Работала в 8 компаниях   11 лет 8 месяцев

Образование, Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент, Услуги для населения - другое, Медиа / СМИ

Інспектор відділу кадрів

Школа, д/с, реабилитационный детский центр

Образование

8 месяцев

10.2023 - по настоящее время

ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки); формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;- облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";- підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.

Інспектор відділу кадрів, діловод

ПП (торгівля непродовольчими товарами)

Торговля розничная / Retail

8 месяцев

10.2023 - по настоящее время

ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки); формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;- облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";- підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.

Секретар-діловод

приватна школа, д/с

Образование

2 года 2 месяца

08.2021 - 10.2023

приймання відвідувачів; інформування про послуги школи; приймання та розподіл телефонних дзвінків; співпраця з управлінням освіти; ведення документації школи (накази, розпорядження, ділове листування, алфавітна книга); робота з оргтехнікою; замовлення канцтоварів; приймання та збирання всіх необхідних документів для особових справ учнів, видавання довідок, оформлення документів учнів; ведення кадрової документації; робота з електронною поштою, соцмережами, сайтом, ЗМІ; збирання, опрацювання, зберігання документації; робота у тісному контакті з батьками та педагогами; виконання доручень директора.РедагуватиВидалити

Помічник керівника, офіс-менеджер

Агенція нерухомості

Недвижимость и Девелопмент

2 года

08.2019 - 08.2021

організація роботи офісу та забезпечення його роботи (замовлення канцелярії, води); приймання та консультування відвідувачів, клієнтів; ведення діловодства; робота з кореспонденцією (ел. пошта, телефонні дзвінки, соцмережі, сайт); проведення рекламних заходів (розміщення оголошень, друк буклетів, листівок); вирішення організаційних питаньРедагуватиВидалити

Адміністратор дитячого клубу

дитячий сімейний клуб

Образование

3 года 2 месяца

04.2016 - 06.2019

приймання відвідувачів центру, взаємодія між педагогами, батьками та дітьми, приймання вхідних дзвінків, робота з документацією, приймання та контроль оплат, видача абонементів, ведення звітності, смс відправлення повідомлень клієнтам, ділове листування з клієнтами (вайбер, смс, e-mail) ведення груп у соціальних мережах, наповнення сайту, формування груп, корегування розкладу занять, гуртків, секцій, консультація працівників та клієнтів з питань організації навчально-виховного процесу, адміністративно-господарське забезпечення центру (канцтовари, вода, туалетний папір, паперові рушники, миюче і так далі), презентація і продаж послуг, що надаються, допомога в організації свят, ранків, ведення що розвиває занять і занять з творчості, підготовка дидактичного матеріалу для зайняття, використання різних методик навчання, індивідуальний підхід до кожної дитини, відхід за дітьми, контроль і ведення педагогічного процесу, підтримка комунікації з батьками.РедагуватиВидалити

Голова ОСББ

ОСББ

Услуги для населения - другое

1 год 8 месяцев

04.2016 - 12.2017

підбір кадрів та укомплектування штатного розписупрацівниками необхідної кваліфікації; організація роботи персоналу та дотримання ним правил з ТБ і ОПна робочих місцях; укладення та контроль виконання господарських договорів; оформлення протоколів, розбіжностей/погодження розбіжностей, актів виконаних робіт; діловодство, облік і збереження документів; взаємодія з органами державної влади, в органах місцевого самоврядування та в судах; проведення засідань правління, загальних зборів.

Адміністратор тренінгового центру

Тренінговый центр

Образование

3 года 1 месяц

03.2013 - 04.2016

приймання та розподіл телефонних дзвінків; приймання відвідувачів; робота з клієнтами; надання клієнту інформації про послуги центру та проведені семінари й заняття; ведення клієнтської бази компанії; приймання й оброблення вхідної/вихідної кореспонденції; ведення діловодства; робота з оргтехнікою; розв'язання організаційних питань; організація й курація семінарів (оренда зали, збирання необхідних матеріалів, оповіщення учасників про місце й час проведення заходу, реєстрація учасників, кава-брейк); організація поїздок (замовлення квитків).РедагуватиВидалити

Завідуюча канцелярією

редакція газети

Медиа / СМИ

4 месяца

11.2012 - 03.2013

планування, координація і введення робочого графіку керівника; організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення і коригування робочого дня керівника; забезпечення вхідних і витікаючих дзвінків; відстежування вступу документів, кореспонденції і друкованих видань, своєчасна їх передача; контроль і координація отримання і відправки кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи по електронній пошті), що входить і витікаючої; здійснення технічної допомоги керівникові (копіювання, друк, сканування, розподіл телефонних дзвінків (міні АТС) і ін.); пошук інформації, замовлення і бронювання квитків, готелів, підписка на кореспонденцію, розміщення інформації в друкованих виданнях, інтернеті і так далі); робота зі ЗМІ; прийом відвідувачів; допомога в організації заходів (готелі, конференц-зали, апаратура, екскурсії, фотографування, трансфер), організація роботи офісу (замовлення канцтоварів, господарських товарів, візиток, рекламних матеріалів).

Ключевая информация

Активна життєва позиція, системність, відповідальність, організованість, акуратність, вміння працювати в команді, високий рівень комунікативних навичок, націленість на результат, прагнення до саморозвитку та професійного зростання.

Училась в 1 заведении

Одеське педагогічне училище

виховання в дошкільних закладах

Одесса, Украина, 1991

Владеет языками

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Комп'ютерні курси

Одеса, 2005

впевнений користувач ПК

Курси секретарів-референтів

Одеса, 1991

Наталія

Менеджер з документообігу

Одесса

20 000 грн.

53 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 4 дня назад