Работала в 2 компаниях 7 лет 9 месяцев
Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail
Менеджер з продажу
BLANCHE
Промышленность и Производство
1 год 1 месяц
10.2021 - 11.2022
Продаж м?яких меблів та реалізація.
Індивідуальний підбір моделі та конфігурації, за замірами клієнта
Ведення проектів замовників,
від початку замовлення до моменту відвантаження.
Індивідуальний підбір моделі та конфігурації, за замірами клієнта
Ведення проектів замовників,
від початку замовлення до моменту відвантаження.
Керуючий магазину
ЮД ZARINA
Торговля розничная / Retail
6 лет 6 месяцев
07.2014 - 01.2021
• Організація ефективної роботи магазину
• Досвід виведення магазину зі збиткового стану на прибуток, з подальшою роботою магазину з високими показниками.
• Впевнений користувач WORD, Excel, Outlook, 1С підприємства
• Організація та проведення маркетингових заходів для збільшення товарообігу та прибутку магазину
• Досвід у просуванні та продажу певних груп товару, які не мають попиту;
• Аналіз показників роботи магазину у 1С програмі;
• Організація командної роботи;
• Навчання персоналу технікам продажу та викладення товару за стандартами компанії;
Контроль обслуговування покупця, мотивація виконання поставлених завдань та прагнення до високих показників;
• Робота з VIP клієнтами (індивідуальний підбір за запитом та побажанням покупця);
• Робота з базою CRM;
• Складання графіка роботи персоналу;
• Розрахунок заробітної плати працівників;
• Контроль відбірки товару та нових колекцій у бутік;
• Адміністрація (ведення документообігу, підготовка звітності, взаємодія з контролюючими органами, адміністрацією торгового центру та мінімізація витрат тощо)
взаємодія з державними структурами;
• Забезпечення безпеки та цілісності товару у торговому залі;
• Контроль коштів;
• Робота на касі та ведення касових документів
• Інвентаризація, ведення обліку щодо внутрішньої документації;
• Участь у виставках
• Досвід виведення магазину зі збиткового стану на прибуток, з подальшою роботою магазину з високими показниками.
• Впевнений користувач WORD, Excel, Outlook, 1С підприємства
• Організація та проведення маркетингових заходів для збільшення товарообігу та прибутку магазину
• Досвід у просуванні та продажу певних груп товару, які не мають попиту;
• Аналіз показників роботи магазину у 1С програмі;
• Організація командної роботи;
• Навчання персоналу технікам продажу та викладення товару за стандартами компанії;
Контроль обслуговування покупця, мотивація виконання поставлених завдань та прагнення до високих показників;
• Робота з VIP клієнтами (індивідуальний підбір за запитом та побажанням покупця);
• Робота з базою CRM;
• Складання графіка роботи персоналу;
• Розрахунок заробітної плати працівників;
• Контроль відбірки товару та нових колекцій у бутік;
• Адміністрація (ведення документообігу, підготовка звітності, взаємодія з контролюючими органами, адміністрацією торгового центру та мінімізація витрат тощо)
взаємодія з державними структурами;
• Забезпечення безпеки та цілісності товару у торговому залі;
• Контроль коштів;
• Робота на касі та ведення касових документів
• Інвентаризація, ведення обліку щодо внутрішньої документації;
• Участь у виставках
Тамара Григорьевна
Тамара Григорьевна
Керуючий магазином
Черкассы
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад