Это — визитка кандидата
Пользователь оставил свои контакты и желаемую должность. Вы можете связаться с этим кандидатом самостоятельно и уточнить все интересующие вас детали.
Работал в 2 компаниях 3 года 4 месяца
FMCG
Адміністратор ресторану
Sapiens
FMCG
2 года 3 месяца
12.2021 - 03.2024
• Складання графіка роботи.
• Контроль аз дотриманням правил ат стандартів роботи.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Організація роботи бару:
• Складання меню та контроль аз його якістю.
• Контроль аз закупівлями та запасами.
• Забезпечення чистоти ат порядку в барі.
• Створення та підтримка позитивної атмосфери.
• Робота зклієнтами:
• Вирішення проблем та скарг клієнтів
• R-keeper
• Контроль аз дотриманням правил ат стандартів роботи.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Організація роботи бару:
• Складання меню та контроль аз його якістю.
• Контроль аз закупівлями та запасами.
• Забезпечення чистоти ат порядку в барі.
• Створення та підтримка позитивної атмосфери.
• Робота зклієнтами:
• Вирішення проблем та скарг клієнтів
• R-keeper
Адміністратор кафе
Львівська Майстерня Шоколаду
FMCG
1 год 8 месяцев
01.2021 - 09.2022
• Управління персоналом:
• Підбір, найм, навчання та мотивація персоналу.
• Складання графіка роботи.
• Контроль аз дотриманням правил та стандартів роботи
• Вирішення конфліктних ситуацій
• Організація роботи закладу
Додаткові навички:
• Комусківікамсіть
• Знання іноземних мов
• Підбір, найм, навчання та мотивація персоналу.
• Складання графіка роботи.
• Контроль аз дотриманням правил та стандартів роботи
• Вирішення конфліктних ситуацій
• Організація роботи закладу
Додаткові навички:
• Комусківікамсіть
• Знання іноземних мов
Ключевая информация
• Вміння користуватися комп’ютером та офісною технікою: Володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з електронною поштою, календарем, браузером, принтерами
• Знання основ бухгалтерського обліку: Базове розуміння фінансових операцій, ведення каси та обліку витрат.
• Організаційні навички: Планування робочого дня, розподіл завдань, тайм-менеджмент, координація роботи між різними відділами.
• Вміння працювати з інформацією
• Комунікабельність: Вміння чітко, лаконічно та ввічливо спілкуватися з колегами, керівництвом, кліентами та партнерами, як усно, так і письмово.
• Вміння працювати вкоманді: Ефективно взаємодіяти з колегами, сприяти командній роботі, вирішувати конфлікти.
• Вміння делегувати та контролювати: Чітко ставити завдання, довіряти виконання підлеглим, здійснювати контроль та
надавати зворотній зв?язок.
• Ввічливість і тактовність: Бути ввічливим, коректним і
толерантним успілкуванні зусіма людьми.
• Знання основ бухгалтерського обліку: Базове розуміння фінансових операцій, ведення каси та обліку витрат.
• Організаційні навички: Планування робочого дня, розподіл завдань, тайм-менеджмент, координація роботи між різними відділами.
• Вміння працювати з інформацією
• Комунікабельність: Вміння чітко, лаконічно та ввічливо спілкуватися з колегами, керівництвом, кліентами та партнерами, як усно, так і письмово.
• Вміння працювати вкоманді: Ефективно взаємодіяти з колегами, сприяти командній роботі, вирішувати конфлікти.
• Вміння делегувати та контролювати: Чітко ставити завдання, довіряти виконання підлеглим, здійснювати контроль та
надавати зворотній зв?язок.
• Ввічливість і тактовність: Бути ввічливим, коректним і
толерантним успілкуванні зусіма людьми.
Учился в 1 заведении
Київський національний торговельно-економічний університет
Психологія
Київ, 2023
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
Прохання до роботодавців
У зв?язку з великою кількістю скамів і не дуже добросовісних «роботодавців» велике прохання не двонити, а писати в месенджер чи на почту.
Дякую за ваше розуміння!
Олександра
Олександра
Помічник керівника
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад