Работала в 4 компаниях   3 года

FMCG, Юридические услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Транспорт и Логистика

Бухгалтер

IFF

FMCG

7 месяцев

04.2024 - по настоящее время

• Ведення бухгалтерського обліку
• Розрахунок податків
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
• Проведення аудиту
• Оптимізація витрат

Billing accountant

Редкліфф Партнерз, ТОВ

Юридические услуги

9 месяцев

06.2023 - 03.2024

внесення інформації в біллінгову систему (створення нових клієнтів, проектів, співробітників, внесення інформації про відпрацьовані співробітниками години тощо);

аналіз умов оформлення/виставлення рахунків (види, терміни, суми згідно з Договором);

підготовка специфікацій рахунків та змін до них, виставлення рахунків. Підготовка актів виконаних робіт;

комунікація з усіма відповідальними особами з питань оформлення та виставлення рахунків (менеджерами проектів, юристами, фінансовим відділом та клієнтами);

дотримання правил і норм зберігання документів як в паперовому, так і в електронному вигляді;

організація та контроль відправки/повернення документів клієнту/від клієнта;

допомога юристам у підготовці договорів;

проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями та замовниками, дебіторами та кредиторами;

контроль руху основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів;

контроль руху виробничих запасів;

контроль та аналіз витрати на виробництво.

Бухгалтер

ТОВ «СТАЛЬ ГРУП СПЕКТР»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

09.2022 - 05.2023

виписка первинної документації;

клієнт банк;

акти звірок з клієнтами та постачальниками;

формування, відправка та прийом пошти;

робота з міжнародними валютними контрактами (валютні платежі, робота з ВМД, валютними відділами банків);

розблокування податкових накладних;

робота з бух. рахунками – 1521, 1531, 201, 206, 281, 361,3711, 631, 6851, 6442, 6441.

Помічник головного бухгалтера

ТОВ «ЕВРОТІР»

Транспорт и Логистика

8 месяцев

07.2021 - 03.2022

виписка первинної документації;

формування та відправка пошти;

вивантаження банківських виписок із системи клієнт-банк, рознесення виписок у програмі, формування на основі виписок податкових накладних;

формування, виписка РН, ТТН, ПН. Вивантаження податкових накладних у систему М.Е.Doc, з наступною реєстрацією та формуванням реєстру з ПДВ;

формування реєстру вхідних податкових накладних;

нарахування та виплата ЗП (каса та картки);

робота з договорами;

акти звірки з постачальниками та покупцями( місяць, квартал,рік);

ведення касової книги;

доручення керівництва (замовлення канцелярських товарівдля офісу, прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків від постачальників та клієнтів).

Ключевая информация

Відповідальність, уважність, акуратність, організованість, стресостійкість, порядність, неконфліктність, вміння працювати з великим об’ємом інформації та документообігом, кропотливість у роботі, пунктуальність.

Училась в 1 заведении

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Міжнародні економічні відносини

Харків, 2020

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Дополнительная информация

Свій розділ

шкідливі звички - відсутні;

водій категорії В.

Тетяна Миколаївна

Бухгалтер

Киев

25 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 часа назад