Працювала в 2 компаніях 7 років 9 місяців
Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з продажу
BLANCHE
Промисловість та Виробництво
1 рік 2 місяці
10.2021 - 11.2022
Продаж м?яких меблів та реалізація.
Індивідуальний підбір моделі та конфігурації, за замірами клієнта
Ведення проектів замовників,
від початку замовлення до моменту відвантаження.
Індивідуальний підбір моделі та конфігурації, за замірами клієнта
Ведення проектів замовників,
від початку замовлення до моменту відвантаження.
Керуючий магазину
ЮД ZARINA
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 7 місяців
07.2014 - 01.2021
• Організація ефективної роботи магазину
• Досвід виведення магазину зі збиткового стану на прибуток, з подальшою роботою магазину з високими показниками.
• Впевнений користувач WORD, Excel, Outlook, 1С підприємства
• Організація та проведення маркетингових заходів для збільшення товарообігу та прибутку магазину
• Досвід у просуванні та продажу певних груп товару, які не мають попиту;
• Аналіз показників роботи магазину у 1С програмі;
• Організація командної роботи;
• Навчання персоналу технікам продажу та викладення товару за стандартами компанії;
Контроль обслуговування покупця, мотивація виконання поставлених завдань та прагнення до високих показників;
• Робота з VIP клієнтами (індивідуальний підбір за запитом та побажанням покупця);
• Робота з базою CRM;
• Складання графіка роботи персоналу;
• Розрахунок заробітної плати працівників;
• Контроль відбірки товару та нових колекцій у бутік;
• Адміністрація (ведення документообігу, підготовка звітності, взаємодія з контролюючими органами, адміністрацією торгового центру та мінімізація витрат тощо)
взаємодія з державними структурами;
• Забезпечення безпеки та цілісності товару у торговому залі;
• Контроль коштів;
• Робота на касі та ведення касових документів
• Інвентаризація, ведення обліку щодо внутрішньої документації;
• Участь у виставках
• Досвід виведення магазину зі збиткового стану на прибуток, з подальшою роботою магазину з високими показниками.
• Впевнений користувач WORD, Excel, Outlook, 1С підприємства
• Організація та проведення маркетингових заходів для збільшення товарообігу та прибутку магазину
• Досвід у просуванні та продажу певних груп товару, які не мають попиту;
• Аналіз показників роботи магазину у 1С програмі;
• Організація командної роботи;
• Навчання персоналу технікам продажу та викладення товару за стандартами компанії;
Контроль обслуговування покупця, мотивація виконання поставлених завдань та прагнення до високих показників;
• Робота з VIP клієнтами (індивідуальний підбір за запитом та побажанням покупця);
• Робота з базою CRM;
• Складання графіка роботи персоналу;
• Розрахунок заробітної плати працівників;
• Контроль відбірки товару та нових колекцій у бутік;
• Адміністрація (ведення документообігу, підготовка звітності, взаємодія з контролюючими органами, адміністрацією торгового центру та мінімізація витрат тощо)
взаємодія з державними структурами;
• Забезпечення безпеки та цілісності товару у торговому залі;
• Контроль коштів;
• Робота на касі та ведення касових документів
• Інвентаризація, ведення обліку щодо внутрішньої документації;
• Участь у виставках
Ключова інформація
- Лідерські якості
- Вміння планувати та організовувати
- Управління персоналом
- Клієнтоорієнтованість
- Аналітичні здібності
Навчалась в 1 закладі
Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова (СУРА)
документоведення та інформативна діяльність
2001
Тамара Григорівна
Тамара Григорівна
Менеджер з продажу

Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому