера, я займався організацією заходу і готував семінар для презентації нової продукції професійної лінійки, спрямованої на майстрів.

Мій успіх став відомий, по всьому місту серед будівельників Харкова ходили чутки про нас і про мене. Після семінару мені навіть не доводилося дзвонити, прораби вони самі зверталися до мене за консультацією, із половиною з яких я потім організував колаборації.

Мій успіх сподобався моєму начальнику, і він підвищив мене до посади керівника магазину. На цій посаді я займався навчанням персоналу та, організаційною роботою, в мене з'являлся вільний час тому я зосередився на колабораціях та просуванні нашої студії в соціальних мережах.

Бренд-менеджер

Tokidon

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 9 місяців

05.2020 - 02.2022

Ключові досягнення:

PR: Розробив та реалізував PR-кампанію, яка збільшила впізнаваність бренду TokiDon на 25% протягом одного року. Кампанія включала публікації в місцевих ЗМІ та організацію подій, що привернули увагу більш ніж 5000 нових відвідувачів.

SMM: Збільшив кількість підписників на соціальних платформах (Facebook, Instagram) на 40% за півроку завдяки креативним контент-кампаніям та активній взаємодії з аудиторією. Коефіцієнт залученості виріс на 35%.

Розробка меню: Проаналізував ринок і впровадив нове сезонне меню, яке привернуло увагу нових клієнтів та збільшило середній чек на 15%. У рамках розробки меню враховував тенденції ринку, смакові уподобання цільової аудиторії та зворотній зв'язок від постійних клієнтів.

Аналіз конкурентів: Провів детальний аналіз конкурентів, включаючи оцінку їх асортименту, цінової політики та маркетингових стратегій. В результаті впровадив нові стратегії просування та спеціальні пропозиції, які дозволили збільшити обсяг продажів на 20% протягом перших трьох місяців після впровадження.

Додатково: Організував кілька успішних тематичних заходів та дегустаційних вечорів, що сприяло збільшенню лояльності клієнтів і привернуло нову аудиторію.

Ключова інформація

SMM, Poster, PR, Организація тематичних заходів, Microsoft Office, Sony Vegas Pro 20, Adobe Photoshop.

Навчався в 1 закладі

Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Маркетолог

Харків, 2024

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Українська

вільно

Олександр

Маркетолог віддалено

Київ

20 років

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому