Працювала в 4 компаніях 3 роки
FMCG, Юридичні послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика
Бухгалтер
IFF
FMCG
7 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
• Розрахунок податків
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
• Проведення аудиту
• Оптимізація витрат
Billing accountant
Редкліфф Партнерз, ТОВ
Юридичні послуги
9 місяців
06.2023 - 03.2024
внесення інформації в біллінгову систему (створення нових клієнтів, проектів, співробітників, внесення інформації про відпрацьовані співробітниками години тощо);
аналіз умов оформлення/виставлення рахунків (види, терміни, суми згідно з Договором);
підготовка специфікацій рахунків та змін до них, виставлення рахунків. Підготовка актів виконаних робіт;
комунікація з усіма відповідальними особами з питань оформлення та виставлення рахунків (менеджерами проектів, юристами, фінансовим відділом та клієнтами);
дотримання правил і норм зберігання документів як в паперовому, так і в електронному вигляді;
організація та контроль відправки/повернення документів клієнту/від клієнта;
допомога юристам у підготовці договорів;
проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями та замовниками, дебіторами та кредиторами;
контроль руху основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів;
контроль руху виробничих запасів;
контроль та аналіз витрати на виробництво.
Бухгалтер
ТОВ «СТАЛЬ ГРУП СПЕКТР»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
09.2022 - 05.2023
виписка первинної документації;
клієнт банк;
акти звірок з клієнтами та постачальниками;
формування, відправка та прийом пошти;
робота з міжнародними валютними контрактами (валютні платежі, робота з ВМД, валютними відділами банків);
розблокування податкових накладних;
робота з бух. рахунками – 1521, 1531, 201, 206, 281, 361,3711, 631, 6851, 6442, 6441.
Помічник головного бухгалтера
ТОВ «ЕВРОТІР»
Транспорт та Логістика
8 місяців
07.2021 - 03.2022
виписка первинної документації;
формування та відправка пошти;
вивантаження банківських виписок із системи клієнт-банк, рознесення виписок у програмі, формування на основі виписок податкових накладних;
формування, виписка РН, ТТН, ПН. Вивантаження податкових накладних у систему М.Е.Doc, з наступною реєстрацією та формуванням реєстру з ПДВ;
формування реєстру вхідних податкових накладних;
нарахування та виплата ЗП (каса та картки);
робота з договорами;
акти звірки з постачальниками та покупцями( місяць, квартал,рік);
ведення касової книги;
доручення керівництва (замовлення канцелярських товарівдля офісу, прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків від постачальників та клієнтів).
Ключова інформація
Відповідальність, уважність, акуратність, організованість, стресостійкість, порядність, неконфліктність, вміння працювати з великим об’ємом інформації та документообігом, кропотливість у роботі, пунктуальність.
Навчалась в 1 закладі
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Міжнародні економічні відносини
Харків, 2020
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
Свій розділ
шкідливі звички - відсутні;
водій категорії В.
Тетяна Миколаївна
Тетяна Миколаївна
Бухгалтер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 години тому