Работала в 4 компаниях   7 лет 2 месяца

Государственный сектор, Транспорт и Логистика, Услуги для населения - другое, Красота / Фитнес / Спорт

Секретар

Киевпасстранс, КП

Государственный сектор

3 года 9 месяцев

12.2019 - 08.2023

• прийом відвідувачів;
• ведення діловодства;
• досконале знання роботи із технічними засобами;
• обслуговування робочого дня керівника;
• прийом телефонних дзвінків;
• організація прийомів і нарад;
• замовлення готелів і авіаквитків;
• замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу та ін.

Помічник директора

columb avto trade

Транспорт и Логистика

1 год 6 месяцев

09.2019 - 02.2021

•Планування та координація робочого графіку директора підприємства
•Своєчасна обробка та розподіл всієї вхідної та вихідної інформації всіма засобами зв'язку
•Забезпечення підготовки та технічного забезпечення нарад (також і з міжнародними партнерами), зустрічей, переговорів в межах та за межами підприємства
•Виконання обов’язків перекладача, написання ділових листів іноземною мовою; забезпечення комфорту керівника;
•Ведення звітності про виконану роботу;
•Тайм-менеджмент керівника;
•Планування ділових побачень і поїздок керівника, іноді супровід;
•Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами.
• Офіс-менеджер

Помічник керівника

NP international

Услуги для населения - другое

2 года 2 месяца

01.2017 - 02.2019

1. Розрахунок прибутку та контроль за касовими розрахунками;
2. Закупівля товарів, обладнання, необхідних матеріалів;
3.Організація тім-біллінгу;
4. Укладання угоди, робота з документами;
5.Управління персоналом, контроль та оцінювання якості представлених послуг
6. Підбір персоналу у кількості 100 чоловік на тиждень.

Администратор зала

Cristal Fitness

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 2 месяца

01.2016 - 02.2017

• управління спортивного залу, координація співробітників;
• запис клієнтів, прийом телефонних дзвінків;
• консультування з питань послуг;
• створення затишної обстановки;
• супровід продажів послуг і товарів;
• ведення внутрішньої документації;
• планування і оформлення приміщень;
• викладка товару;
• продаж спортивного харчування;
• реклама спортивного клубу;
• контроль витрати коштів;
• перевірка справності спортивних тренажерів та інвентаря;
• проведення розрахунків з клієнтами за допомогою касового апарату;
• створення сприятливої психологічної обстановки в колективі;
• контроль дотримання робочого графіка, правопорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки;
• контроль якості виконаних робіт;
• виконання доручень керівника.

Ключевая информация

• MS Office
• Microsoft Excel
• Просунутий рівень володіння мовою
• Бізнес-зустрічі
• Аналіз ринку
• Виконання доручень у короткий термін

Училась в 1 заведении

Національний авіаційний університет

Міжнародна Економіка

Київ, 2015

Владеет языками

Английский

продвинутый

Немецкий

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Arhicad

Київ, 2022

• архітектурний супровід проєктів на усіх стадіях; • ведення одночасно кількох  проектів; • розробка ескізної/проєктної документації; • самостійна розробка архітектурних візуалізацій та креслень.

Дополнительная информация

в пошуку роботи

Бажаю знайти посаду на якій зможу реалізувати свої професійні здобності та вдосконалити ті якості, які здобула впродовж робочого досвіду, також буду рада стати тим обраним кандидатом, яка зможе плідно виконати всі поставлені цілі та допомогти у просуванні до вищих рівнів.

Ольга Володимирівна

Помічник керівника

Киев

Готов переехать: Винница

30 000 грн

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад